Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou

Jakékoliv komunikační nástroje jako Skype, ICQ, Windows messenger...ale i různé diskuze, chaty…

Moderátor: Mods_senior

human67
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 29 led 2019 21:13

Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou

Příspěvek od human67 »

Dobrý den,
chtěl bych Vás poprosit o vyplnění dotazníku na téma "Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou". Za vyplnění budu velice vděčný a předem všem děkuji, moc mi to pomůže. :)
https://www.vyplnto.cz/databaze-dotazni ... e-shopech/
Uživatelský avatar
atari
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3375
Registrován: 24 říj 2008 19:50

Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou

Příspěvek od atari »

To je nějaký nepovedený dotazník...
To se nedá pochopit, natož rozumně vyplnit ...
Uživatelský avatar
mmmartin
Moderátor
Příspěvky: 9669
Registrován: 31 srp 2004 17:25
Bydliště: Praha

Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou

Příspěvek od mmmartin »

Jen malá poznámka: reklamace je vždy bezplatná.
ASUS Prime Z390-P / Hexa Core Intel core i5 Coffee Lake-S / Gigabyte GeForce GTX 650 Ti / FORTRON BlueStorm Bronze 80PLUS / W 11
human67
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 29 led 2019 21:13

Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou

Příspěvek od human67 »

mmmartin píše:Jen malá poznámka: reklamace je vždy bezplatná.


možná je to špatně formulované, jsou myšleny náklady spojené s reklamací (poštovné, balné)
Uživatelský avatar
mmmartin
Moderátor
Příspěvky: 9669
Registrován: 31 srp 2004 17:25
Bydliště: Praha

Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou

Příspěvek od mmmartin »

Spotřebitel má nárok na uhrazení všech účelně vynaložených nákladů, spojených s uznanou reklamací.
ASUS Prime Z390-P / Hexa Core Intel core i5 Coffee Lake-S / Gigabyte GeForce GTX 650 Ti / FORTRON BlueStorm Bronze 80PLUS / W 11
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 55062
Registrován: 06 úno 2012 10:27

Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou

Příspěvek od petr22 »

To je dobry maglajz ten bod 11, smichane dohromady zpusob vyrizeni reklamace
a zpusob doruceni zbozi prodejci.

A chybi tam on site servis, kdy technik prijede k zakaznikovi a problem vyresi u nej,
treba Dell to ma skoro u vsech notebooku.

Vymena = za novy, pouzity nebo repasovany kus (obvykle se pouziva repasovany)
Vraceni = odstoupeni od smlouvy

Tu reklamaci zdarma pryc - ono to vypada ze dotaznik delal nekdo, kdo nezna platne
zakony tohoto statu.
Uživatelský avatar
atari
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3375
Registrován: 24 říj 2008 19:50

Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou

Příspěvek od atari »

Titul bakalář, a takovéhle nesmysly ?!

To se teda máme na co těšit, co nám roste za generaci, která nás má údajně živit, až budeme v důchodu ... :thumbdown:
human67
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 29 led 2019 21:13

Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou

Příspěvek od human67 »

atari píše:Titul bakalář, a takovéhle nesmysly ?!

To se teda máme na co těšit, co nám roste za generaci, která nás má údajně živit, až budeme v důchodu ... :thumbdown:


Dobrý den, nikdo Vás nenutí dotazník vyplňovat. Nicméně spousta lidí s jeho vyplněním neměla problém. Z toho lze usoudit, že dotazník není zcela nepochopitelný. Je konzultovaný a schválený k šíření. Můžete mi tedy sdělit jaké nesmysli máte namysli? Děkuji.

Dodatečně přidáno po 2 minutách 44 vteřinách:
petr22 píše:To je dobry maglajz ten bod 11, smichane dohromady zpusob vyrizeni reklamace
a zpusob doruceni zbozi prodejci.

A chybi tam on site servis, kdy technik prijede k zakaznikovi a problem vyresi u nej,
treba Dell to ma skoro u vsech notebooku.

Vymena = za novy, pouzity nebo repasovany kus (obvykle se pouziva repasovany)
Vraceni = odstoupeni od smlouvy

Tu reklamaci zdarma pryc - ono to vypada ze dotaznik delal nekdo, kdo nezna platne
zakony tohoto statu.


