Ano jepetr22 píše:"Snad o 4 jádra"
Neni nahodou o 4 vice a dvakrat vice to same?
2 x 4 = 8
4 + 4 = 8
PC sestava do 35 000,- Kč na grafiku a multitasking
Moderátoři: Marfy, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team
Re: PC sestava do 35 000,- Kč na grafiku a multitasking
Case: Fractal Define R5 4x fan Noctua Redux.
Cpu: AMD Ryzen 5 2600
Psu: EVGA SuperNOVA 750 G2 750W
Gpu: MSI GeForce GTX 1660 SUPER GAMING X
Ram: Corsair DDR4 3600MHz CL16
MB: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING II
Cpu: AMD Ryzen 5 2600
Psu: EVGA SuperNOVA 750 G2 750W
Gpu: MSI GeForce GTX 1660 SUPER GAMING X
Ram: Corsair DDR4 3600MHz CL16
MB: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING II
Re: PC sestava do 35 000,- Kč na grafiku a multitasking
Výkon jednotlivých jader (singlethread) zůstává pátěří veškerého profesionálního software. Struktury nelze paralelizovat do více vláken, protože výpočtu i přepočty musí probíhat chronologicky. Programátor nemůže překonat omezení vyplývající z dědičnosti hierarchie (struktuře) celého stromu a zahájit další výpočty, protože pro vlastní zahájení dalších přepočtů musí být k dispozici předchozí výsledek.petr22 píše:Na vykonu jednotliveho jadra zalezi pouze ve hrach.
Tudiz nema smysl uvazovat o Intelu, kdyz ma Ryzen za stejnou cenu o polovinu (!!!) vyssi vykon.
Tento princip se týká všech nejen všech CAD programů, ale také editační činnosti v Maye. Veškeré úkony vlastní tvroby (modelování, editace, úpravy modelu, ... atd.) využívají výhradně jednojádrového výkonu. Ostatní jádra a vlákna udržují v chodu zbytek programového vybavení. Výkonné vícejádrové procesory budou efektivne využity pro rendering např.: V-Ray, Mental Ray apod. V případě CAD programů mluvíme o FEM. I v případě některých renderů platí, že virtuální vlákna způsobují potíže a narušují lineární podstatu renderů. Dotaz nespecifikuje editační sestavu, která může sloužit výhradně pro editace a render zpracovává několik dalších počítačů.
Ohrazuji se výhradně proti tvrzení jednojádrového výkonu a her. Tvé tvrzení se nezakládá na pravdě.
Re: PC sestava do 35 000,- Kč na grafiku a multitasking
Samozrejmne ze naprosta vetsina algoritmu dokaze vyuzit pouze jedine vlakno, ale az na par vyjimek (dekodery a enkodery v Adobe Premiere nebo Lightroomu) nezatezuji nonstop jedno jadro cpu na 100%. Tudiz nezalezi az tak na jednovlaknovem vykonu, protoze zadny procesor nema tak maly jednovlaknovy vykon aby se to dokazalo nejak viditelne projevit.
Hry jsou jedine, kde se vyrazne projevuje vyssi jednovlaknovy vykon Intel procesoru proti AMD FX a projevuje se jedenapulnasoblem az dvojnasobkem fps ve hre, a to po celou dobu hrani.
Kdyz modeluju v CADu, je zatizeni CPU par procent. Kdyz hraju hru, je neustale pres 90%.
Hry jsou jedine, kde se vyrazne projevuje vyssi jednovlaknovy vykon Intel procesoru proti AMD FX a projevuje se jedenapulnasoblem az dvojnasobkem fps ve hre, a to po celou dobu hrani.
Kdyz modeluju v CADu, je zatizeni CPU par procent. Kdyz hraju hru, je neustale pres 90%.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 2327 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Gerete
-
- 31 Odpovědi
- 7802 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PARKR
-
- 9 Odpovědi
- 4711 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Alferi
-
- 6 Odpovědi
- 11559 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HeatherStar
-
- 1 Odpovědi
- 5335 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od meda2016


