Render time Shreka na domácím PC

Místo pro témata a příspěvky spadající MIMO počítačovou problematiku (tedy např. sport, zdraví, vtipy, škola...).

Moderátoři: Mods_junior, Mods_senior

Odpovědět
HooX
nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 31 bře 2009 20:26

Render time Shreka na domácím PC

Příspěvek od HooX »

Dobrý den,

potřeboval bych zjistit, jak zhruba dlouho by trvalo renderování některého 3D animovaného celovečerního filmu na průměrném domácím PC, např. Shreka nebo Hledá se Nemo. Nemám čas to zkoušet :).

Díky
Uživatelský avatar
Žbeky
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: 29 kvě 2008 06:52
Bydliště: Vsetín - Pardubice

Re: Render time Shreka na domácím PC

Příspěvek od Žbeky »

Opravdu nemáš - nedočkal by ses. Dnešní časy jsou okolo 20-30 milionů CPU hodin. CPU hodina je doba nutná k výpočtu jednoho snímku a není to reálná hodina. Na výkonných serverech to třeba bude půl hodiny, ale těch serverů pracují najednou tisíce. Na běžném PC by ti klidně výpočet jednoho snímku trval několik hodin a vynásob si to 20 000 000 průchody...
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.

HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra
HooX
nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 31 bře 2009 20:26

Re: Render time Shreka na domácím PC

Příspěvek od HooX »

Díky žbeky :) Co tam mám teda napsat? Roky?

--- Doplnění předchozího příspěvku (26 Dub 2011 18:25) ---

Díky žbeky :) Co tam mám teda napsat? Roky?
Uživatelský avatar
Žbeky
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: 29 kvě 2008 06:52
Bydliště: Vsetín - Pardubice

Re: Render time Shreka na domácím PC

Příspěvek od Žbeky »

Spíš až dekády :lol:
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.

HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra
Uživatelský avatar
faraon
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Příspěvky: 7408
Registrován: 23 pro 2010 09:23

Re: Render time Shreka na domácím PC

Příspěvek od faraon »

Napiš tam že Shrek Třetí byl renderován současně na stovkách pracovních stanic běžích na Linuxu a obsahujících téměř 4000 dvoujádrových procesorů AMD Opteron, a práce trvala 20 milionů hodin, což by na dnešním "běžném domácím počítači" trvalo zhruba tři tisíce let!
Ovšem pokud by pro tuhle práci nějaký šikovný hacker dokázal zapřáhnout botnet, plýtvající svým výkonem na rozesílání spamů, tak by s tím mohl být hotový v cuku letu. Zatím největší zjistěný botnet obsahoval právě těch 20 milionů počítačů, takže největší problém by byl rozeslat jim data ke zpracování a nezahltit celý Internet :-D
"Král Lávra má dlouhé oslí uši, král je ušatec!

(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
HooX
nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 31 bře 2009 20:26

Re: Render time Shreka na domácím PC

Příspěvek od HooX »

Díky moc ;)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Vše ostatní (Off topic)“