Všeobecná sekce pro témata a příspěvky z oblasti IT či témata z blízkých oborů. Sekce pro uživatele, kteří nenalezli pro svůj IT dotaz tu správnou sekci.
petr22 píše:Vsechny moduly, ktere po X hodinach zateze zacnou zpusobovat problemy, projdou Memtestem bez jedine chybicky
A to i tesne potom, co se ti zrestartuje pocitac.
Kdyz to ma treba jako darek, tak ti tech 14 dni take nemusi stacit.
coz jsou ovsem tvoje spekulace a ne muj pripad, kdy jsem mu uz v druhe vete sdelil, ze pameti nainstaluji hned po prichodu domu... A stale pises o vade vyrobku a ne o kompatibilite, kvuli ktere se se mnou hadal
Joj, toto poznám tiež v Alze, som si kupoval disk a predajca mi za 8€ nanucoval, že nech si priplatím za okamžitú výmenu, že ak by sa mi pokazil ten disk alebo bol vadný sektor či čo mi to hovoril, tak že mi ho rovno vymenia, a ja som mu snažil sa hovoriť 5 minút, že tú službu zbytočne nechcem, keď už disk stál veľa a on proste mi ju vnucoval. Smutné je na tom to, že aj keď povieš nie tak oni ti ju vnucujú ako keby oni dostali niečo navyše za to, že ti ju vnútia. Keď ako zákazík poviem nie tak proste má to chápať predávajúci ako, že danú službu nechcem a naďalej mi ju nevnucovať, a čo viem, tak aj tak pár dní po kúpe sa predsa ešte keď tak dá dokúpiť keby si to niekto rozmyslel daná služba/služby.
SamerLP píše:Joj, toto poznám tiež v Alze, som si kupoval disk a predajca mi za 8€ nanucoval, že nech si priplatím za okamžitú výmenu, že ak by sa mi pokazil ten disk alebo bol vadný sektor či čo mi to hovoril, tak že mi ho rovno vymenia, a ja som mu snažil sa hovoriť 5 minút, že tú službu zbytočne nechcem, keď už disk stál veľa a on proste mi ju vnucoval. Smutné je na tom to, že aj keď povieš nie tak oni ti ju vnucujú ako keby oni dostali niečo navyše za to, že ti ju vnútia.
nejsmutnejsi na tom je, ze i kdyz ten clovek zakonite musi citit, ze jsi technicky znalejsi, tak se s tebou stale hada a presvedcuje te o opaku
To, ze pameti nainstalujes ihned po prichodu domu ti nemusi odhadit chybu, rikam to poctvrte. Za mesic skusis renderovat video, padne ti po par hodinach pocitac - chyba pameti. Reklamujes pamet - ejhle, pamet je bezvadna, deska taky, procesor taky. Jak z toho ven ? Po mesici uz nijak, kdyz mas 14 dnu.
Pokud se zavada projevuje pouze v urcite kombinaci zakladnich desek, procesoru a pameti, tak ja tomu rozhodne rikam kompatibilita. Kdyz je dam jinam, zavada se neprojevuje.
Muzes tomu rikat zavada, jenze ty pameti jsou oficialne funkcni a nelze je tedy reklamovat, to same ostatni komponenty. Ze nejsou vadne mam u vetsiny z nich pisemne. Jen tak nejak nefunguji korektne dohromady. Funguji ale v kombinaci s jinymi komponenty.
A to je presne ta nekompatibilita, ktera se projevuje az po x hodinach pouzivani a o ktere ten technik mluvil.
Tak ale keď si dokúpil presne takú istú ramku ktorú už má a len ďalšiu a tá prvá je kompatibilná tak neviem kde je problém, fungovať mu bude, čiže zbytočne by mu asi bola predĺžená možnosť vrátenia tovaru než je normálna 14 dní zo zákona. A poviem aj pravdu, pri ramkách by som si to ani nedokupoval, keď si kupujem takú istú čo robia skoro všetci že si buď dokúpia presne tú istú čo majú alebo inú značku ale také isté parametre. A zas asi z ramkami moc problémov nie je, teda aspoň ja som nemal ešte, mám v počítači už vyše roka 4GB ramky trikrát tie isté a zatiaľ idú dobre a žiadny problém.
Já tam nakoupil už věci cca za 200tis dohromady během 4 let a vždy vše funkční, až na tu kartu. Minulý rok jsem koupil Gtx 1070 od Gigabyte a druhý den vracel kvůli hlučnosti a ihned zakoupil od MSI a docela sem měl nervy, aby si nevymysleli nějakou prkotinu, že jsem to poškodil atd. Doma by se mi těžko vysvětlovala grafika za 30tis:)
Nakupuji u czc snad peknou radku let, utraceny desetitisice a zatim vzdy spokojenost. I co se tyce reklamaci. Vzdy bez problemu reklamace uznana, vetsinou vymena za novy kus. Posledne tedagrafiku vratili opravenou, ale funguje. Nechal si u czc sestavit PC, doma zjistil, ze disk je hlucny, obratem jsem jel do czc, ze chci disk jiny, zetenhle je hlucny, dali dobropis a rovnou novy ten samy disk. Nebo jsem koupil notebook, po rozbaleni jsem zjistil, ze v notebooku neco chrasti, tudiz jsem ani nezapinal, hned do czc, rekl jim, ze v nem neco chrasti, opet vymenili ihned za novy. Takze za me spokojenost. Vse je ale o lidech, mozna mam jenom stesti na pobocku.
Aby som aj ja prispel s skúsenosťou aj keď len asi polovičnou, som si u CZC tiež kúpil pred dvoma rokmi wifi kartu za dobrú cenu a prišla v dobrom stave a potrebu ju reklamovať som nemal a už vlastne ani nebudem môcť keďže záruka už asi aj skončila Inak je veľká škoda, že CZC nie je rozšírená aj na Slovensku ako taká Alza alebo taký Mall. Určite keby boli aj u nás darilo by sa jej s jej dobrými cenami. Síce je možnosť dodania iba kuriérom na Slovensko ale pri menších veciach sa to neoplatí lebo drahá doprava a za druhé pre Slovákov je to horšie s tými reklamáciami, pretože ísť na pobočku do česka výjde dosť doprava sa tam dostať a za druhé poslať im to poštou tiež nie je zadarmo. Čiže síce len raz som u CZC nakupoval ale aj pri jednom nákupe som mal dobré skúsenosti s nimi a keby nebola iná možnosť a u nich lepšia cenová dostupnosť tak znova u nich nakúpim veľmi rád
Přesně z tohoto důvodu u CZC často nakupuji - oproti zelenému skřetovi mají mnohdy i výrazně nižší ceny u totožného produktu. Plusem je také doprava na pobočku zdarma - s tím mě Alza a Mall iritují (v případě nějaké maličkosti [LAN kabel apod.] zaplatím více za dopravu než za samotný produkt )
Ve všech ostatních ohledech si velcí prodejci (Alza, CZC, Mall, TS Bohemia/Alfa, Mironet) v ničem nezadají. Odlišuje se jen Alza, která dost rapidně zvýšila rychlost dodání na pobočku a nechala prodejny otevřené i o víkendech... (mimochodem, na to "nepřímo" reagovalo CZC, které nyní nabízí dodání na pobočku ještě tentýž den při objednání do určité hodiny - konkurence je hold dobrá věc )