Prosím o opětovnou kontrolu logu... Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

inditarod
Level 1
Level 1
Příspěvky: 56
Registrován: červenec 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosím o opětovnou kontrolu logu...

Příspěvekod inditarod » 30 srp 2016 19:27

Před časem jste mi pomohli vyřešit problém s havětí. Právě jsem ale při startu Woken objevil opět podivnou hlášku o nedostatku paměti v \AppData\Roaming\ReadMe.vbs .... :thumbdown:

Díky moc za opětovnou pomoc...


Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 19:21:07, on 30.8.2016
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.10586.0545)

FIREFOX: 33.0.2 (x86 cs)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.Messaging_2.15.20002.0_x86__8wekyb3d8bbwe\SkypeHost.exe
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\WINDOWS\SysWOW64\DllHost.exe
C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IDMan.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Ulead Systems\AutoDetector\Monitor.exe
C:\Program Files (x86)\Software602\Print2PDF\Print2PDF.exe
C:\Windows\SysWOW64\wscript.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IEMonitor.exe
C:\totalcmd\TOTALCMD.EXE
C:\Users\User\Downloads\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: IDM Helper - {0055C089-8582-441B-A0BF-17B458C2A3A8} - C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IDMIECC.dll
O2 - BHO: WebTransBHO Class - {2DB66063-BB98-466A-AA0D-3E7ACF5ED853} - C:\ProgramData\LangSoft\WebIE.dll
O2 - BHO: PXCIEaddin - {42DFA04F-0F16-418e-B80C-AB97A5AFAD39} - C:\Program Files\Tracker Software\PDF-XChange 4\PXCIEAddin4.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_101\bin\ssv.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~2\MICROS~3\Office14\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_101\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: WebTranslator - {BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} - C:\ProgramData\LangSoft\WebIE.dll
O3 - Toolbar: PDFXChange 4.0 - {42DFA04F-0F16-418e-B80C-AB97A5AFAD39} - C:\Program Files\Tracker Software\PDF-XChange 4\PXCIEAddin4.dll
O3 - Toolbar: FireShot - {6E6E744E-4D20-4ce3-9A7A-26DFFFE22F68} - C:\Users\User\AppData\Roaming\FireShot\FSAddin-98_38.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Ulead AutoDetector v2] C:\Program Files (x86)\Common Files\Ulead Systems\AutoDetector\monitor.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Print2PDF Print Monitor] "C:\Program Files (x86)\Software602\Print2PDF\Print2PDF.exe" /server
O4 - HKLM\..\Run: [ReadMe] wscript.exe //B "C:\Users\User\AppData\Roaming\ReadMe.vbs"
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [EEDSpeedLauncher] rundll32.exe C:\Windows\system32\eed_ec.dll,SpeedLauncher
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [IDMan] C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IDMan.exe /onboot
O4 - HKCU\..\Run: [Zoner Photo Studio Autoupdate] C:\PROGRAM FILES\ZONER\PHOTO STUDIO 15\Program32\ZPSTRAY.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [ReadMe] wscript.exe //B "C:\Users\User\AppData\Roaming\ReadMe.vbs"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [EEDSpeedLauncher] rundll32.exe C:\WINDOWS\system32\eed_ec.dll,SpeedLauncher (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [EEDSpeedLauncher] rundll32.exe C:\WINDOWS\system32\eed_ec.dll,SpeedLauncher (User 'Default user')
O4 - Startup: Update Explorer.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: Download All with WinGet - res://C:\Program Files (x86)\Indentix\WinGet 3.0\WinIE.dll/301
O8 - Extra context menu item: Download with WinGet - res://C:\Program Files (x86)\Indentix\WinGet 3.0\WinIE.dll/300
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Od&eslat do aplikace OneNote - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll/105
O8 - Extra context menu item: Stáhnout s IDM - C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IEExt.htm
O8 - Extra context menu item: Stáhnout s IDM všechny odkazy - C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IEGetAll.htm
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: @C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll,-222 - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll,-223 - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Windows\WindowsMobile\INetRepl.dll
O9 - Extra button: ICQ7M - {781B39EC-2E18-41FC-9B00-B84E4FFCA85F} - C:\Program Files (x86)\ICQ7M\ICQ.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ7M - {781B39EC-2E18-41FC-9B00-B84E4FFCA85F} - C:\Program Files (x86)\ICQ7M\ICQ.exe
O9 - Extra button: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra button: WebTran - {7E6A20FB-153F-402c-A84B-1A64E1955D3D} - C:\ProgramData\LangSoft\WebIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748449} - C:\ProgramData\LangSoft\WebIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Nastavit překladač - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748449} - C:\ProgramData\LangSoft\WebIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748450} - C:\ProgramData\LangSoft\WebIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Slovník - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748450} - C:\ProgramData\LangSoft\WebIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748451} - C:\ProgramData\LangSoft\WebIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Přeložit &označený text - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748451} - C:\ProgramData\LangSoft\WebIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748452} - C:\ProgramData\LangSoft\WebIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Přeložit &stránku - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748452} - C:\ProgramData\LangSoft\WebIE.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O16 - DPF: {D8950D0E-FCE7-4AE4-9370-7E4CFBC04362} (FormApps Plug-in) - https://eportal.cssz.cz/fas/page/active ... bff_cs.cab
O16 - DPF: {F680B28A-3AEE-4C88-93ED-45AE9215C128} (CryptSignX Control) - https://adisepo.mfcr.cz/adistc/adis/idp ... tsignx.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{817b1d44-4b2f-4b5f-8256-0ba633846785}: NameServer = 192.168.0.2
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: 602Updater (602XML Updater) - Software602 a.s. - C:\Program Files (x86)\Common Files\soft602\602updsvc\602updsvc.exe
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: DokanMounter - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Dokan\DokanLibrary\mounter.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\ekrn.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Firebird Server - DefaultInstance (FirebirdServerDefaultInstance) - Firebird Project - C:\Program Files (x86)\Firebird\Firebird_2_5\bin\fb_inet_server.exe
O23 - Service: Futuremark SystemInfo Service - Futuremark Corporation - C:\Program Files (x86)\Futuremark\Futuremark SystemInfo\FMSISvc.exe
O23 - Service: NVIDIA GeForce Experience Service (GfExperienceService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\GeForce Experience Service\GfExperienceService.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP SI Service (HPSIService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\HPSIsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @mqutil.dll,-6102 (MSMQ) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\mqsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Network Service (NvNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Network Service (NvStreamNetworkSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Service (NvStreamSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia - C:\Program Files (x86)\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvscpapisvr.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 14780 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43061
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o opětovnou kontrolu logu...

Příspěvekod jaro3 » 31 srp 2016 09:28

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví se okno „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídající log , který se otevře. ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[S?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na Uložit výsledky a vyber zkopírovat do schránky a vlož sem celý log.
-jinak se log nachází zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

inditarod
Level 1
Level 1
Příspěvky: 56
Registrován: červenec 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o opětovnou kontrolu logu...

Příspěvekod inditarod » 31 srp 2016 10:04

# AdwCleaner v6.010 - Log soubor vytvořen 31/08/2016 na 09:59:21
# Aktualizováno dne 12/08/2016 z ToolsLib
# Databáze : 2016-08-30.2 [Server]
# Operační systém : Windows 10 Home (X64)
# Uživatelské jméno : User - USER-PC
# Beží od : C:\Users\User\Downloads\AdwCleaner.exe
# Mod: Skenování
# Podpora : https://toolslib.net/forum



***** [ Služby ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé služby.


***** [ Adresáře ] *****

Složka nalezena: C:\Users\User\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Extension Settings\fdloijijlkoblmigdofommgnheckmaki


***** [ Soubory ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé soubory.


***** [ DLL ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé DLL soubory.


***** [ WMI ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé klíče.


***** [ Zástupce ] *****

Žádné infikovaný zástupce nenalezen.


***** [ Plánovač úloh ] *****

Úkol nalezen: ReadMe


***** [ Registry ] *****

Klíč nalezen: [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{6C434537-053E-486D-B62A-160059D9D456}
Klíč nalezen: [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{91CF619A-4686-4CA4-9232-3B2E6B63AA92}
Klíč nalezen: [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{AC71B60E-94C9-4EDE-BA46-E146747BB67E}


***** [ Internetové prohlížeče ] *****

Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky prohlížeče Firefox báze.
Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky prohlížeče Chromium báze.

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1500 Bajtů] - [31/08/2016 09:59:21]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1574 Bajtů] ##########

inditarod
Level 1
Level 1
Příspěvky: 56
Registrován: červenec 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o opětovnou kontrolu logu...

Příspěvekod inditarod » 31 srp 2016 10:34

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 31.8.2016
Čas skenování: 10:10
Protokol:
Správce: Ano

Verze: 2.2.1.1043
Databáze malwaru: v2016.08.31.02
Databáze rootkitů: v2016.08.15.01
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 10
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: User

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 345682
Uplynulý čas: 17 min, 9 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43061
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o opětovnou kontrolu logu...

