Nová grafika

...

Moderátor: Mods_senior

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tony.Dac
Level 2
Level 2
Příspěvky: 220
Registrován: 19 zář 2005 21:21

Nová grafika

Příspěvek od Tony.Dac »

Po výměně grafiky my Call of Duty(R) 4 - Modern Warfare(TM) Singleplayer píše tuto chybu co s tím starou sem odinstaloval a nainstaloval novou

----- Initializing Renderer ----
----- Client Initialization Complete -----
Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound
----- R_Init -----
Getting Direct3D 9 interface...
Pixel shader version is 3.0
Vertex shader version is 3.0
Shader model 2.0 code path is available.
Shader model 3.0 code path is available.
Using Shader model 3.0 code path because it is the best available path on this hardware.
Attempting 800 x 600 fullscreen with 32 bpp at 60 hz
Game window successfully created.
Creating Direct3D device...
Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0
Loading fastfile code_post_gfx
Loading fastfile ui
Loading fastfile common
Initializing render targets...
Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha
DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha
Initializing static model cache...
Initializing dynamic buffers...
Initializing particle cloud buffer...
Creating Direct3D queries...
Setting initial state...
DirectX reports 256 MB of video memory and 443 MB of available texture memory.
Using video memory size to cap used texture memory at 240 MB.
Texture detail is set automatically.
Using picmip 0 on most textures, 1 on normal maps, and 3 on specular maps


Create2DTexture( 3_cursor3, 64, 64, 0, 861165636 ) failed: 8876086c = Invalid call
Flashman
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 307
Registrován: 12 lis 2007 22:29
Bydliště: Sokolov

Příspěvek od Flashman »

nevim jestli ti to nějak pomuže ale takhle to je doslova přeloženy z pc translatora

- - - - - Initializing Renderer - - - -
- - - - - klientská inicializace soubor - - - - -
Pokouší se o 44 kHz 16 kousek [Windows standard] zvuk
- - - - - R_Init - - - - -
Dostání Direct3D 9 rozhraní...
stín pixelu verze je 3.0
Vrchol stín verze je 3.0
Shader model 2.0 kódová cesta je k dispozici.
Shader model 3.0 kódová cesta je k dispozici.
Používání Shader modelu 3.0 kóduje cestu protože to je nejlepší dostupná cesta na tomto hardwaru.
Pokouší se o 800 x 600 fullscreen s 32 bpp v 60 Hz
Herní okno úspìšnì vytvoøilo.
Vytvoøení Direct3D zaøízení...
Com_TouchMemory: 0 msec. Používající sumy: 0
Nakládání fastfile kódový_po_gfx
Nakládání fastfile ui
Nakládání fastfile bìžné
Initializing poskytne cíle...
Požadovaná maticová pamì být 24bitová barva s 8bitovou alfou
DirectX vracel maticovou pamì která je 24bitová barva s 8bitovou alfou
Initializing statický modelový cache...
Initializing dynamické buffer...
Initializing mrak èásteèky buffer...
Vytvoøení Direct3D dotazy...
Nastavovací poèáteèní stav...
DirectX oznamuje 256 MB obrazové pamìti a 443 MB dostupné pamìti struktury.
Používající video rozsahu pamìtí èepice užívala pamì struktury v 240 MB.
detail struktury je stanovený automaticky.
Používání picmip 0 na nejvíce tká, 1 na normálních mapách, a 3 na zrcadlových mapách
Create2DTexture( 3_cursor3, 64, 64, 0, 861165636 ) selhal: 8876086c = invalidní volání
Uživatelský avatar
lldreep
Level 3
Level 3
Příspěvky: 434
Registrován: 04 lis 2007 11:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od lldreep »

Zkus hru znovu nainstalovat, reinstalovat DirectX nebo reinstalovat ovladače grafické karty.
Uživatelský avatar
Tony.Dac
Level 2
Level 2
Příspěvky: 220
Registrován: 19 zář 2005 21:21

Příspěvek od Tony.Dac »

Flashman píše:nevim jestli ti to nějak pomuže ale takhle to je doslova přeloženy z pc translatora

