Stránka 1 z 1
Star Swarm Stress Test - Mantle benchmark
Napsal: 05 úno 2015 14:36
od Martab
Tentokrát bench. na porovnání Mantle a DirectX, zůčastnit se mohou i majitelé grafik nepodporujících Mantle v režimu DX
Rozcestník testů zde
Star Swarm Stress Test stáhnete přes Stream:
http://store.steampowered.com/app/267130/?l=czech
Po spuštění programu nastavíte Extreme, Follow a Export Frame Data, jako je na tomto screenshotu (rozlišení FullHD je samozřejmostí)
Poté kliknete na Start Mantle a test se spustí, trvá 360s a po té se program ukončí a otevře se textový dokument s výsledky, který si uložíte. Poté spustíte test s DX (kliknout na Start D3D), opět se zobrazí výsledky.
Výsledky se budou zveřejňovat podle následující šablony
Grafika: HD 7870
Takty: 1240/1417MHz
Ovladače: Omega
CPU: i5-3350p @ 3,1GHz
Výsledky- Mantle:
- Average FPS: 43.03
ABBC3_SPOILER_SHOW
===========================================================
Oxide Games
Star Swarm Stress Test - ©2013
C:\Users\Martab\Documents\Star Swarm\Output_15_02_05_1336.txt
Version 1.10
02/05/2015 13:36
===========================================================
== Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon HD 7800 Series
CPU: GenuineIntel
Intel(R) Core(TM) i5-3350P CPU @ 3.10GHz
Physical Cores: 4
Logical Cores: 4
Physical Memory: 4223012864
Allocatable Memory: 8796092891136
===========================================================
== Configuration ==========================================
API: Mantle
Scenario: ScenarioFollow.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts (D3D11): Disabled
Small Batch Optimized (Mantle): Enabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: C:\Users\Martab\Documents\Star Swarm\FrameDump_15_02_05_1336.csv
===========================================================
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 15491
Average FPS: 43.03
Average Unit Count: 4606
Maximum Unit Count: 5691
Average Batches/MS: 835.43
Maximum Batches/MS: 4433.35
Average Batch Count: 19931
Maximum Batch Count: 138101
===========================================================
- DirectX:
- Average FPS: 29.94
ABBC3_SPOILER_SHOW
===========================================================
Oxide Games
Star Swarm Stress Test - ©2013
C:\Users\Martab\Documents\Star Swarm\Output_15_02_05_1344.txt
Version 1.10
02/05/2015 13:44
===========================================================
== Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon HD 7800 Series
CPU: GenuineIntel
Intel(R) Core(TM) i5-3350P CPU @ 3.10GHz
Physical Cores: 4
Logical Cores: 4
Physical Memory: 4223012864
Allocatable Memory: 8796092891136
===========================================================
== Configuration ==========================================
API: DirectX
Scenario: ScenarioFollow.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts (D3D11): Disabled
Small Batch Optimized (Mantle): Enabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: C:\Users\Martab\Documents\Star Swarm\FrameDump_15_02_05_1344.csv
===========================================================
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 10784
Average FPS: 29.94
Average Unit Count: 4091
Maximum Unit Count: 5452
Average Batches/MS: 403.70
Maximum Batches/MS: 1069.53
Average Batch Count: 15357
Maximum Batch Count: 103922
===========================================================
Šablona zde:
ABBC3_SPOILER_SHOW
Kód: Vybrat vše
[color=#FF0000]Grafika:[/color] MODEL GRAFICKÉ KARTY
[color=#FF0000]Takty:[/color] CORE / VRAM MHz
[color=#FF0000]Ovladače:[/color]
[color=#FF0000]CPU:[/color] MODEL CPU @ TAKT GHz
[color=#FF0000]Výsledky[/color][list][*][color=#FF8000]Mantle:[/color] [list][*]
ZDE ZKOPÍRUJETE Average FPS: Z .txt SOUBORU (v části Results) pro Mantle
[spoiler=]
ZDE ZKOPÍRUJETE CELÝ .txt SOUBORU PRO MANTLE
[/spoiler]
[/list][*][color=#FF8000]DirectX:[/color][list][*]
ZDE ZKOPÍRUJETE Average FPS: Z .txt SOUBORU (v části Results) pro DirectX
[spoiler=]
ZDE ZKOPÍRUJETE CELÝ .txt SOUBORU PRO DX
[/spoiler]
[/list][/list]
Jsem si vědom, že je to trochu složitější (snad vás to neodradí

), ale prosím, pokuste se to dodržet. A ještě bych vás chtěl požádat aby jste nijak nemanipulovaly s výsledky, pouze Ctrl+C a Ctrl+V.
Děkuji a těším se na vaše výsledky,
Martab.
Re: Star Swarm Stress Test - Mantle benchmark
Napsal: 05 úno 2015 16:44
od Nomad678
Grafika: GTX 970
Takty: 1178 / 1753 MHz
Ovladače: 347.25
CPU: Intel i5 2500K @ 4.5Ghz
Výsledky- DirectX:
-
Average FPS: 59.77
ABBC3_SPOILER_SHOW
===========================================================
Oxide Games
Star Swarm Stress Test - ©2013
C:\Users\Psycho\Documents\Star Swarm\Output_15_02_05_1448.txt
Version 1.10
02/05/2015 14:48
===========================================================
== Hardware Configuration =================================
GPU: NVIDIA GeForce GTX 970
CPU: GenuineIntel
Intel(R) Core(TM) i5-2500K CPU @ 3.30GHz
Physical Cores: 4
Logical Cores: 4
Physical Memory: 17145413632
Allocatable Memory: 8796092891136
===========================================================
== Configuration ==========================================
API: DirectX
Scenario: ScenarioFollow.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts (D3D11): Disabled
Small Batch Optimized (Mantle): Enabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: C:\Users\Psycho\Documents\Star Swarm\FrameDump_15_02_05_1448.csv
===========================================================
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 21519
Average FPS: 59.77
Average Unit Count: 4462
Maximum Unit Count: 5803
Average Batches/MS: 1207.93
Maximum Batches/MS: 4559.63
Average Batch Count: 20483
Maximum Batch Count: 103614
===========================================================
//
Vložil jsem model a takt CPU
//Martab
Re: Star Swarm Stress Test - Mantle benchmark
Napsal: 05 úno 2015 16:53
od Clorky
Přidáno na
rozcestník, jen v té šabloně přehoď písmenka ve slově Grafaik, nebo to potom všichni budou mít s překlepem a bude to působit komicky.

Re: Star Swarm Stress Test - Mantle benchmark
Napsal: 05 úno 2015 17:03
od satik
Ještě bych přidal procesor, ten má na to taky vliv, u silného procesoru by ten vliv Mantle měl být menší než u slabého, tak ať můžeme porovnávat.
Re: Star Swarm Stress Test - Mantle benchmark
Napsal: 05 úno 2015 17:14
od Martab
To Clorky: Opraveno, díky za upozornění.
To satik: CPU je v tom txt souboru, ale je fakt, že bych ho tam mohl dodat protože se tam nezobrazuje OC.
Re: Star Swarm Stress Test - Mantle benchmark
Napsal: 05 úno 2015 19:32
od satik
Grafika: MSI GTX 970 Gaming
Takty: 1554 / 7908 MHz
Ovladače: 347.25
CPU: i7 4770K @ 4.2 GHz
Výsledky- DirectX:
-
Average FPS: 74.32
ABBC3_SPOILER_SHOW
===========================================================
Oxide Games
Star Swarm Stress Test - ©2013
C:\Users\Satik\Documents\Star Swarm\Output_15_02_05_1912.txt
Version 1.10
02/05/2015 19:12
===========================================================
== Hardware Configuration =================================
GPU: NVIDIA GeForce GTX 970
CPU: GenuineIntel
Intel(R) Core(TM) i7-4770K CPU @ 3.50GHz
Physical Cores: 4
Logical Cores: 8
Physical Memory: 17121083392
Allocatable Memory: 8796092891136
===========================================================
== Configuration ==========================================
API: DirectX
Scenario: ScenarioFollow.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts (D3D11): Disabled
Small Batch Optimized (Mantle): Enabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: C:\Users\Satik\Documents\Star Swarm\FrameDump_15_02_05_1912.csv
===========================================================
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 26756
Average FPS: 74.32
Average Unit Count: 4552
Maximum Unit Count: 5967
Average Batches/MS: 1365.58
Maximum Batches/MS: 4502.64
Average Batch Count: 18968
Maximum Batch Count: 115152
===========================================================
Taky vám klesalo chvílema fps až někam na 10?
Re: Star Swarm Stress Test - Mantle benchmark
Napsal: 05 úno 2015 19:57
od Martab
Jo chvilkama se to docela propadá, jak s Mntle, tak s DX, ale s Mantle mi HD 7870 nešla pod nějakých 10FPS, s DX tam v jednom mstě bylo i okolo 5FPS...