Nefunguje vypalování (DVD)

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

tomulkabambulka
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: červenec 16
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Nefunguje vypalování (DVD)

Příspěvekod tomulkabambulka » 22 črc 2016 12:06

Dobrý den,
mám problém s vypalováním DVD, přečetl jsem snad vše, ale stále nevím, kde by mohla být chyba. Koupil jsem si 25 kusů DVD+R s tím, že si tam vypálím nějaké staré seriály, na které je externí disk škoda. Stáhl si program (když nešlo, tak jsem vyzkoušel snad deset těch programů) a začal vypalovat, ale bohužel to ani nezačně, vždy se to zasttaví než se cokoliv vypálí.
Můj postup: zkusil jsem všech 25 kusů DVD, přeinstaloval jsem ovladač mechaniky, mechaniku jsem odebral a zase přidal, překontroloval firmware, přečetl vše co se dalo, navštívil stránku výrobce a stejně nic.
Mechanika jinak normálně funguje, přečte i staré CD, i filmy co jsem našel na DVD z minula. Moc bych poprosil o radu.

Mechanika: HL-DT-ST DVDRAM GUA0N
Program: Ashampoo
DVD: nejlevnější DVD z kauflandu
OS: Windows 10

Reklama
Uživatelský avatar
X
Elite Level 12.5
Elite Level 12.5
Příspěvky: 19360
Registrován: květen 07
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Nefunguje vypalování (DVD)

Příspěvekod X » 22 črc 2016 13:03

LG dělá dobré TV, ale mizerné vypalovačky, navíc je to spotřební zboží, kde i kvalitní kousky mohou odejít za 2 - 3 roky! I kdyby se ti podařilo s takovou vypalovačkou něco vypálit, tak to stejně nepřečteš nebo ne moc dlouho. Jsou média Verbatim? Jaké programy (kromě Ashampaa) a verze?

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53611
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Nefunguje vypalování (DVD)

Příspěvekod petr22 » 23 črc 2016 07:46