Zavadzanie v reklamacii predajcom.

Místo pro témata a příspěvky spadající MIMO počítačovou problematiku (tedy např. sport, zdraví, vtipy, škola...).

Moderátoři: Mods_senior, Mods_junior

Uživatelský avatar
Qwasyx0
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1354
Registrován: 16 zář 2010 11:08

Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.

Příspěvek od Qwasyx0 »

Rozdíl je i v napětí (1,5V ku 1,65V) chtěl bych slyšet jak okecávaj že větší napětí je lepší :-D
CPU / AMD Ryzen 7 5800X + Be quiet! DARK ROCK 4 MB / MSI MAG B550 TOMAHAWK RAM / G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 Trident Z RGB Neo GPU / ASROCK Radeon RX 6800 XT 16G PSU / Corsair RM750x (2018) SSD / Samsung 970 EVO 1TB HDD / Seagate IronWolf 2TB Case / Fractal Design Meshify C Tempered Glass + Fractal Design Prisma AL-14 ARGB 3-Pack
Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: 10 zář 2006 17:07
Bydliště: Zlín - České Budějovice

Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.

Příspěvek od memphisto »

Mají vyšší výkon a proto víc žerou :lol: Jinak tohle je hajzlovina a pokud bys byl člověk, co tomu nerozumí, tak si toho ani nevšimneš... Asi na to spoléhali... :evil: Jinak co se týká reklamací, tak na Alzu ještě nemají. To jsou jiní "zmrdečci" :bomb:
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji
Uživatelský avatar
Stene
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3124
Registrován: 11 úno 2009 15:44
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.

Příspěvek od Stene »

Taky už jsem toho na alzu slyšel hodně..
cobr4in
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2776
Registrován: 20 úno 2011 18:05

Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.

Příspěvek od cobr4in »

memphisto píše:Mají vyšší výkon a proto víc žerou :lol: Jinak tohle je hajzlovina a pokud bys byl člověk, co tomu nerozumí, tak si toho ani nevšimneš... Asi na to spoléhali... :evil: Jinak co se týká reklamací, tak na Alzu ještě nemají. To jsou jiní "zmrdečci" :bomb:
To vazne? Uz teraz mam dost stiahnutu s prepacenim rit, ale to som este nespominal, ze mam na reklamacii aj graficku kartu (piskanie) a prave na Alze. Dnes uplynula 30 dnova zakonna lehota, tak som tam volal, ze co je s nou. Chlapik mi vravi, ze mam ist na pobocku aj s dokladom o kupe a reklamacii, ze im to tam mam predlozit a mozem si objednat novu (ale nechce sa mi verit, ze by to slo tak hladko) - tu staru ma este dodavatel a nevie sa, kedy dorazi. Mna len zaraza, ze sa mi nikto neozval a zase si clovek vsetko musi zistovat sam. Na mail nereaguju, a keby sa spolieham na korektnost predajcov, tak cakam este do Vianoc (metaforicky, doslova nie, to by bolo prilis skoro). :?
ABBC3_SPOILER_SHOW
d1amond
člen HW spec týmu
Příspěvky: 16120
Registrován: 26 kvě 2008 10:14
Bydliště: České Budějovice

Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.

Příspěvek od d1amond »

Mna len zaraza, ze sa mi nikto neozval
Buď rád, máš novou kartu.
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
MihelHerbííí
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 770
Registrován: 26 črc 2010 19:55

Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.

Příspěvek od MihelHerbííí »

Tak co hýbe se to nějak nebo stále ignorace?:D
cobr4in
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2776
Registrován: 20 úno 2011 18:05

Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.

Příspěvek od cobr4in »

Zatial nic, som s nimi dohodnuty, ze mi technik tento (vlastne buduci) tyzden zavola. Tak urcite dam vediet, ako to dopadlo.
ABBC3_SPOILER_SHOW
cobr4in
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2776
Registrován: 20 úno 2011 18:05

Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.

Příspěvek od cobr4in »

Tak, dnes sa mi ozval technik, ktory sa mi pocas reklamacie vrtal v PC a hned na uvod ma uprimne zaskocil navrhnutym riesenim - uplne uznal, ze mi tam dal neadekvatne pamate a navrhol, ze pri dalsej objednavke z ich shopu mi bude spominany cenovy rozdiel proste odratany. Odovodnil to tym, ze prevod na ucet, popripade fyzicke posielanie penazi do inej krajiny, alebo posielanie novych RAM, by bolo financne narocne, a ja som uz nemal chut ani silu sa s niekym hadat, a tak som suhlasil. Lepsie, nez nic. Co myslite, mal som pozadovat riadnu kompenzaciu?
ABBC3_SPOILER_SHOW
Uživatelský avatar
p3!An
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 679
Registrován: 28 bře 2009 09:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.

Příspěvek od p3!An »

Co myslite, mal som pozadovat riadnu kompenzaciu?
Na tuto otázku musíš odpověď znát sám. Pokud vše podtrhneš, zjistíš že jsi investoval svůj vlastní čas, poplatky za hovory, odeslání aj., a ve výsledku jsi obdržel slib, kterým se zavazují dorovnat cenový rozdíl při dalším nákupu. Hádat by si se vůbec nemusel, stačilo by říct co máš na srdci, a přesvědčit je, že to myslíš opravdu vážně. Vyhrožování ČOIkou by nic řešit nemuselo, pokud by jsi mluvil chaosivně ( by si řekli další ňouma, kterému kde kdo něco navykládal, a snažili by se tě odbýt) .

Do příště máš ponaučení. Víš už, jak nejefektivně řešit reklamaci. Sice výhra nikdy není jistá, ale štěstí přeje připraveným.

Co se týče Alzy. Pár let nazpět si kamarád zakoupil ultrazoom, který vydával podivné zvuky při zoomování. Donesl jen na pobočku, po 30 dnech tam zašel nebo napsal email, a dostalo se mu odpovědi, že může počkat a nebo mu vrátí peníze. Rozhodl se pro druhou možnost, a zakoupil jiný foťák. Ty jsi dopadl stejně, taky úspěšně :wink:

Na internetu se dočteš o podobných velkoobchodech, že často je zastáván negativní postoj při reklamaci ze strany obchodníka. Je to částečně způsobeno obchodní strategií ( ne vždy za to mohou prodejci na pobočce.. vím, že ideální podmínky "ze shora" dvakrát nepanují "). Pokud chce mít někdo jistotu, je lepší se rozhodnout pro malého, dražšího ale také i vstřícnějšího při jakémkoli osobním kontaktu, než u těchto velkovýrobců. Někde se nižší cena musí projevit. Na závěr mám vzpomínku na jednoho českého nejmenovaného blogera. Byl nespokojen s dodaným výrobkem, ignorován ze strany prodejce ( masírován univerzálními dialogy), východisko neviděl. Rozhodl se pro negativní příspěvek na Twitteru prodejce a téměř okamžitě si získal pozornost někoho z výššího okruhu vedení.
Naposledy upravil(a) p3!An dne 15 pro 2011 21:49, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Příspěvky: 10645
Registrován: 19 dub 2010 14:48
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)

Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.

Příspěvek od Orcus »

p3!An: Ono vyhrožování ČOIkou má ten efekt, že většina firem s ní nechci mít co dočinění. Takže páka to svým způsobem je. Nicméně kdybys četl celej thread, tak bys pochopil že s nima jednal slušně, ale nedali si to vysvětlit.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:
Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.
Uživatelský avatar
p3!An
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 679
Registrován: 28 bře 2009 09:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.

Příspěvek od p3!An »

To nezpochybňuji. Snažil jsem se jen nastínit, že konstatováním a výhružkami namísto předložení důvodů a argumentů svého cíle stěží dosáhneš. Pokud přijde na pobočku jeden člověk s neurčitými agumenty týkajících se operačních pamětí a druhý člověk přijde s tím, že dle přiložených testů jsou paměti vadné, a že žádá urgentní výměnu, hádej kdo snáž uspěje.

Možná jednal slušně, ale možná taky ne dost razantně. Ale možná se mýlím, sem vše nečetl.
Uživatelský avatar
Rimmer
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1171
Registrován: 01 bře 2003 00:04
Bydliště: Červený trpaslík

Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.

Příspěvek od Rimmer »

CoBain_SK píše:Co myslite, mal som pozadovat riadnu kompenzaciu?
Čoveče, tak ti nevím. Samozřejmě je to lepší než drátem do oka, jak se říká....ale spíš bych řekl, že vyhrál ten eshop. Jak už tu bylo řečeno, oni na tebe udělali podvod - chtěli se zbavit tvé reklamace - ty jsi vynaložil nemalé usilí na tom, aby jsi jim ten podvod dokázal a nakonec jsi z toho "získal" jen to, že u nich musíš znovu nakoupit. No nevím nevím, nějak mi to skřípe :idea: Já bych tedy byl o dost důraznější...pokud by mi chtěli dát nějaký kupónek s odůvodněním, že doprava na Slovensko je příliš drahá, tak by ten kupónek musel být min. dvojnásobek toho, o co by se mě pokusili obrat.
Rimms
Zamčeno

Zpět na „Vše ostatní (Off topic)“