Prosím o kontrolu logu....

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…
endyss
Level 1
Level 1
Příspěvky: 87
Registrován: 14 led 2012 19:23

Re: Prosím o kontrolu logu....

Příspěvek od endyss »

aswMBR version 0.9.9.1707 Copyright(c) 2011 AVAST Software
Run date: 2013-02-17 10:15:03
-----------------------------
10:15:03.152 OS Version: Windows x64 6.1.7601 Service Pack 1
10:15:03.152 Number of processors: 4 586 0x2502
10:15:03.152 ComputerName: TOB-VAIO UserName: Tob
10:15:04.883 Initialize success
10:15:05.117 AVAST engine defs: 13021602
10:15:30.686 Disk 0 (boot) \Device\Harddisk0\DR0 -> \Device\Ide\IAAStorageDevice-1
10:15:30.701 Disk 0 Vendor: TOSHIBA_ GJ00 Size: 305245MB BusType: 3
10:15:30.701 Disk 1 \Device\Harddisk1\DR1 -> \Device\00000068
10:15:30.701 Disk 1 Vendor: RICOH 02 Size: 305245MB BusType: 0
10:15:30.717 Disk 2 \Device\Harddisk2\DR2 -> \Device\00000069
10:15:30.717 Disk 2 Vendor: RICOH 02 Size: 305245MB BusType: 0
10:15:30.764 Disk 0 MBR read successfully
10:15:30.764 Disk 0 MBR scan
10:15:30.779 Disk 0 Windows 7 default MBR code
10:15:30.795 Disk 0 Partition 1 00 27 Hidden NTFS WinRE NTFS 14575 MB offset 2048
10:15:30.811 Disk 0 Partition 2 80 (A) 07 HPFS/NTFS NTFS 100 MB offset 29851648
10:15:30.826 Disk 0 Partition 3 00 07 HPFS/NTFS NTFS 290568 MB offset 30056448
10:15:30.857 Disk 0 scanning C:\Windows\system32\drivers
10:15:43.962 Service scanning
10:16:36.325 Modules scanning
10:16:36.325 Disk 0 trace - called modules:
10:16:36.371 ntoskrnl.exe CLASSPNP.SYS disk.sys ACPI.sys iaStor.sys hal.dll
10:16:36.387 1 nt!IofCallDriver -> \Device\Harddisk0\DR0[0xfffffa800635d060]
10:16:36.387 3 CLASSPNP.SYS[fffff88001a9043f] -> nt!IofCallDriver -> [0xfffffa80043053d0]
10:16:36.403 5 ACPI.sys[fffff88000e0b7a1] -> nt!IofCallDriver -> \Device\Ide\IAAStorageDevice-1[0xfffffa800430a050]
10:16:37.495 AVAST engine scan C:\Windows
10:16:40.724 AVAST engine scan C:\Windows\system32
10:19:52.121 AVAST engine scan C:\Windows\system32\drivers
10:20:08.298 AVAST engine scan C:\Users\Tob
10:21:58.373 Disk 0 MBR has been saved successfully to "C:\Users\Tob\Desktop\MBR.dat"
10:21:58.388 The log file has been saved successfully to "C:\Users\Tob\Desktop\aswMBR.txt"
Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: 10 zář 2006 17:07
Bydliště: Zlín - České Budějovice

Re: Prosím o kontrolu logu....

Příspěvek od memphisto »

ComboFix se odinstaluje takto:
Start-Spustit a zadej ComboFix /Uninstall

vyčisti systém CCleanerem

a použij i T-Cleaner
smaže vše po Combu,MWAVu atd.-stáhneš>spustíš

pozn. před stažením T-Cleaneru a po dobu čištění deaktivuj AVG , Avast,Avira či Microsoft Security Essentials následně T-Cleaner smaž a zapni si AVG , Avast, Avira či Microsoft Security Essentials

V HJT fixni:
O4 - HKCU\..\RunOnce: [FlashPlayerUpdate] C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashUtil32_11_5_502_149_Plugin.exe -update plugin


Jak se chová PC?
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji
endyss
Level 1
Level 1
Příspěvky: 87
Registrován: 14 led 2012 19:23

Re: Prosím o kontrolu logu....

Příspěvek od endyss »

Vše uděláno, moc díky. Zdá se to lepší. Ale stejně se mi zdá, že tady běží nějak moc procesů (72), který neznám...?
Uživatelský avatar
Žbeky
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: 29 kvě 2008 06:52
Bydliště: Vsetín - Pardubice

Re: Prosím o kontrolu logu....

Příspěvek od Žbeky »

Mě jich třeba těď běží 88. Nehledej problémy tam, kde nejsou

Můžeš dát vyřešeno
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.

HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra
endyss
Level 1
Level 1
Příspěvky: 87
Registrován: 14 led 2012 19:23

Re: Prosím o kontrolu logu....

Příspěvek od endyss »

Prosím mám velký problém. Po této proceduře šel spustit systém jednou normálně. Po druhé se ale psustil nějaký systém repair, který běžel 3 hodiny a vypadalo to, že je nějaký zaseklý. Systém jsem proto restartovala a ted už vůbec nenajede, ani nouzový režím (píše co je vše načteno a Počkejte prosím). Dala jsem POslední funkční koniguraci a teď už 4 hodiny tam jezdí nějaké hlášky "Neplatné zabezpečení je nahrazováno výchozím ID zabezpečení"
Co s tím?
Děkuji
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Příspěvky: 43381
Registrován: 16 čer 2007 18:58
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Prosím o kontrolu logu....

Příspěvek od jaro3 »

Stáhni a vypal Hirens Boot CD na CD
http://www.slunecnice.cz/sw/hiren-s-boot-cd/stahnout/
Soubor .iso vypal na CD v tomto programu:
http://www.slunecnice.cz/sw/active-iso-burner/

http://www.hirensbootcd.org/download/
Nabootuj z tohoto CD.
Jsou tam programy na otestování PC , zkontroluj tím disky , RAM atd.
http://www.hirensbootcd.org/screenshots/
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
Odpovědět

Zpět na „HiJackThis“