Intel graficka karta - proč nemám Vertex Shader?
Moderátoři: Pic, Mods_senior
Re: Intel graficka karta - proč nemám Vertex Shader?
Z kama, odkud, where from, de dónde...
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.
HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra
HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra
Re: Intel graficka karta - proč nemám Vertex Shader?
a to mi jako pomuze ? ja nemam zadne servisni cislo xDEl Diablo píše:http://www.dell.com/support/drivers/cz/ ... tSelection
Re: Intel graficka karta - proč nemám Vertex Shader?
Otoc sveho Della D620 na zada a tam mas na samolepce Service Tag (sedmimistny kod). Ten tam zadas.
Prazaci jo ty se maj, az kdyz si me zavolaj..
Re: Intel graficka karta - proč nemám Vertex Shader?
To kellne:
Tvůj GPU hardwarovou akceleraci vertex shaderů nepodporuje.
Stačí číst ve tvém odkazu na stránky Intelu
Hardwarový vertex shader je vlastně plně programovatelný kousek grafického čipu - takový malý procesor (součást pipeline grafické karty), který provádí vertexové operace. Tvůj GPU podporuje pouze softwarové řešení, pak ty výpočty tuším provádí CPU.
Situace je trochu podobná softwarové emulaci matematického koprocesoru u starých CPU, který koprocesor neobsahovaly. Pak výpočty s plovoucí desetinnou čárkou počítal CPU, namísto matematického koprocesoru.
Některé 3D aplikace (včetně her) si oťuknou grafický hardware a zjistí, že nemáš hardwarově řešené vertex shadery a odmítne se spustit. Určitě existují nějaké vychytávky (patche) k jednotlivým hrám, které to dokáží obejít. Otázka je, jestli tam máš blbý starý ovladač, který softwarové vertex shadery neimplementuje nebo ta hra chce vyloženě hardwarové řešení.
Současné GPU už obsahují pouze unifikované shadery, tedy univerzální, které se dají použít jako pixel shadery, vertex shadery, geometry shadery atd.
Jinak o toto se zajímám pouze okrajově, takže pokud jsem zde uvedl nějaký blud, budu rád, když mě někdo opraví.
Tvůj GPU hardwarovou akceleraci vertex shaderů nepodporuje.
Stačí číst ve tvém odkazu na stránky Intelu
Hardwarově implementované je to až v chipsetu G965, takže ano, máš blbou grafárnuThe table below lists pixel and vertex shaders supported by Intel® graphics controllers and used by some 3D applications, like games, to render visual effects.
Some graphics controllers offer hardware acceleration for pixel and vertex shading. 3D applications check whether the graphics controller hardware supports hardware acceleration for shader operations, while some applications allow software-accelerated shader processing.
Hardware acceleration means shader processing occurs in the graphics chipset hardware and is often faster than software geometry processing where calculations are a function of the processor. In the table below, shader support (if supported) is hardware-accelerated unless it is marked with note 1 (or superscript 1). Note 1 indicates that the shader support is software-accelerated.
Hardwarový vertex shader je vlastně plně programovatelný kousek grafického čipu - takový malý procesor (součást pipeline grafické karty), který provádí vertexové operace. Tvůj GPU podporuje pouze softwarové řešení, pak ty výpočty tuším provádí CPU.
Situace je trochu podobná softwarové emulaci matematického koprocesoru u starých CPU, který koprocesor neobsahovaly. Pak výpočty s plovoucí desetinnou čárkou počítal CPU, namísto matematického koprocesoru.
Některé 3D aplikace (včetně her) si oťuknou grafický hardware a zjistí, že nemáš hardwarově řešené vertex shadery a odmítne se spustit. Určitě existují nějaké vychytávky (patche) k jednotlivým hrám, které to dokáží obejít. Otázka je, jestli tam máš blbý starý ovladač, který softwarové vertex shadery neimplementuje nebo ta hra chce vyloženě hardwarové řešení.
Současné GPU už obsahují pouze unifikované shadery, tedy univerzální, které se dají použít jako pixel shadery, vertex shadery, geometry shadery atd.
Jinak o toto se zajímám pouze okrajově, takže pokud jsem zde uvedl nějaký blud, budu rád, když mě někdo opraví.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti
Re: Intel graficka karta - proč nemám Vertex Shader?
díky ti moc uz jsem si stahl aktualizaci na mou grafiku xDEl Diablo píše:http://www.dell.com/support/drivers/cz/ ... tSelection
Díky.
ZAMČENO !
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek



