Vytvoření nového sešitu s vlastním názvem a následné ul
Moderátor: Mods_senior
- kropec
- nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 20 kvě 2006 21:45
- Bydliště: Moravský Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Vytvoření nového sešitu s vlastním názvem a následné ul
Zdravím Exceláky,
prosím o pomoc. Na zdrojovém listu potřebuji vytvořit nový sešit se svým
názvem a aby se absolutní cesta uložila na zdrojový sešit a tato cesta se
zobrazí na listboxu. Pak by se měl po kliknutí na tuto cestu otevřít tento
soubor.
prosím o pomoc. Na zdrojovém listu potřebuji vytvořit nový sešit se svým
názvem a aby se absolutní cesta uložila na zdrojový sešit a tato cesta se
zobrazí na listboxu. Pak by se měl po kliknutí na tuto cestu otevřít tento
soubor.
- kropec
- nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 20 kvě 2006 21:45
- Bydliště: Moravský Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Je to dobrý a myslím, že něco použiju.
Posílám sešit at se podíváš jak si to představuji.
Posílám sešit at se podíváš jak si to představuji.
- Přílohy
-
- zivnost.rar
- (32.82 KiB) Staženo 128 x
Pavel123 píše:Az tam budeš mít víc dat tak z toho zešedivíš. Osobně bych se v tomoto případě vykašlal na Excel a hromadu souborů a napsal to v Accessu.
Ahoj,Pavle ,mám dotaz.
To se dá v Accesu dělat to samé jako v Excelu??
Tabulky,vzorečky atd..jako v excel??
Nejsem v této věci znalý a tak se ptám,jak se říká každá rada dobrá a třeba by se mi to mohlo hodit do budoucna v práci.Díky.
Střelec 5
Access samozřejmě počítat umí a tabulky také ale je to hlavně databáze. (Vím, že existují lepší ale na běžné věci mi stačí). Navíc je stejně programovatelná ve VBA jako excel. Takže když něco neumí spočítat tak si ho může spustit, vypočítat v něm a převzít výsledek. Dle mě Excel na grafy, složité či statistické výpočty apodobně. Na evidenci, si myslím, že je lepší použít databázi. (Alespoň v předchozím případě). Nevýhoda je, že Access je součástí až MS office profesional. (Možná se mýlím)
Pavel123 píše:Access samozřejmě počítat umí a tabulky také ale je to hlavně databáze. (Vím, že existují lepší ale na běžné věci mi stačí). Navíc je stejně programovatelná ve VBA jako excel. Takže když něco neumí spočítat tak si ho může spustit, vypočítat v něm a převzít výsledek. Dle mě Excel na grafy, složité či statistické výpočty apodobně. Na evidenci, si myslím, že je lepší použít databázi. (Alespoň v předchozím případě). Nevýhoda je, že Access je součástí až MS office profesional. (Možná se mýlím)
Střelec 5
MS Access
No asi už to je na jinej thread ale pokud o accesu nic nevíš tak můžeš zkusit třeba tohle: http://office.microsoft.com/cs-cz/training/CR061829401029.aspx Jinak makro v accessu je něco jiného než v excelu a doporučuji nepoužívat. (Tedy já je nepoužívám vůbec ale třeba má někdo jiný názor) Já používám to čemu access říká událostní procedura a ve VBA píši v sekci moduly. Používej F1, hlavu a když nebudeš zápasit s tím, že nevíš co vlastně od toho programu chceš tak se ti to podaří. (Nejhorší, alespoň pro mne je vždy navrhnout strukturu a relace)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek


