Kontrola logu - nespuštění videí - pokračování Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Kanovka
Level 2
Level 2
Příspěvky: 187
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Kontrola logu - nespuštění videí - pokračování

Příspěvekod Kanovka » 26 kvě 2016 19:59

Tak bohužel, dneska se mi videa opět nespustila. Viz předchozí HJT viewtopic.php?f=70&t=174702.

Přikládám printscreen Správce úloh.

Předem děkuji za další rady.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 19:57:27, on 26.05.2016
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.10586.0020)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Ink\TabTip32.exe
C:\windows\SysWOW64\UMonit64.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Program Files (x86)\Lenovo\Lenovo Transition\Transition.exe
C:\Program Files (x86)\Lenovo\Lenovo Transition\TransitionServer.exe
C:\Users\Lucie\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\Program Files (x86)\Lenovo\Lenovo Smart Voice\LsvTrayLoad.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\Lenovo\Lenovo Smart Voice\LsvController.exe
C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Users\Lucie\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
O2 - BHO: PDFsam Enhanced Helper - {6401BC8F-9AD0-430B-BF2C-2A34B0E98466} - C:\Program Files (x86)\PDFsam Enhanced\creator-ie-helper.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\GROOVEEX.DLL
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\URLREDIR.DLL
O3 - Toolbar: PDFsam Enhanced Toolbar - {AD42CFE2-C0AD-487E-8224-C2AEF09F4CEB} - C:\Program Files (x86)\PDFsam Enhanced\creator-ie-plugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [BlueStacks Agent] C:\Program Files (x86)\BlueStacks\HD-Agent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [BCSSync] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\BCSSync.exe" /DelayServices
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Lucie\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [RESTART_STICKY_NOTES] C:\Windows\System32\StikyNot.exe
O4 - HKLM\..\Policies\Explorer\Run: [BtvStack] "C:\Program Files (x86)\Bluetooth Suite\BtvStack.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-80-2872255330-672591203-888807865-2791174282-1554802921\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'MSSQLServerOLAPService')
O4 - HKUS\S-1-5-80-3642287774-1615985598-572449333-1370030010-3123895339\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'MsDtsServer120')
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files\Microsoft Office 15\Root\Office15\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Od&eslat do aplikace OneNote - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll/105
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files\Microsoft Office 15\Root\Office15\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O16 - DPF: {1ABA5FAC-1417-422B-BA82-45C35E2C908B} (20-20 3D Viewer for IKEA) - http://kitchenplanner.ikea.com/CZ/Core/ ... _Win32.cab
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: Xamarin Bonjour Service (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Xamarin\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: CCSDK - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Lenovo\CCSDK\CCSDK.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: GDCAgent - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Lenovo\GDCAgentSetupRed\GDCAgent.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Intel(R) Rapid Storage Technology (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) HD Graphics Control Panel Service (igfxCUIService2.0.0.0) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\igfxCUIService.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service TCP IP Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\SocketHeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) ME Service - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\FWService\IntelMeFWService.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Lenovo EasyPlus Hotspot - Lenovo - C:\Program Files (x86)\Common Files\lenovo\easyplussdk\bin\EPHotspot64.exe
O23 - Service: Lenovo System Agent Service - LENOVO INCORPORATED. - C:\Program Files\Lenovo\iMController\SystemAgentService.exe
O23 - Service: Lenovo WiFiHotspot Service (LenovoWiFiHotspotSvr) - Unknown owner - C:\Windows\System32\LenovoWiFiHotspotSvr.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: LsvUIService - Lenovo - C:\Program Files (x86)\Lenovo\Lenovo Smart Voice\LsvUIService.exe
O23 - Service: LUService - Lenovo(beijing) Limited - C:\Program Files (x86)\Lenovo\Lenovo Updates\LUService.exe
O23 - Service: Maxthon Core Update Service (MaxthonUpdateSvc) - Maxthon - C:\Program Files (x86)\Maxthon\Modules\Service\Update\MaxthonUpdateSvc.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: PDFsam Enhanced - Andrea Vacondio - C:\Program Files\PDFsam Enhanced\ws.exe
O23 - Service: PDFsam Enhanced CrashHandler - Andrea Vacondio - C:\Program Files\PDFsam Enhanced\crash-handler-ws.exe
O23 - Service: PDFsam Enhanced Creator - Andrea Vacondio - C:\Program Files\PDFsam Enhanced\creator-ws.exe
O23 - Service: PDFsam Manager - ANDREA VACONDIO - C:\ProgramData\ANDREA VACONDIO\PDFsam Manager\PDFsam Enhanced\PDFsam Manager.exe
O23 - Service: PGService - PointGrab LTD - C:\Program Files (x86)\Lenovo\Motion Control\PGService.exe
O23 - Service: Lenovo PhoneCompanionPusher Service (PhoneCompanionPusher) - Lenovo - C:\Program Files\Lenovo PhoneCompanion\PhoneCompanionPusher.exe
O23 - Service: Lenovo PhoneCompanionVap Service (PhoneCompanionVap) - Lenovo - C:\Program Files\Lenovo PhoneCompanion\PhoneCompanionVap.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo64 Service(CRVS) (RichVideo64) - Unknown owner - C:\Program Files\CyberLink\Shared files\RichVideo64.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: SynTPEnh Caller Service (SynTPEnhService) - Synaptics Incorporated - C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnhService.exe
O23 - Service: TeamViewer 11 (TeamViewer) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: TESHelper - Lenovo - c:\Program Files\Common Files\Lenovo\Magic Transfer\x64\MagicTransferTESHelper.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: ymc - Lenovo - C:\ProgramData\LenovoTransition\Server\x64\ymc.exe
O23 - Service: ZAtheros Bt and Wlan Coex Agent - Atheros - C:\Program Files (x86)\Bluetooth Suite\Ath_CoexAgent.exe

--
End of file - 13550 bytes
Přílohy
síť.png
procesor.png
paměť.png
disk.png

Reklama
Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - nespuštění videí - pokračování

Příspěvekod jerabina » 26 kvě 2016 21:26

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.

===================================================

Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

===================================================

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

===================================================

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na Kopírovat do schránky a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

Kanovka
Level 2
Level 2
Příspěvky: 187
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - nespuštění videí - pokračování

Příspěvekod Kanovka » 27 kvě 2016 15:26

# AdwCleaner v5.118 - Log vytvořen 27/05/2016 v 15:22:32
# Aktualizováno 23/05/2016 by Xplode
# Databáze : 2016-05-26.2 [Server]
# Operační system : Windows 10 Home (X64)
# Uživatelské jméno : Lucie - LUCIE
# Spuštěno z : C:\Users\Lucie\Desktop\AdwCleaner.exe
# Nastavení : Sken
# Podpora : http://toolslib.net/forum

***** [ Služby ] *****


***** [ Složky ] *****


***** [ Soubory ] *****


***** [ DLL ] *****


***** [ WMI ] *****


***** [ Zástupci ] *****


***** [ Naplánované úlohy ] *****


***** [ Registry ] *****

Hodnota Nalezeno : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run32 [MalwareProtectionLive]

***** [ Prohlížeče ] *****


*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [767 bytů] - [27/05/2016 15:22:32]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [839 bytů] ##########

Kanovka
Level 2
Level 2
Příspěvky: 187
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - nespuštění videí - pokračování

Příspěvekod Kanovka » 27 kvě 2016 15:45

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 27.05.2016
Čas skenování: 15:27
Protokol:
Správce: Ano

Verze: 2.2.1.1043
Databáze malwaru: v2016.05.27.03
Databáze rootkitů: v2016.05.20.01
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 10
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: Lucie

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 602513
Uplynulý čas: 16 min, 16 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - nespuštění videí - pokračování

Příspěvekod jaro3 » 28 kvě 2016 09:26

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Prohledat-Scan“, po prohledání klikni na „ Cleaning (Vymazat)

Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [C?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Kanovka
Level 2
Level 2
Příspěvky: 187
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - nespuštění videí - pokračování

Příspěvekod Kanovka » 28 kvě 2016 17:22

# AdwCleaner v5.118 - Log vytvořen 28/05/2016 v 17:20:26
# Aktualizováno 23/05/2016 by Xplode
# Databáze : 2016-05-26.2 [Server]
# Operační system : Windows 10 Home (X64)
# Uživatelské jméno : Lucie - LUCIE
# Spuštěno z : C:\Users\Lucie\Desktop\AdwCleaner.exe
# Nastavení : Čištění
# Podpora : http://toolslib.net/forum

***** [ Služby ] *****


***** [ Složky ] *****


***** [ Soubory ] *****


***** [ DLLs ] *****


***** [ WMI ] *****


***** [ Zástupci ] *****


***** [ Naplánované úlohy ] *****


***** [ Registry ] *****

[-] Hodnota Smazáno : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run32 [MalwareProtectionLive]

***** [ Prohlížeče ] *****


*************************

:: "Tracing" klíče smazány
:: Nastavení Winsock vyčištěno

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C1].txt - [877 bytů] - [28/05/2016 17:20:26]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [921 bytů] - [27/05/2016 15:22:32]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S2].txt - [993 bytů] - [28/05/2016 17:16:51]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C1].txt - [1093 bytů] ##########

Kanovka
Level 2
Level 2
Příspěvky: 187
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - nespuštění videí - pokračování

Příspěvekod Kanovka » 28 kvě 2016 17:33

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.6 (04.25.2016)
Operating System: Windows 10 Home x64
Ran by Lucie (Administrator) on 28.05.2016 at 17:23:57,17
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 0




Registry: 4

Successfully deleted: HKCU\Software\Google\Chrome\Extensions\cnljggfbhlncogjicmndickihfnjkknk (Registry Key)
Successfully deleted: HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{6401BC8F-9AD0-430B-BF2C-2A34B0E98466} (Registry Key)
Successfully deleted: HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{6401BC8F-9AD0-430B-BF2C-2A34B0E98466} (Registry Key)
Successfully deleted: HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\\{AD42CFE2-C0AD-487E-8224-C2AEF09F4CEB} (Registry Value)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 28.05.2016 at 17:31:57,29
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kanovka
Level 2
Level 2
Příspěvky: 187
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - nespuštění videí - pokračování

Příspěvekod Kanovka » 28 kvě 2016 20:39

RogueKiller V12.3.0.0 (x64) [May 22 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/software/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.10586) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Lucie [Práva správce]
Started from : C:\Users\Lucie\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 05/28/2016 18:15:02

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-269484115-895325395-1247514926-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.seznam.cz/ -> Nalezeno
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-269484115-895325395-1247514926-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.seznam.cz/ -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST500LM000-SSHD-8GB +++++
--- User ---
[MBR] dfa0c0d9e3a67dd230d909f60a13b006
[BSP] 096a725ae96063892fab9ec0a93da18e : Empty|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 1000 MB
1 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 2050048 | Size: 260 MB
2 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2582528 | Size: 1000 MB
3 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 4630528 | Size: 128 MB
4 - Basic data partition | Offset (sectors): 4892672 | Size: 434576 MB
5 - Basic data partition | Offset (sectors): 894904320 | Size: 25600 MB
6 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 947333120 | Size: 14375 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43060
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - nespuštění videí - pokračování

Příspěvekod jaro3 » 29 kvě 2016 09:51

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:
- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)
(musíš dát myší zatržítko do toho čtverečku vlevo od registru ap.)


- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Vypni antivir i firewall.
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Kanovka
Level 2
Level 2
Příspěvky: 187
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - nespuštění videí - pokračování

Příspěvekod Kanovka » 29 kvě 2016 09:56

začala se mi od včera objevovat hláška: Aplikaci (0xc0000018) se nepodařilo správně spustit. + plus se začal počítač během toho okamžiku, kdy nejdou pustit videa, zasekávat až příliš, uvidím, až provedu požadované operace, jak se to změní (zlepší).

Kanovka
Level 2
Level 2
Příspěvky: 187
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - nespuštění videí - pokračování

Příspěvekod Kanovka » 29 kvě 2016 10:30

RogueKiller V12.3.0.0 (x64) [May 22 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/software/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.10586) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Lucie [Práva správce]
Started from : C:\Users\Lucie\Desktop\RogueKillerX64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 05/29/2016 10:29:37

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-269484115-895325395-1247514926-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.seznam.cz/ -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-269484115-895325395-1247514926-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.seznam.cz/ -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST500LM000-SSHD-8GB +++++
--- User ---
[MBR] dfa0c0d9e3a67dd230d909f60a13b006
[BSP] 096a725ae96063892fab9ec0a93da18e : Empty MBR Code
Partition table:
0 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2048 | Size: 1000 MB
1 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] EFI system partition | Offset (sectors): 2050048 | Size: 260 MB
2 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 2582528 | Size: 1000 MB
3 - [MAN-MOUNT] Microsoft reserved partition | Offset (sectors): 4630528 | Size: 128 MB
4 - Basic data partition | Offset (sectors): 4892672 | Size: 434576 MB
5 - Basic data partition | Offset (sectors): 894904320 | Size: 25600 MB
6 - [SYSTEM][MAN-MOUNT] Basic data partition | Offset (sectors): 947333120 | Size: 14375 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Kanovka
Level 2
Level 2
Příspěvky: 187
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu - nespuštění videí - pokračování

Příspěvekod Kanovka » 29 kvě 2016 11:06

Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 31-December-2015
Tool run by Lucie on 29.05.2016 at 10:32:27,44.
Microsoft Windows 10 Home 10.0.10586 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Lucie\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

29.05.2016 10:36:08 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\Users\MsDtsServer120\AppData\LocalLow deleted successfully
C:\Users\MSSQLFDLauncher\AppData\LocalLow deleted successfully
C:\Users\MSSQLSERVER\AppData\LocalLow deleted successfully
C:\Users\MSSQLServerOLAPService\AppData\LocalLow deleted successfully
C:\Users\ReportServer\AppData\LocalLow deleted successfully
C:\Users\Lucie\AppData\Local\ActiveSync deleted successfully
C:\Users\Lucie\AppData\Local\NetworkTiles deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\NetworkTiles deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\software\mozilla\Firefox\extensions\pdfsam_enhanced_conv@pdfsam.com deleted successfully

==== Deleting Services ======================


==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\.android deleted

==== Firefox Extensions Registry ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Mozilla\Firefox\Extensions]
"sp@avast.com"="C:\Program Files\AVAST Software\Avast\SafePrice\FF" [14.05.2016 13:56]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Mozilla\Firefox\Extensions]
"sp@avast.com"="C:\Program Files\AVAST Software\Avast\SafePrice\FF" [14.05.2016 13:56]

==== Chromium Look ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\Chrome\aswWebRepChromeSp.crx[14.05.2016 13:55]
gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\Chrome\aswWebRepChrome.crx[14.05.2016 13:55]

Avast SafePrice - Lucie\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck
Avast Online Security - Lucie\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

==== All HKLM and HKCU SearchScopes ======================

HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{63415990-8C1B-47E0-89E9-792B35E7B7AD}"
HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKLM\SearchScopes\{63415990-8C1B-47E0-89E9-792B35E7B7AD} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&form=IE11TR&src=IE11TR&pc=LCJB
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes "DefaultScope"="{63415990-8C1B-47E0-89E9-792B35E7B7AD}"
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{63415990-8C1B-47E0-89E9-792B35E7B7AD} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&form=IE11TR&src=IE11TR&pc=LCJB
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{3357347B-BAE2-464A-8BA3-49CE0674CDCF}"
HKCU\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}
HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02
HKCU\SearchScopes\{3357347B-BAE2-464A-8BA3-49CE0674CDCF} - https://www.google.com/search?q={searchTerms}&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:{language}:{referrer:source}&ie={inputEncoding?}&oe={outputEncoding?}

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\Lucie\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Lucie\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Lucie\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Lucie\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Lucie\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Lucie\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Lucie\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Users\Lucie\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\Lucie\AppData\Local\Opera Software\Opera Stable\Cache emptied successfully
C:\Users\Lucie\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=3 folders=1 2529 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\Lucie\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on 29.05.2016 at 11:05:15,38 ======================


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů