Reklamace telefonu - MALL.CZ
Moderátoři: Marfy, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team
- Riviera kid
- Level 4

- Příspěvky: 1184
- Registrován: 12 kvě 2008 10:42
- Bydliště: Praha
Re: Reklamace telefonu - MALL.CZ
Pozor, pokud mu bylo něco vyměněno (druhá reklamace) a podle protokolu bylo, je to jako uznaná reklamace.
"Voda je mokrá, nebe je modrý, ženský mají tajemství."
Re: Reklamace telefonu - MALL.CZ
Tady nic vyměněno nebylo:
download/file.php?id=54302&mode=view
download/file.php?id=54302&mode=view
i5-3350P/P8B75-M LX/Kingston DDR3 8GB/GV-N960IXOC/SS-500ET/Seagate VS35.6/Transcend SSD370-128GB/Samsung BX2250 + Dell 1909W
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD
„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)
Neboj se použít SZ a upozornit na své téma
Přehled desktopových socketů a CPU
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD
„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)
Neboj se použít SZ a upozornit na své téma
Přehled desktopových socketů a CPU
-
lennonreloaded
- Level 3

- Příspěvky: 477
- Registrován: 15 úno 2016 13:42
Re: Reklamace telefonu - MALL.CZ
Pořád postrádám protokoly z 1. a 3. reklamace. Ten poslední protokol je z diagnostiky - nepovažuji za reklamaci.
Ale i tak by měl být telefon dne 28.4.2016 ještě v záruce!
Ale i tak by měl být telefon dne 28.4.2016 ještě v záruce!
Re: Reklamace telefonu - MALL.CZ
Tak to pak jo, já to bral jako zprávu co mu dali k opravě...
i5-3350P/P8B75-M LX/Kingston DDR3 8GB/GV-N960IXOC/SS-500ET/Seagate VS35.6/Transcend SSD370-128GB/Samsung BX2250 + Dell 1909W
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD
„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)
Neboj se použít SZ a upozornit na své téma
Přehled desktopových socketů a CPU
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD
„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)
Neboj se použít SZ a upozornit na své téma
Přehled desktopových socketů a CPU
-
Hybl.Roman
- nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 01 pro 2013 16:45
Re: Reklamace telefonu - MALL.CZ
Já to také nechápu.
Martab: Ale když byly u telefonu vyměněny zmiňované díly, tak snad byl opraven. Na informačním centru HTC mi bylo vždycky odpovězeno, že byla schválena reklamace a opravena.
lennonreloaded: Jelikož se už opravy telefonů nedělají u HTC v ČR, tak se posílají do Rumunska, kde se opravují.
1. reklamace
3. reklamace
+ DIAGNOSTIKA, která proběhla na přání Mall.cz, jakmile jsem telefon obdržel psal jsem na Mall.cz, aby mi Odstoupení uznali, a psal jsem jim 24.04.2016. Bez výsledku, tak jsem jim volal a říkali mi, že mi do zítřejšího dne odpoví. Nikdo se neozval, tak jsem jim napsal znovu email 26.04.2016. Znovu bez výsledku, až 28.04.2016 mi odpověděli, že mám telefon připravit a odeslat s celou dokumentací a kopiemi. Telefon jsem ještě ten den vzal na poštu a odeslal.
Důležité je říct, že HTC mi na infolince vždycky odpovědělo, že na telefonu byla uznána reklamace a BYL OPRAVEN. A to jsem krom 1. reklamace jim psal pokaždé.
Žádný jiný papír z reklamace jsem neobdržel.
2. reklamace
Martab: Ale když byly u telefonu vyměněny zmiňované díly, tak snad byl opraven. Na informačním centru HTC mi bylo vždycky odpovězeno, že byla schválena reklamace a opravena.
lennonreloaded: Jelikož se už opravy telefonů nedělají u HTC v ČR, tak se posílají do Rumunska, kde se opravují.
