Ukradený Steam účet - Uzavřená žádost na podporu
Napsal: 02 led 2021 15:01
Ahoj,
omlouvám se, jestli se to tu už řešilo, ale nikde jsem na to nenarazil.
Před pár dny mi byl odcizen Steam účet. už se mi to dříve stalo, takže jsem postup znal - steam podpora, co nejvíce důkazů potvrzujících, že účet je můj (kreditka, ze které jsem den předtím platil, prvotní mail), odeslat a čekat. Vše v pořádku proběhlo, žádost byla přijata. Když jsem se na ni ale podíval za hodinu, byl pod ní text Tato žádost na podporu byla uzavřena. Nedošel mi k tomu žádný mail. Prostě to uzavřeli. Tak jsem to zkusil znovu. A po hodině opět žádost uzavřená. Předpokládal jsem, že mi nabourali i mail a pokaždé tu žádost zruší. Tak jsem změnil heslo (na mailu) a zařídil si dvoufázové potvrzení. Přesto když jsem znovu napsal na podporu, situace se opakovala (dvakrát). Nemáte s tím někdo zkušenost? Nevíte, jak to vyřešit?
Předem děkuju.
omlouvám se, jestli se to tu už řešilo, ale nikde jsem na to nenarazil.
Před pár dny mi byl odcizen Steam účet. už se mi to dříve stalo, takže jsem postup znal - steam podpora, co nejvíce důkazů potvrzujících, že účet je můj (kreditka, ze které jsem den předtím platil, prvotní mail), odeslat a čekat. Vše v pořádku proběhlo, žádost byla přijata. Když jsem se na ni ale podíval za hodinu, byl pod ní text Tato žádost na podporu byla uzavřena. Nedošel mi k tomu žádný mail. Prostě to uzavřeli. Tak jsem to zkusil znovu. A po hodině opět žádost uzavřená. Předpokládal jsem, že mi nabourali i mail a pokaždé tu žádost zruší. Tak jsem změnil heslo (na mailu) a zařídil si dvoufázové potvrzení. Přesto když jsem znovu napsal na podporu, situace se opakovala (dvakrát). Nemáte s tím někdo zkušenost? Nevíte, jak to vyřešit?
Předem děkuju.