Vyhružne emaili z polska nevím co dělat

Místo pro témata a příspěvky spadající MIMO počítačovou problematiku (tedy např. sport, zdraví, vtipy, škola...).

Moderátoři: Mods_senior, Mods_junior

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 55072
Registrován: 06 úno 2012 10:27

Re: Vyhružne emaili z polska nevím co dělat

Příspěvek od petr22 »

Jak dokazi ze jsi ty udaje skutecne zadal ty? Vsechny ty udaje co se tam maji zadat jsou volne dohledatelne na internetu, muze je tam nabouchat kdokoliv.
Mp3H
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 292
Registrován: 26 zář 2009 23:21

Re: Vyhružne emaili z polska nevím co dělat

Příspěvek od Mp3H »

Tak mi přišel další email dlo toho co jsem pochopil by bylo asi lepší zaplatit

Szanowny Panie,

Dziękujemy za utworzone zgłoszenie.

Informujemy, iż zgodnie z obowiązującym prawem, przytoczony przez Pana trzymiesięczny termin na odstąpienie od umowy, nie znajduje zastosowanie w stosunku do zawartej przez Pana umowy o świadczenie usługi elektronicznej Plikostrada.

Zgodnie z art. 10 ust. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. 2000, Nr 22, poz. 271 i późn. zm.) w przypadku świadczenia usług rozpoczętego za zgodą konsumenta, jedynym obowiązującym terminem na odstąpienie od umowy jest termin ustalony przez strony w regulaminie usługi (14 dni).

Zgodnie z § 2. ust. 8 regulaminu usługi: „Usługobiorca składa Usługodawcy żądanie natychmiastowego rozpoczęcia świadczenia Usługi, poprzez uruchomienie linku aktywacyjnego przesłanego przez Usługodawcę. W razie wątpliwości poczytuje się, iż moment uruchomienia linku aktywacyjnego decyduje o chwili rozpoczęcia świadczenia Usługi przez Usługodawcę.”

Ponadto należy podkreślić, iż w trakcie procesu zawierania umowy, regulamin usługi został przesłany na Pański indywidualny adres poczty elektronicznej, w postaci zamkniętego dokumentu tekstowego w formacie pliku PDF. Tym samy otrzymał Pan regulamin utrwalony na stałym nośniku zapisu informacji, co w myśli art. 5 Dyrektywy unijnej 97/7/WE wywołuje identyczne skutki jak tradycyjne pisemne potwierdzenie warunków umowy. Nie może więc budzić wątpliwości fakt, iż termin na odstąpienie od zawartej umowy wynosił wyłącznie 14 dni od momentu jej zawarcia.

Przypominamy, iż w wyniku aktywacji usługi i braku odstąpienia przez Pana od umowy w terminie pierwszych 14 dni, spółka Smart Tech Connet Ltd była zobowiązana do wykupienia dla Pana konta premium na zagranicznym serwerze sieci Usentet, w celu zapewnienia Panu określonego w umowie limitu danych do pobrania.

W związku z powyższym, ponownie przypominamy o obowiązku uiszczenia zaległej opłaty abonamentowej w wysokości 96 zł.

Z wyrazami szacunku,
Biuro Obsługi Klienta
serwisu Plikostrada

tel.: 70 838 85 88*
(czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00)

W przypadku jakichkolwiek problemów związanych z naszą usługą prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta. Do dyspozycji użytkowników Plikostrady pozostają nasi konsultanci, którzy z chęcią udzielą odpowiedzi na zadane im pytania. *Koszt za minutę połączenia dwa złote i dziewięć groszy, w tym podatek od towarów i usług.
Uživatelský avatar
Darth Vader
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 887
Registrován: 01 zář 2011 13:02

Re: Vyhružne emaili z polska nevím co dělat

Příspěvek od Darth Vader »

Nic neplať. Ať ti pošlou mailů kolik chtěj - na tom, že nemají jak dokázat to, že jsi registraci provedl skutečně ty, jak psali kluci, se nic nemění.
„Vždycky než něco udělám, ptám se sám sebe: Udělal by tohle idiot? A když ano, nedělám to.” -Dwight Schrute
__It's time to #switch!__ |
Uživatelský avatar
Petison
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2078
Registrován: 19 bře 2009 13:37

Re: Vyhružne emaili z polska nevím co dělat

Příspěvek od Petison »

Hlavně nic neplať.Takových mailů ještě přijde,ale tím se nevzrušuj.
http://forum.infor.pl/topic/14266-pliko ... c-czy-nie/
Odpovědět

Zpět na „Vše ostatní (Off topic)“