1. reklamace
3. reklamace
+ DIAGNOSTIKA, která proběhla na přání Mall.cz, jakmile jsem telefon obdržel psal jsem na Mall.cz, aby mi Odstoupení uznali, a psal jsem jim 24.04.2016. Bez výsledku, tak jsem jim volal a říkali mi, že mi do zítřejšího dne odpoví. Nikdo se neozval, tak jsem jim napsal znovu email 26.04.2016. Znovu bez výsledku, až 28.04.2016 mi odpověděli, že mám telefon připravit a odeslat s celou dokumentací a kopiemi. Telefon jsem ještě ten den vzal na poštu a odeslal.
Důležité je říct, že HTC mi na infolince vždycky odpovědělo, že na telefonu byla uznána reklamace a BYL OPRAVEN. A to jsem krom 1. reklamace jim psal pokaždé.
Žádný jiný papír z reklamace jsem neobdržel.
2. reklamace
-
behavioralista
- Level 4

- Příspěvky: 1362
- Registrován: 25 úno 2014 11:17
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Reklamace telefonu - MALL.CZ
Škoda,že zde nemáme právní systém jako v USA.Tam za kdejakou blbost lidi vysoudí milióny babek.
Dal bych jim poslední šanci a poté se obrátil na soud.
Dal bych jim poslední šanci a poté se obrátil na soud.
Re: Reklamace telefonu - MALL.CZ
u té 3. reklamace sice něco vyměnili, ale u všech závad je napsáno nepotvrzeno... Napsal bych na Mall, s přílohou těch protokolů. A první oprava trvala řekl bych 2 dny, druhá 5 a třetí 1 den, pokud jsme to z těch protokolů vyčetl správně...
i5-3350P/P8B75-M LX/Kingston DDR3 8GB/GV-N960IXOC/SS-500ET/Seagate VS35.6/Transcend SSD370-128GB/Samsung BX2250 + Dell 1909W
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD
„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)
Neboj se použít SZ a upozornit na své téma
Přehled desktopových socketů a CPU
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD
„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)
Neboj se použít SZ a upozornit na své téma
Přehled desktopových socketů a CPU
-
Hybl.Roman
- nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 01 pro 2013 16:45
Re: Reklamace telefonu - MALL.CZ
Poslední šanci jsem jim dal, říkal jsem jim jasně, že chci aby mi odpověděli na můj problém. Operátorka z Facebooku mi odpověděla, že to předala kolegům a max. zítra mi psala včera. A dnes opět nic.
Nejhorší je, že mi nedokázali ani normálně odpovědět. Jako důvod byl: Zboží je po 2 leté záruce a nenapsali z jakého důvodu. A když jsem se zeptal operátorky z Facebooku, odpověděla mi, že byla uznána pouze 2. reklamace. Což je blbost.
A když jsem jí napsal, že to budu řešit přes ČOI, tak mi odpověděla, samozřejmě máte na to právo. A dál nic neřešila. Nejspíš je to normální u tohoto obchodu. Heureka je toho plná, že neuznávají reklamace.
A soud nevím no.. Myslím si, že by to vyšlo dráž, než celý telefon.
Dodatečně přidáno po 1 minutě 56 vteřinách:
Logicky, když něco opraví, tak byla uznána nebo ne ?
Btw. Počítá se to od početí reklamace, ne od začátku opravy pokud vím.
Nejhorší je, že mi nedokázali ani normálně odpovědět. Jako důvod byl: Zboží je po 2 leté záruce a nenapsali z jakého důvodu. A když jsem se zeptal operátorky z Facebooku, odpověděla mi, že byla uznána pouze 2. reklamace. Což je blbost.
A když jsem jí napsal, že to budu řešit přes ČOI, tak mi odpověděla, samozřejmě máte na to právo. A dál nic neřešila. Nejspíš je to normální u tohoto obchodu. Heureka je toho plná, že neuznávají reklamace.
A soud nevím no.. Myslím si, že by to vyšlo dráž, než celý telefon.
Dodatečně přidáno po 1 minutě 56 vteřinách:
Logicky, když něco opraví, tak byla uznána nebo ne ?
Btw. Počítá se to od početí reklamace, ne od začátku opravy pokud vím.
-
lennonreloaded
- Level 3

- Příspěvky: 477
- Registrován: 15 úno 2016 13:42
Re: Reklamace telefonu - MALL.CZ
Tak jsem si zkontroloval data a musím se omluvit Martabovi.
Protokoly jsou z 1., 2. a 3. reklamace. Chybí protokol z diagnostiky, ale ten není podstatný.
Podle protokolů lze brát za uznané 1. a 2. reklamaci, při třetí se udávané závady neprojevily, tudíž nelze brát za uznanou.
To mění celou situaci a v podstatě není nárok na vrácení přístroje a tedy vrácení peněz. Délka záruky s tím přímo nesouvisí. Nic to nemění na tom, že pracovníci Mall.cz jsou nekvalifikovaní a zamítnutí vrácení telefonu a peněz je odůvodněno úplně chybně skončením záruky.
Ještě jednou se omlouvám za "vadné" rady, které však byly způsobeny nedostatečnými informacemi ze strany tazatele, tedy Romana Hybla. Tím považuji věc z mé strany za ukončenou s tím, že případné dotazy jsem ochoten zodpovědět, když budu odpověď znát.
PS: Při třetí reklamaci vyměnili pečetící nálepku, což nelze považovat za opravu!
Protokoly jsou z 1., 2. a 3. reklamace. Chybí protokol z diagnostiky, ale ten není podstatný.
Podle protokolů lze brát za uznané 1. a 2. reklamaci, při třetí se udávané závady neprojevily, tudíž nelze brát za uznanou.
To mění celou situaci a v podstatě není nárok na vrácení přístroje a tedy vrácení peněz. Délka záruky s tím přímo nesouvisí. Nic to nemění na tom, že pracovníci Mall.cz jsou nekvalifikovaní a zamítnutí vrácení telefonu a peněz je odůvodněno úplně chybně skončením záruky.
Ještě jednou se omlouvám za "vadné" rady, které však byly způsobeny nedostatečnými informacemi ze strany tazatele, tedy Romana Hybla. Tím považuji věc z mé strany za ukončenou s tím, že případné dotazy jsem ochoten zodpovědět, když budu odpověď znát.
PS: Při třetí reklamaci vyměnili pečetící nálepku, což nelze považovat za opravu!
-
Hybl.Roman
- nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 01 pro 2013 16:45
Re: Reklamace telefonu - MALL.CZ
Aha, já myslel, že to je nějaký díl :) . Btw. když se to sečte, tak od přijetí do servisu první reklamace 26.11.2014-8.12.2014 => 13dní. + druhá reklamace 21.1.2016-22.1.2016=> 2dny. I tak 15 dní. 14.04.2014=>prodloužení 15 dní=> 29.04.2016.
Btw. Zjistil jsem, že v těch fakturách mají pěkný bordel. Jelikož na VSP Data internetovém sledování reklamace mám úplně jiné dny.
Btw. Zjistil jsem, že v těch fakturách mají pěkný bordel. Jelikož na VSP Data internetovém sledování reklamace mám úplně jiné dny.
-
Hybl.Roman
- nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 01 pro 2013 16:45
Re: Reklamace telefonu - MALL.CZ
Tak to jsem z toho jelen, tam je všude že se WiFi projevila...
i5-3350P/P8B75-M LX/Kingston DDR3 8GB/GV-N960IXOC/SS-500ET/Seagate VS35.6/Transcend SSD370-128GB/Samsung BX2250 + Dell 1909W
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD
„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)
Neboj se použít SZ a upozornit na své téma
Přehled desktopových socketů a CPU
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD
„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)
Neboj se použít SZ a upozornit na své téma
Přehled desktopových socketů a CPU
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
