Návod, popis jak nastavit síť mezi 2 PC s WINDOWS 2000 Vyřešeno

Problematika administrace LAN či WIFI sítí

Moderátor: Mods_senior

Piwrnec
Pohlaví: Nespecifikováno

Návod, popis jak nastavit síť mezi 2 PC s WINDOWS 2000

Příspěvekod Piwrnec » 24 pro 2004 00:08

Potřeboval bych poradit jak mám zasíťovat 2 počítače s operačním systémem win2000. Jsem naprostej amatér a fakt nemám ani potuchu jak na to. Jestli by mě někdo mohl poradit tak ať to udělá, protože já jsem z toho všeho úplně vedle.Mám v každým komplu narvanou síťovku a mám to propojený káblem a to je asi tak všechno co o tom vím.Dík

Reklama
miras
Tvůrce článků
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2159
Registrován: červenec 04
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod miras » 24 pro 2004 10:27

Na obou PC musíš provést následující: V Ovládacím Panelu Síťová připojení klikneš pravým myšítkem na Připojení k místní síti a zobrazíš Vlastnosti. Je tam seznam používaných položek. Tam by mělo bejt zaškrtnutý minimálně Klient sítě Microsoft, Sdílení souborů a tiskáren v síti Microsoft a hlavně Protokol sítě Internet TCP/IP. Zvýrazníš ten TCP/IP protokol a klikneš na vlastnosti. Změníš IP Adresu na jednom PC třeba na 192.168.0.1 a na druhým na 192.168.0.2. Maska podsítě by se ti měla vyplnit automaticky a má být 255.255.255.0. Pak už stačí v ovládacím panelu Systém na záložce Název počítače kliknout dole na tlačítko Změnit. Pokud chceš, můžeš si PC pojmenovat podle svýho, ale hlavně zkontroluj co je dole v rámečku Je členem. Na odou PC musí být že si členem pracovní skupiny a název pracovní skupiny musí bejt stejnej. Pokud tohle všechno sedí, stačí na obou PC něco nasdílet a mělo by to chodit...

Piwrnec
Pohlaví: Nespecifikováno

Kabel je odpojen

Příspěvekod Piwrnec » 24 pro 2004 13:41