Chybějící součásti (abapp)

Operační systémy Windows z dílny Microsoft a vše kolem nich

Moderátoři: Pic, Mods_senior

Zamčeno
Uživatelský avatar
xmy
nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 09 srp 2017 08:54

Chybějící součásti (abapp)

Příspěvek od xmy »

Zdravím,
po reinstalu OS (Win10) mám problém. Po každém startu pc mi vyskakuje chybová hláška viz příloha. Způsobeno pravděpodobně úklidem aceráckého bloatwaru, kde jsem asi mazal až moc. Následně se mi ale již bohužel nepodařilo nikde dohledat tyto soubory a nerad bych znovu přeinstalovával OS kvůli takovéto kravině. Návody které jsem našel po internetu jsou již nefunkční, protože z webu aceru už není možné tyto programy stahovat. Děkuji za každou radu.
abapp.png
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 55062
Registrován: 06 úno 2012 10:27

Re: Chybějící součásti (abapp)

Příspěvek od petr22 »

Naopak - je toho odinstalovano moc malo.

Jelikoz Acer ten cloud zrusil, muzes odinstalovat klidne vsechny aplikace,
tedy abApps a AOP Framework.
Uživatelský avatar
xmy
nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 09 srp 2017 08:54

Re: Chybějící součásti (abapp)

Příspěvek od xmy »

Aha, díky za info. abApps a AOP Framework jsem měl už odinstalovaný. Jediné acer aplikace aktuálně mám:
acer.png
Zeptám se asi blbě, ale můžu je bez obav odinstalovat? Zrovna tyto dvě se mi zrovna (nevím proč) moc odinstalovávat nechtělo, vypadají i funkčně.
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 55062
Registrován: 06 úno 2012 10:27

Re: Chybějící součásti (abapp)

Příspěvek od petr22 »

Muzes odinstalovat vse od Aceru, ale nevyresi to zminovany problem.

https://cz.answers.acer.com/app/answers ... -byoc-apps

Ten by mohlo vyresit zruseni automatickeho spusteni pri startu te aplikace od cloudu.
Uživatelský avatar
xmy
nováček
Příspěvky: 39
Registrován: 09 srp 2017 08:54

Re: Chybějící součásti (abapp)

Příspěvek od xmy »

Nakonec jsem vyřešil kompletní odinstalací "Acer Care Center" a "Acer Portal" přes Revo Uninstaller (včetně odstranění zbývajícího bordelu z registrů). Hláška již po startech nevyskakuje. Děkuju za pomoc. :smile:
Zamčeno

Zpět na „Windows 11, 10, 8...“