ROPs
Moderátoři: Pic, Mods_senior, Mods_junior, HW spec team
Čip G80 nese 6 bloků ROPs (Raster Operation) jednotek. Tyto jednotky tradičně slouží k zapisování vykreslených pixelů do grafické paměti, dále provádějí Z/Stecil operace, FSAA (multi-sampling), blending (prolínání)...
Každý z šesti bloků umí pracovat se 4 pixely (můžeme říct, že G80 má celkem 24 ROPs), 16 sub-pixely (FSAA) a pokud nepracují s barevnou hodnotou, je každý blok schopen zpracovat až 32 Z-vzorků za takt (celý čip tedy 192 Z-vzorků za takt, což je 12x více než R580 a 4x více než G71). Při FSAA 4x tento počet klesá na 48 Z-vzorků za takt (1,5x více než R580 a 3x více než G71)
ROPs G80 podporují FP16 a FP32 blending (důležité pro HDR). V obou případech dokonce zároveň s FSAA. Vylepšení doznala i barevná a Z-komprese při FSAA, což v kombinaci s architekturou ROPs znamená citelné snížení propadu výkonu při zapnutí FSAA.
ROPs (Raster Operation) jednotky. Tyto jednotky slouží k zapisování vykreslených pixelů do grafické paměti, dále provádějí Z/Stecil operace, FSAA (multi-sampling), blending (prolínání).
Naposledy upravil(a) Pic dne 11 lis 2007 13:08, celkem upraveno 1 x.
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!
Nic není dokonalé, ani člověk!


