Prosím o kontrolu logu. Zastavení služeb při startu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
zaken
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 264
Registrován: červen 07
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu. Zastavení služeb při startu

Příspěvekod zaken » 08 čer 2014 18:45

RogueKiller V9.0.2.0 (x64) [Jun 3 2014] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Podpora : http://forum.adlice.com
Webové stránky : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
: http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Spuštěno v : Normální režim
Uživatel : Milos [Práva správce]
Mód : Odebrat -- Datum : 06/08/2014 18:44:57

¤¤¤ Škodlivé procesy: : 0 ¤¤¤

¤¤¤ ¤¤¤ Záznamy Registrů: : 4 ¤¤¤
[PUM.Policies] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | DisableRegistryTools : 0 -> VYMAZÁNO
[PUM.Policies] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System | DisableRegistryTools : 0 -> ERROR [2]
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> NAHRAZENO (0)
[PUM.DesktopIcons] (X86) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> NAHRAZENO (0)

¤¤¤ naplánované úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 1 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost

¤¤¤ Antirootkit : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: Corsair Force GT +++++
--- User ---
[MBR] 7b188c803c4e345ef2604c47395de6d5
[BSP] 7ae8a6f67efea01a3daba88bb7c87168 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 114371 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: WDC WD20EARX-00PASB0 +++++
--- User ---
[MBR] a83dbfeb0608c405668a9b0cdb991b94
[BSP] 2e52001a7717db68ac556401dfc8db91 : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 1003122 MB
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2054395904 | Size: 904604 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive2: SAMSUNG HD753LJ +++++
--- User ---
[MBR] 9447ff11259162d8346e6aa88d129c5f
[BSP] 9217f0087288776d809649f2583df326 : Windows XP MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 715402 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive3: WDC WD2500JS-60NCB1 +++++
--- User ---
[MBR] dcf1e7f329c0859f9b4ef6590589b241
[BSP] 7821b5939a97f872b6ea512c97d5632d : Windows XP MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 63 | Size: 238473 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_DEL_06062014_210702.log - RKreport_DEL_06072014_092327.log - RKreport_SCN_06022014_203313.log - RKreport_SCN_06052014_204247.log
RKreport_SCN_06062014_210643.log - RKreport_SCN_06072014_091656.log - RKreport_SCN_06072014_092543.log - RKreport_SCN_06082014_183910.log
Windows 7 Home Premium (x64)
+ Intel(R) 7 Series/C216 Chipset Family SATA AHCI Controller [ATA]
CPU Interl Core i5-3570K, GPU Sapphire HD 78500OC,MB ASUS P8Z77-V LX
(1) Corsair Force GT : 120,0 GB
(2) WDC WD20EARX-00PASB0 : 2000,3 GB
(3) 2xWDC WD10EADS-22M2B0 : 1000,2 GB
(4) ASUS DRW-24B5ST

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43061
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu. Zastavení služeb při startu

Příspěvekod jaro3 » 08 čer 2014 19:55

Co problémy?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
zaken
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 264
Registrován: červen 07
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu. Zastavení služeb při startu

Příspěvekod zaken » 08 čer 2014 20:04

Zůstávají :(

Jinak po odstranění služeb a i programů po startu stále trvají:
- .NET Runtime version 4.0.30319.18444 - Došlo k chybě při inicializaci infrastruktury připojení profilovacího rozhraní API. Tento proces neumožní připojení profileru. HRESULT: 0x80004005. ID procesu (desítkově): 1308. ID zprávy: [0x2509].
- .NET Runtime version 4.0.30319.18444 - Došlo k chybě při inicializaci infrastruktury připojení profilovacího rozhraní API. Tento proces neumožní připojení profileru. HRESULT: 0x80004005. ID procesu (desítkově): 7028. ID zprávy: [0x2509].
- .NET Runtime version 4.0.30319.18444 - Došlo k chybě při inicializaci infrastruktury připojení profilovacího rozhraní API. Tento proces neumožní připojení profileru. HRESULT: 0x80004005. ID procesu (desítkově): 7116. ID zprávy: [0x2509].
- .NET Runtime version 4.0.30319.18444 - Došlo k chybě při inicializaci infrastruktury připojení profilovacího rozhraní API. Tento proces neumožní připojení profileru. HRESULT: 0x80004005. ID procesu (desítkově): 5860. ID zprávy: [0x2509].
- .NET Runtime version 4.0.30319.18444 - Došlo k chybě při inicializaci infrastruktury připojení profilovacího rozhraní API. Tento proces neumožní připojení profileru. HRESULT: 0x80004005. ID procesu (desítkově): 1196. ID zprávy: [0x2509].
- Služba Klient služby Sledování distribuovaných odkazů neuspěla při spuštění v důsledku následující chyby:
Služba neodpověděla na řídicí nebo zahajovací požadavek dostatečně včas.
- Při čekání na odezvu transakce služby TrkWks bylo dosaženo časového limitu (30000 ms).
- Při čekání na odezvu transakce služby IPBusEnum bylo dosaženo časového limitu (30000 ms).
Windows 7 Home Premium (x64)
+ Intel(R) 7 Series/C216 Chipset Family SATA AHCI Controller [ATA]
CPU Interl Core i5-3570K, GPU Sapphire HD 78500OC,MB ASUS P8Z77-V LX
(1) Corsair Force GT : 120,0 GB
(2) WDC WD20EARX-00PASB0 : 2000,3 GB
(3) 2xWDC WD10EADS-22M2B0 : 1000,2 GB
(4) ASUS DRW-24B5ST