Beru na vědomí, a děkuji za připomínky. S tou reklamací zdarma to bude vážně špatně formulované. Zákazník má právo na úhradu nákladů spojených s reklamací, ale dotazník zjišťuje jak je tato skutečnost pro zákazníka důležitá a jak je s ní spokojen.
Uziv00

Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou

Příspěvek od Uziv00 »

Tato skutečnost je dána právním předpisem. Nikdy jsem neměl problém s tím, aby mi vrátili poštovné. Více třeba zde: https://www.dtest.cz/clanek-2404/reklam ... du-nakladu
Dej se na politiku. Ti si taky umí zdůvodnit každou blbost.
Dotazník jsem vzdal ve druhém poli :thumbdown:
human67
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 29 led 2019 21:13

Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou

Příspěvek od human67 »

ITCrowd píše:Tato skutečnost je dána právním předpisem. Nikdy jsem neměl problém s tím, aby mi vrátili poštovné. Více třeba zde: https://www.dtest.cz/clanek-2404/reklam ... du-nakladu
Dej se na politiku. Ti si taky umí zdůvodnit každou blbost.
Dotazník jsem vzdal ve druhém poli :thumbdown:


Máte naprostou pravdu, že vrácení poštovného není problém a určitě zde nechci zdůvodňovat každou blbost... Uznávám, že to není dvakrát povedený dotazník, avšak je to můj první průzkum v takovémto měřítku, a žádný učený z nebe nespadl :). I tak Vám děkuji za názor a článek. Otázku ještě projednám s vedoucím práce a případně se vyřadí.
Uživatelský avatar
atari
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3375
Registrován: 24 říj 2008 19:50

Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou

Příspěvek od atari »

U každého dotazníku musí být zadání, jaké informace je potřeba získat: Zadání „Podpora prodeje“ je tak obecné, že to v podstatě může být cokoliv a taky nic pořádného. A tomu také odpovídá dotazník.

Jediné co z toho lze relevantně vyvodit je to, že cílová skupina dotázaných jsou převážně spotřebitelé, spadající pod zákonnou ochranu.

A teď ty nesmysly, například:
[1] Nabízení produktů, které souvisí s již zakoupenými či prohlíženými produkty.
[2] Nabízení lepší verze produktu nebo vyšší třídy produktu.

Co to je za dvě nesmyslné věty u některých otázek? Jak se liší lepší verze produktu od vyšší verze produktu? A k čemu tato oznamovací věta slouží? Jak tato věta souvisí s věrnostním programem nebo s hlídačem cen?

Nebo jsou zdvojené otázky:
4. Které nástroje podpory prodeje jsou podle Vás v e-shopu důležité?
5. Jste spokojen/a s těmito nástroji podpory prodeje?

A u obou otázek jsou stejné položky.
Sleva může být důležitá, na to lze odpovědět. Ale už je nesmysl, ptát se, jak jsem se slevou spokojen. S jakou slevou mám být spokojen? Jestli ta sleva je červeně na monitoru vybarvená, protože se mě líbí červená? Nebo jestli je u jednoho eshopu nízká sleva a u druhého vysoká sleva? Tak pak musím odpovědět, že u eshopu XY jsem s výší slevy spokojen a u druhého eshopu YX jsem byl se slevou nespokojen. Ale takto odpovědět nelze, a navíc je tato informace naprosto k ničemu.

Další nesmysl:
„Bezplatná reklamace“ Jiná než bezplatná reklamace dle zákona pro spotřebitele neexistuje. Ta co to je za otázku?

Co to je: Cross-selling[1], Up-selling[2] ?? Který spotřebitel ví co to znamená? Naprosté minimum…

A těch nesmyslů tam je spousta... :thumbdown:

Takže za mě to je odfláknutý dotazník. A pokud to někdo schválil, tak to znamená jedině to, že tomu ten dotyčný nerozumí a je odtržen od reality.
A to, že s vyplněním dotazníku spousta lidí nemělo problém ještě neznamená, že to je dobře zpracovaný dotazník.
Uziv00

Re: Dotazník k bakalářce - Podpora prodeje v e-shopech s elektronikou

Příspěvek od Uziv00 »

OT/Jednou jeden můj známý, který byl zapřisáhlým odpůrcem testů, napsal test "Řekni mi jak močíš a já ti řeknu jaký jsi". Otázky, odpovědi a výsledky si kompletně vymyslel. Zajímavé na tom bylo to, že se v těch výsledcích každý našel :-) Takže i bakalářka se dá udělat tak, že vymyslíš dotazník, vytvoříš práci, vyjdou ti výsledky. To, že je hodnota nulová je věc vedlejší/OT
Zamčeno
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Komunikace na internetu“