chyba v Call of Duty World at War
Ahoj muj znamy ma problem zaslal me to na email proto to preposilam zda-li nekdo nebudete vedet co s tim
----- Initializing Renderer ----
execing ragdoll.cfg from disk
----- Client Initialization -----
----- Client Initialization Complete -----
Trying SMP acceleration...
...succeeded.
----- R_Init -----
Getting Direct3D 9 interface...
Pixel shader version is 3.0
Vertex shader version is 3.0
Shader model 2.0 code path is available.
Shader model 3.0 code path is available.
Using Shader model 3.0 code path because it is the best available path on this hardware.
Attempting 800 x 600 fullscreen with 32 bpp at 60 hz
Game window successfully created.
Using 4x anti-aliasing
Creating Direct3D device...
Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0
Loading fastfile code_post_gfx
Loading fastfile ui
Loading fastfile common
Initializing render targets...
Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha
DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha
Initializing static model cache...
Initializing dynamic buffers...
Initializing particle cloud buffer...
Creating Direct3D queries...
Loading fastfile 'code_post_gfx'
used 1.13 MB memory in DB alloc
Loading fastfile 'ui'
used 39.48 MB memory in DB alloc
Waiting for $init to finish. There may be assets missing from code_post_gfx.
Setting initial state...
DirectX reports 512 MB of video memory and 634 MB of available texture memory.
Using video memory size to cap used texture memory at 496 MB.
Texture detail is set automatically.
Using picmip 0 on most textures, 0 on normal maps, and 3 on specular maps
Error: Could not load material "water_droplet".
Error: Could not load material "water_dynamic_spray".
------- sound system initialization -------
Error during initialization:
Unhandled exception
chyba v Call of Duty World at War
Moderátoři: beather, Mods_senior
- Owner
- Master Level 8.5

- Příspěvky: 7260
- Registrován: 11 črc 2007 16:06
- Bydliště: Třinec
- Kontaktovat uživatele:
Re: chyba v Call of Duty World at War
Error: Could not load material "water_droplet".
Error: Could not load material "water_dynamic_spray".
Zkoušel to přeinstalovat? Má originál verzi hry?

Error: Could not load material "water_dynamic_spray".
Zkoušel to přeinstalovat? Má originál verzi hry?
Fallout fan | HJT | MWAV | CCleaner | Provozuji Minecraft server Minecore.cz | Osobní blog
Notebook: Thinkpad X200s - 12", Core2Duo L9300, 9cell, 240GB SSD, 5GB DDR3
PC: AMD Phenom II X6 1055T, 12GB DDR3, AMD 6870, 500GB Seagate 7200.12
Notebook: Thinkpad X200s - 12", Core2Duo L9300, 9cell, 240GB SSD, 5GB DDR3
PC: AMD Phenom II X6 1055T, 12GB DDR3, AMD 6870, 500GB Seagate 7200.12
Re: chyba v Call of Duty World at War
myslím že asi neOwner píše:Error: Could not load material "water_droplet".
Error: Could not load material "water_dynamic_spray".
Zkoušel to přeinstalovat? Má originál verzi hry?
Re: chyba v Call of Duty World at War
Tak není co řešit!
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!
Nic není dokonalé, ani člověk!
- Owner
- Master Level 8.5

- Příspěvky: 7260
- Registrován: 11 črc 2007 16:06
- Bydliště: Třinec
- Kontaktovat uživatele:
Re: chyba v Call of Duty World at War
TO Pic: Ale na kterou odpovídal
?
1.Jestli první,tak ať to zkusí.
2.Jestli druhou ,tak má Pic pravdu .
1.Jestli první,tak ať to zkusí.
2.Jestli druhou ,tak má Pic pravdu .
Fallout fan | HJT | MWAV | CCleaner | Provozuji Minecraft server Minecore.cz | Osobní blog
Notebook: Thinkpad X200s - 12", Core2Duo L9300, 9cell, 240GB SSD, 5GB DDR3
PC: AMD Phenom II X6 1055T, 12GB DDR3, AMD 6870, 500GB Seagate 7200.12
Notebook: Thinkpad X200s - 12", Core2Duo L9300, 9cell, 240GB SSD, 5GB DDR3
PC: AMD Phenom II X6 1055T, 12GB DDR3, AMD 6870, 500GB Seagate 7200.12
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek