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43061
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu. Zastavení služeb při startu

Příspěvekod jaro3 » 09 čer 2014 09:47

Zkus:
http://support.microsoft.com/fixit/
Windows--všechny problémové oblasti počítače.


Pak návod na opravu .NET Framework:

Kód: Vybrat vše

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/jj157063(v=vs.110).aspx

Kód: Vybrat vše

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/jj152935(v=vs.110).aspx
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
zaken
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 264
Registrován: červen 07
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu. Zastavení služeb při startu

Příspěvekod zaken » 09 čer 2014 21:54

zkusil jsem vše, ale zatím marně:
vypada to na stejný problém jako viewtopic.php?f=70&t=127142
Windows 7 Home Premium (x64)
+ Intel(R) 7 Series/C216 Chipset Family SATA AHCI Controller [ATA]
CPU Interl Core i5-3570K, GPU Sapphire HD 78500OC,MB ASUS P8Z77-V LX
(1) Corsair Force GT : 120,0 GB
(2) WDC WD20EARX-00PASB0 : 2000,3 GB
(3) 2xWDC WD10EADS-22M2B0 : 1000,2 GB
(4) ASUS DRW-24B5ST

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43061
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu. Zastavení služeb při startu

Příspěvekod jaro3 » 10 čer 2014 09:25

Nainstaluj znovu:
http://www.microsoft.com/cs-cz/download ... x?id=17718

Nebo tento:
http://support.microsoft.com/kb/2600213

Máš ostatní verze nainstalovány?
4.5 , 4.5.1
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
zaken
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 264
Registrován: červen 07
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu. Zastavení služeb při startu

Příspěvekod zaken » 10 čer 2014 20:52

4.5.1. mám a pak 1.1., ale ostatní nějak nemohu najít.
Při pokusu instalace jen 4.5. mě to píše, že je již nainstalováno a nebo vyšší verze.
Dal bych ale za to krk, že jsem je nainstalované měl.
Co radíš?

Ještě mě napadlo, jestli nemůže mít nějaký vliv stav, kdy to spadne do modré obrazovky.
Pak vyskočí hláška a odkaz na knihovnu ATIKMDAG.SYS
Windows 7 Home Premium (x64)
+ Intel(R) 7 Series/C216 Chipset Family SATA AHCI Controller [ATA]
CPU Interl Core i5-3570K, GPU Sapphire HD 78500OC,MB ASUS P8Z77-V LX
(1) Corsair Force GT : 120,0 GB
(2) WDC WD20EARX-00PASB0 : 2000,3 GB
(3) 2xWDC WD10EADS-22M2B0 : 1000,2 GB
(4) ASUS DRW-24B5ST

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43061
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu. Zastavení služeb při startu

Příspěvekod jaro3 » 11 čer 2014 10:35

To bude ovladač pro graf. kartu..

Přeinstalovat GK.

Pokud to nepomůže , pokračuj v této sekci:
viewforum.php?f=118

Pokud nejsou jiné problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
zaken
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 264
Registrován: červen 07
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosím o kontrolu logu. Zastavení služeb při startu

Příspěvekod zaken » 13 čer 2014 21:29

Přeinstaloval, ale bez kladného výsledku. :evil:
Přecházím dle rady na BSOD
Windows 7 Home Premium (x64)
+ Intel(R) 7 Series/C216 Chipset Family SATA AHCI Controller [ATA]
CPU Interl Core i5-3570K, GPU Sapphire HD 78500OC,MB ASUS P8Z77-V LX
(1) Corsair Force GT : 120,0 GB
(2) WDC WD20EARX-00PASB0 : 2000,3 GB
(3) 2xWDC WD10EADS-22M2B0 : 1000,2 GB
(4) ASUS DRW-24B5ST

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43061
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu. Zastavení služeb při startu  Vyřešeno

Příspěvekod jaro3 » 14 čer 2014 11:05

Bude to HW problém , tady to uzavři , zelenou fajfkou.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů