DVD mechanika nevypaluje CD

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

petrmet
Level 3
Level 3
Příspěvky: 441
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

DVD mechanika nevypaluje CD

Příspěvekod petrmet » 28 dub 2016 00:17

Po delší době jsem chtěl vypálit bootovací CD , ale program ohlásil, že na CD není místo, i když jsem mu dal prázdné CD. Zkusil jsem přečíst vypálené CD, to se nepodařilo, originál audio CD taky nenačetla. Dal jsem do mechaniky čistící CD, to přehrál bez problémů. Dal jsem vypálené bootovací DVD, to po delší době načetl. Dá se nějak otestovat, kde je problém ? Dá se rozebrat a vyčistit mechanika nějak důkladně ? Děkuji za rady případně odkaz na rozebrání mechaniky.

Reklama
Uživatelský avatar
X
Elite Level 12.5
Elite Level 12.5
Příspěvky: 19360
Registrován: květen 07
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: DVD mechanika nevypaluje CD

Příspěvekod X » 28 dub 2016 05:13

Stáří, používanost, značka, média?

petrmet
Level 3
Level 3
Příspěvky: 441
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: DVD mechanika nevypaluje CD

Příspěvekod petrmet » 28 dub 2016 08:00

Stáří 6 let, poslední rok téměř nepoužívaná, předtím odhadem vypáleno několik desítek DVD, DVD RW, CD. Mechanika je LG GH22LS50, používám média DVD Verbatim, CD Traxdata, CD Platinum.

Uživatelský avatar
X
Elite Level 12.5
Elite Level 12.5
Příspěvky: 19360
Registrován: květen 07
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: DVD mechanika nevypaluje CD

Příspěvekod X » 28 dub 2016 08:06

Lepší média CD - používej Verbatim. Mechaniky většinou vydrží 2-3 roky, je tedy za svou životností. Sice bys mohl použít různé techniky čištění, ale i kdyby jela dál, zvaž jestli se ti vyplatí riziko nečitelnosti a ztráta dat ... LG je to nejhorší, co můžeš koupit v oblasti mechanik. Využití se počítá na vyjetí traye, ne na počtu vypálení.

petrmet
Level 3
Level 3
Příspěvky: 441
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline