Ohledně tvého nahlášení příspěvku: Dotaz jsi nepoložil na placené zákaznické lince se službou 24/7, ale na fóru, na které si lidi navzájem pomáhají na základě ochoty pomoci druhým, a prostě si v sobotu večer nikdo z těch, kteří znají odpověď, tvůj dotaz nepřečetl, a ani moderátoři s tím nic nenadělají. Pravidla pro tuto situaci mají následující návod:
neobjeví-li se na váš problém delší dobu odpověď, nezakládejte kvůli tomu nové téma. Přidejte odpověď typu „Napadlo vás něco?“ nebo „Neznáte někdo odpověď?“ do vašeho tématu. Vaše téma se tak dostane "zpět na výsluní" mezi X nejaktuálnějších témat fóra, čímž je teoreticky možné zvýšit šanci úspěšného dořešení. Nezapomínejte však na to, že fórum není chat, proto nepřidávejte do svého tématu více vlastních "odpovědí" za sebou, zejména ne v krátkém časovém úseku (např. v průběhu 1 hodiny). Frekvence vytáhnutí jednou za 24 hodin by měla být postačující