Příspěvekod jaro3 » 31 srp 2016 11:37

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Scan“, po prohledání klikni na „ Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu klikni na „Log Manager“ a pak poklepej na odpovídají log, (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků

V možnostech složky si povol zobrazování skrytých souborů a složek+ odškrtni zatržítko skrýt chráněné soubory operačního systému

Toto otestuj na Virustotal
C:\Users\User\AppData\Roaming\ReadMe.vbs

Klikni vpravo od okénka na Vybrat a v Exploreru najdi požadovaný soubor v Tvém PC. Označ ho myší a klikni na Otevřít , poté klikni na Send File. Pokud už byl soubor testován , objeví se okno ve kterém klikni na Reanalyze. Soubor se začne postupně testovat více antivirovými programy. Až skončí test posledního antiviru , objeví se nahoře result a červeně počet nákaz , např. 0/43 , nebo 1/43. Pak zkopíruj myší odkaz na tuto stránku a vlož ji do svého příspěvku.

Nebo na:
http://www.virscan.org/
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

inditarod
Level 1
Level 1
Příspěvky: 56
Registrován: červenec 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o opětovnou kontrolu logu...

Příspěvekod inditarod » 31 srp 2016 13:06

# AdwCleaner v6.010 - Log soubor vytvořen 31/08/2016 na 13:01:25
# Aktualizováno dne 12/08/2016 z ToolsLib
# Databáze : 2016-08-30.2 [Server]
# Operační systém : Windows 10 Home (X64)
# Uživatelské jméno : User - USER-PC
# Beží od : C:\Users\User\Downloads\AdwCleaner.exe
# Mod: Čištění
# Podpora : https://toolslib.net/forum



***** [ Služby ] *****



***** [ Adresáře ] *****

[-] Adresář smazán:C:\Users\User\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Extension Settings\fdloijijlkoblmigdofommgnheckmaki


***** [ Soubory ] *****



***** [ DLL ] *****



***** [ WMI ] *****



***** [ Zástupce ] *****



***** [ Plánovač úloh ] *****



***** [ Registry ] *****

[-] Klíč smazán:[x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{6C434537-053E-486D-B62A-160059D9D456}
[-] Klíč smazán:[x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{91CF619A-4686-4CA4-9232-3B2E6B63AA92}
[-] Klíč smazán:[x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{AC71B60E-94C9-4EDE-BA46-E146747BB67E}


***** [ Prohlížeče ] *****



*************************

:: "Tracing" klíč smazán
:: Winsock nastavení vyčištěno

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [1193 Bajtů] - [31/08/2016 13:01:25]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1666 Bajtů] - [31/08/2016 09:59:21]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [1740 Bajtů] - [31/08/2016 13:00:19]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [1415 Bajtů] ##########

inditarod
Level 1
Level 1
Příspěvky: 56
Registrován: červenec 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o opětovnou kontrolu logu...

Příspěvekod inditarod » 31 srp 2016 13:14

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.7 (07.03.2016)
Operating System: Windows 10 Home x64
Ran by User (Administrator) on st 31.08.2016 at 13:09:06,11
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 0




Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on st 31.08.2016 at 13:13:02,35
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

inditarod
Level 1
Level 1
Příspěvky: 56
Registrován: červenec 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o opětovnou kontrolu logu...

Příspěvekod inditarod » 31 srp 2016 14:04

RogueKiller V12.5.2.0 (x64) [Aug 29 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.10586) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : User [Práva správce]
Started from : C:\Users\User\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 08/31/2016 13:17:38 (Duration : 00:27:56)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 8 ¤¤¤
[Hj.Name] (X64) HKEY_USERS\RK_Default User_ON_F_1154\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run | CTFMON.EXE : C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE [-] -> Nalezeno
[Hj.Name] (X86) HKEY_USERS\RK_Default User_ON_F_1154\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run | CTFMON.EXE : C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE [-] -> Nalezeno
[Hj.Name] (X64) HKEY_USERS\RK_LocalService_ON_F_8E85\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run | CTFMON.EXE : C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE [-] -> Nalezeno
[Hj.Name] (X86) HKEY_USERS\RK_LocalService_ON_F_8E85\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run | CTFMON.EXE : C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE [-] -> Nalezeno
[Hj.Name] (X64) HKEY_USERS\RK_NetworkService_ON_F_572F\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run | CTFMON.EXE : C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE [-] -> Nalezeno
[Hj.Name] (X86) HKEY_USERS\RK_NetworkService_ON_F_572F\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run | CTFMON.EXE : C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE [-] -> Nalezeno
[Hj.Name] (X64) HKEY_USERS\RK_Radek_ON_F_0158\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run | CTFMON.EXE : C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe [-] -> Nalezeno
[Hj.Name] (X86) HKEY_USERS\RK_Radek_ON_F_0158\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run | CTFMON.EXE : C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe [-] -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 2 ¤¤¤
[Suspicious.Path|VT.Unknown][Soubor] C:\Users\User\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Update Explorer.lnk [LNK@] C:\Windows\System32\cmd.exe /c start C:\Users\User\AppData\Roaming\ReadMe.vbs -> Nalezeno
[PUP.Gen][Soubor] C:\Users\User\AppData\Roaming\nwe.exe -> Nalezeno

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST3320620A ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 74c53374b303bb34cd653049dbb5585d
[BSP] 82651d7ff50fdeebdad157298b5bae49 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 63 | Size: 305234 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: WDC WD15EARX-00PASB0 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] a996c496e2ca26ad8ef25ddf32b985f8
[BSP] 064771a44a26bed1605333763cd7ca8f : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 1430247 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 2929352704 | Size: 450 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive2: ST3250620NS ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 611bf63fb4e0b1fb61d67ecae2a0d628
[BSP] 6402951042908ae895e34776f9123d40 : Windows XP|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 63 | Size: 238472 MB [Windows XP Bootstrap | Windows XP Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive3: Generic- SD/MMC USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive4: Generic- Compact Flash USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive5: Generic- SM/xD-Picture USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive6: Generic- MS/MS-Pro USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

inditarod
Level 1
Level 1
Příspěvky: 56
Registrován: červenec 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o opětovnou kontrolu logu...

Příspěvekod inditarod » 31 srp 2016 14:13


inditarod
Level 1
Level 1
Příspěvky: 56
Registrován: červenec 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o opětovnou kontrolu logu...

Příspěvekod inditarod » 31 srp 2016 14:17


Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43061
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o opětovnou kontrolu logu...

Příspěvekod jaro3 » 31 srp 2016 20:46

C:\Users\User\AppData\Roaming\ReadMe.vbs -- soubor smaž a vysyp koš.

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.

Vypni antivir i firewall.
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

inditarod
Level 1
Level 1
Příspěvky: 56
Registrován: červenec 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o opětovnou kontrolu logu...

Příspěvekod inditarod » 31 srp 2016 22:29

RogueKiller V12.5.2.0 (x64) [Aug 29 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.10586) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : User [Práva správce]
Started from : C:\Users\User\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 08/31/2016 22:02:46 (Duration : 00:24:18)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 8 ¤¤¤
[Hj.Name] (X64) HKEY_USERS\RK_Default User_ON_F_4DFA\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run | CTFMON.EXE : C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE [-] -> Smazáno
[Hj.Name] (X86) HKEY_USERS\RK_Default User_ON_F_4DFA\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run | CTFMON.EXE : C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE [-] -> ERROR [2]
[Hj.Name] (X64) HKEY_USERS\RK_LocalService_ON_F_E73C\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run | CTFMON.EXE : C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE [-] -> Smazáno
[Hj.Name] (X86) HKEY_USERS\RK_LocalService_ON_F_E73C\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run | CTFMON.EXE : C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE [-] -> ERROR [2]
[Hj.Name] (X64) HKEY_USERS\RK_NetworkService_ON_F_1E7F\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run | CTFMON.EXE : C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE [-] -> Smazáno
[Hj.Name] (X86) HKEY_USERS\RK_NetworkService_ON_F_1E7F\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run | CTFMON.EXE : C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE [-] -> ERROR [2]
[Hj.Name] (X64) HKEY_USERS\RK_Radek_ON_F_494F\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run | CTFMON.EXE : C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe [-] -> Smazáno
[Hj.Name] (X86) HKEY_USERS\RK_Radek_ON_F_494F\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run | CTFMON.EXE : C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe [-] -> ERROR [2]

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 2 ¤¤¤
[Suspicious.Path][Soubor] C:\Users\User\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Update Explorer.lnk [LNK@] C:\Windows\System32\cmd.exe /c start C:\Users\User\AppData\Roaming\ReadMe.vbs -> Smazáno
[PUP.Gen][Soubor] C:\Users\User\AppData\Roaming\nwe.exe -> Smazáno

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: +++++
--- User ---
[MBR] 74c53374b303bb34cd653049dbb5585d
[BSP] 82651d7ff50fdeebdad157298b5bae49 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 63 | Size: 305234 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: +++++
--- User ---
[MBR] a996c496e2ca26ad8ef25ddf32b985f8
[BSP] 064771a44a26bed1605333763cd7ca8f : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 1430247 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 2929352704 | Size: 450 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive2: ST3250620NS ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 611bf63fb4e0b1fb61d67ecae2a0d628
[BSP] 6402951042908ae895e34776f9123d40 : Windows XP MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 63 | Size: 238472 MB [Windows XP Bootstrap | Windows XP Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive3: Generic- SD/MMC USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive4: Generic- Compact Flash USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive5: Generic- SM/xD-Picture USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive6: Generic- MS/MS-Pro USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Facebook [Bot] a 16 hostů