- - - - - Initializing Renderer - - - -
- - - - - klientská inicializace soubor - - - - -
Pokouší se o 44 kHz 16 kousek [Windows standard] zvuk
- - - - - R_Init - - - - -
Dostání Direct3D 9 rozhraní...
stín pixelu verze je 3.0
Vrchol stín verze je 3.0
Shader model 2.0 kódová cesta je k dispozici.
Shader model 3.0 kódová cesta je k dispozici.
Používání Shader modelu 3.0 kóduje cestu protože to je nejlepší dostupná cesta na tomto hardwaru.
Pokouší se o 800 x 600 fullscreen s 32 bpp v 60 Hz
Herní okno úspìšnì vytvoøilo.
Vytvoøení Direct3D zaøízení...
Com_TouchMemory: 0 msec. Používající sumy: 0
Nakládání fastfile kódový_po_gfx
Nakládání fastfile ui
Nakládání fastfile bìžné
Initializing poskytne cíle...
Požadovaná maticová pamì být 24bitová barva s 8bitovou alfou
DirectX vracel maticovou pamì která je 24bitová barva s 8bitovou alfou
Initializing statický modelový cache...
Initializing dynamické buffer...
Initializing mrak èásteèky buffer...
Vytvoøení Direct3D dotazy...
Nastavovací poèáteèní stav...
DirectX oznamuje 256 MB obrazové pamìti a 443 MB dostupné pamìti struktury.
Používající video rozsahu pamìtí èepice užívala pamì struktury v 240 MB.
detail struktury je stanovený automaticky.
Používání picmip 0 na nejvíce tká, 1 na normálních mapách, a 3 na zrcadlových mapách
Create2DTexture( 3_cursor3, 64, 64, 0, 861165636 ) selhal: 8876086c = invalidní volání
Dík už jsem to vyřešil
Uživatelský avatar
X
Elite Level 12.5
Elite Level 12.5
Příspěvky: 19360
Registrován: 22 kvě 2007 11:34
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od X »

Tony.Dac píše:Dík už jsem to vyřešil
Tajnustkáři :P
Uživatelský avatar
Tony.Dac
Level 2
Level 2
Příspěvky: 220
Registrován: 19 zář 2005 21:21

Příspěvek od Tony.Dac »

Toto my poradily na jiném foru

Předmět: Re: Nová grafika
Autor: strejdabrabenec
Datum: 19.12.2007 22:06

Já zas nemám ve svým PC ATI Catalyst abych to odzkoušel, takže to zkusím nějak krkolomně volně přeložit: jdi na Catalyst (měl bys mít napravo na liště ikonku), klikni na tlačítko 3D vlevo, upřesnit nastavení, zatrhni Support DXT Texture Format's. Nemám ten Catalyst před sebou,prosím nekamenovat.
//kurňa takový práce než to člověk vymyslí, nadatluje a zas mu to ty Karlové a Hosti vyfouknou.
Karel, ještě slavnější postava národní kulturní klenotnice .
Uživatelský avatar
X
Elite Level 12.5
Elite Level 12.5
Příspěvky: 19360
Registrován: 22 kvě 2007 11:34
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od X »

Tak teprve nyní to můžeš odfajfknout :lol: Když bude mít někdo stejný problém, tak se dozví jak to vyřešit ...
Deleted
nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 23 led 2008 17:05
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Chybka

Příspěvek od Deleted »

Tak to vyreseny neni,hazi mi to to same a bonus k tomu...samozrejme radu vyse uvedenou jsem vyzkousel a nic ...
Pokud jedu v Safe modu:
----- Initializing Renderer ----
----- Client Initialization Complete -----
Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound
----- R_Init -----
Getting Direct3D 9 interface...
Pixel shader version is 3.0
Vertex shader version is 3.0
Shader model 2.0 code path is available.
Shader model 3.0 code path is available.
Using Shader model 3.0 code path because it is the best available path on this hardware.
Attempting 800 x 600 fullscreen with 32 bpp at 60 hz
Game window successfully created.
Using 4x anti-aliasing
Creating Direct3D device...
Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0
Loading fastfile code_post_gfx
Loading fastfile ui
Loading fastfile common
Initializing render targets...
Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha
DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha


Create2DTexture( 3_cursor3, 64, 64, 0, 861165636 ) failed: 8876086c = Invalid call



Jinak v normal modu jsem se dokonce driv dostal i k tomu uvodnimu intru,ale dal uz ne,hned po zacatku mi to hodilo tuhle chybu:Fastfile for zone 'common' appears corrupt or unreadable ( code 107.)

Zkusim kouknout jeste jinam,treba najdu odpoved :-(
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Nová GPU
    od nakatomi » » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    10 Odpovědi
    6014 Zobrazení
    Poslední příspěvek od falco_dee
  • Nová sluchátka
    od Riviera kid » » v Vše ostatní (hw)
    4 Odpovědi
    7642 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Riviera kid
  • Nefunguje nová PC
    od adoyss » » v Problémy s hardwarem
    7 Odpovědi
    6624 Zobrazení
    Poslední příspěvek od martanius
  • Nová televize
    od Shashekk » » v Vše ostatní (hw)
    3 Odpovědi
    5931 Zobrazení
    Poslední příspěvek od MariTopHigh
  • Grafika za 6-7000Kč
    od michal84 » » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    33 Odpovědi
    14832 Zobrazení
    Poslední příspěvek od michal84

Zpět na „Vše ostatní (sw)“