Jak vytvořit hru.

A vše kolem nich…
(tipy na hry zdarma, dojmy, novinky..prostě vše co vás napadne)

Moderátoři: beather, Mods_senior

Oxxid
člen BSOD týmu
Příspěvky: 6194
Registrován: 07 pro 2012 19:16

Re: Jak vytvořit hru.

Příspěvek od Oxxid »

Já myslím, že nepochybně ano. Pokud nějakému mnohem zkušenějšímu rádci řekneš, že jeho rady jsou o ničem, a že za to ty tvoje jsou naprosto bezchybné, tak ano, je to bráno jako urážka. Ovšem jako student základní školy to asi nechápeš. Stejně tak jako, že rozhodování co je správné a co ne pouze na základě literatury a bez praktické znalosti je blbost.
tobruk
Level 1
Level 1
Příspěvky: 88
Registrován: 11 kvě 2014 16:36

Re: Jak vytvořit hru.

Příspěvek od tobruk »

Bohužel jeho rady jsou o ničem ;) Aspoň v sekci programování ano. Jinde je skvělý. Ale tuto sekci kazí
GOOGLOVAL JSEM!
S1203
Uživatelský avatar
Michal.
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 856
Registrován: 22 úno 2013 19:55

Re: Jak vytvořit hru.

Příspěvek od Michal. »

tobruk
Level 1
Level 1
Příspěvky: 88
Registrován: 11 kvě 2014 16:36

Re: Jak vytvořit hru.

Příspěvek od tobruk »

Ten jsem viděl. Ten je dost pěkný. Ale je to jen na adventury a ty ho asi bavit nebudou.
GOOGLOVAL JSEM!
S1203
Uživatelský avatar
Michal.
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 856
Registrován: 22 úno 2013 19:55

Re: Jak vytvořit hru.

Příspěvek od Michal. »

Je to lehký engine.
Uživatelský avatar
domitea
Tvůrce článků
Příspěvky: 1971
Registrován: 24 čer 2009 19:46
Bydliště: Královehradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak vytvořit hru.

Příspěvek od domitea »

tobruk píše:Bohužel jeho rady jsou o ničem ;) Aspoň v sekci programování ano. Jinde je skvělý. Ale tuto sekci kazí
Když to vezmu analogicky, tak doporučuješ nováčka posadit rovnou do Eurofigtheru (C++), než aby se nejprve naučil létat na pomalé Cessně (Karel, Pascal). "Bravo, aspoň to nováčkovi znechutíš a nebudu mít konkurenci" A Java je tak strašný jazyk, ta není vůbec vhodná, akorát kazí mysl jako Basic :lol:

Nicméně, abych měl něco k tématu:

Ten Wintermute engine vypadá pěkně, nicméně výsledný dojem ze hry z velké části utváří grafika (v dnešní době). Takže za předpokladu velmi pěkných kreseb by to možná i šlo :-)
dvorakj
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4834
Registrován: 27 bře 2012 20:04

Re: Jak vytvořit hru.

Příspěvek od dvorakj »

No uz vidim, jak Mike shani grafika, kdyz zatim nic neumi... Proste chce to zaklady a zbytek pak prijde sam, pokud se bude clovek snazi. Je to tak v kazdem oboru
Uživatelský avatar
Michal.
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 856
Registrován: 22 úno 2013 19:55

Re: Jak vytvořit hru.

Příspěvek od Michal. »

Taky mužu doporučit Silent Walk FPS Creator

http://tvorbaher.cz/tvorba-vlastni-3d-f ... s-creator/
tobruk píše:Bohužel jeho rady jsou o ničem ;) Aspoň v sekci programování ano. Jinde je skvělý. Ale tuto sekci kazí
Tak napiš nějaký engine.
Uživatelský avatar
OlikCZ
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 833
Registrován: 12 úno 2012 13:25

Re: Jak vytvořit hru.

Příspěvek od OlikCZ »

Tobruk nedelej ze sebe blbce a nehadej se s uzivateli, kteri do toho vidi mnohem vice nez ty. To, ze sis nasel nejaky clanek na googlu a prosazujes zde jeho myslenky napr. porovnavani jazyku z tebe nedela programatora, ale blbce.

Jinak ten Pascal bych take nedoporucoval jako prvni jazyk. Jazyk ma odlisnou syntaxi od vsech dulezitych programovacich jazyku. To je ale vec nazoru, nekteri ho doporucuji, nekteri ho zase dost kritizuji. Ja bych doporucoval na zacatek C nebo Pynthon. Ovsem na C uz dneska ani nesezenes dobre IDE na windows.

Hry, ktere bys mohl vytvorit jsou napr. snake, tetris, obesenec atd.. vice si neslibuj :D a to ze mas predstavu, ze budes delat na novym Battlefieldu rovnou zapomen :D
BTW: Kazdy programator musi umet dobre anglicky, jinak je celkem nahranej ;)
i5 3350-P GTX 660 2GB 8GB DDR3 MSI B75A-G43
Toshiba satellite pro c50 i3,8GB RAM,120GB SSD
Xioami Redmi 1S
tobruk
Level 1
Level 1
Příspěvky: 88
Registrován: 11 kvě 2014 16:36

Re: Jak vytvořit hru.

Příspěvek od tobruk »

Buď ticho.. respektive nepiš.. když nevíš. Mám to z praxe a čtení a ne z článku na googlu ;)
Nic o tom očividně nevíš.. Na C a C++ je skvělé ide COde::blocks.. Python je dobrá volba.. je to moderní a celkem i použitelný jazyk. A vlastně i celkem jednoduchý. Jdi do něj :-) můžeš v něm dělat i 2d hry. Možná i 3D ale zázraky nečekej.
GOOGLOVAL JSEM!
S1203
Uživatelský avatar
domitea
Tvůrce článků
Příspěvky: 1971
Registrován: 24 čer 2009 19:46
Bydliště: Královehradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak vytvořit hru.

Příspěvek od domitea »

[troll]Praxe ? Praxe jasně říká, že na C je nejlepší VIM (nebo Emacs), poté GCC a Make. Nic jiného nemá smysl... Jeden projekt to docela využívá, má pár desítek tisíc vývojářů...[/troll]

Nicméně (Monthy) Python je pěkný jazyk. Jednoduchý, rychlý a interpretovaný - takže se v něm píše trošičku jinak, než v "velkých" kompilovaných jazycích. Nicméně to už je jen taková teoretická omáčka okolo....

Tobruk: Na 3D ti stačí metoda, která vybarví jeden pixel. Takže v skoro každém jazyce jde 3D ! :lol: Je to "trochu" matematiky, ale za dvě odpoledne se to dá v pohodě.
SaKunDrak
Level 2
Level 2
Příspěvky: 174
Registrován: 28 pro 2013 12:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak vytvořit hru.

Příspěvek od SaKunDrak »

Nejlehčí jsou módy do HL1. :D Já se jich natvořil :D Většinou to byly takové Serious Sam like MP LAN pařbičky, ale pařili jsme to o106 :D Když tak SZ, a něco bych tě naučil...
PC:
MTB INTEL DQ45CB, Intel Core2 Duo E8400 @ 3.0GHz, NVidia GeForce 8600 GT, Kingston 4GB DDR2 667MHz RAM, 2x 465GB Seagate Barracuda HDD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Hry“