Stránka 1 z 1

ATI - ovladače

Napsal: 05 dub 2015 14:05
od spini11
Ahoj kamarádky mi dnes napsala že si chtěla zahrát Minecraft a Crashloto. Staré ovladače grafiky. Má ATI Radeon HD 4300/4500 series . Jelikož AMD ukončilo podporu ATI grafik tak nevím kde sehnat ovladače.
Děkuji za každou radu.

Re: ATI - ovladače

Napsal: 05 dub 2015 14:08
od Rewqa
Normálně na stránkách AMD.

Re: ATI - ovladače  Vyřešeno

Napsal: 05 dub 2015 14:10
od Toustík
momentálně se to jmenuje AMD vice zde http://support.amd.com/en-us/download
nevím jaky tazatel má os.

Re: ATI - ovladače

Napsal: 05 dub 2015 14:27
od spini11
má 8.1 64bit takže win 8 64 teď šla restartovat pc. Doufám že nevadí že se instaloval catalyst a né ten Beta driver ?

--- Doplnění předchozího příspěvku (05 Dub 2015 14:28) ---

Ok tak to furt nejede :(

Re: ATI - ovladače

Napsal: 05 dub 2015 14:29
od Toustík
vždy se instaluje catalyst,beta je beta tedy nedodělaní ovladač,někdy může způsobovat BSOD.. u catalystu se to nestane

Re: ATI - ovladače

Napsal: 05 dub 2015 14:31
od spini11
horšíje že ten catalyst vůbec nepomohl ...

--- Doplnění předchozího příspěvku (05 Dub 2015 14:35) ---

Můžete dělat špatné nastavení catalystu že jí mc neustále nefunguje ? Jinak má originální účet.

Re: ATI - ovladače

Napsal: 05 dub 2015 15:14
od petr22
"vždy se instaluje catalyst,beta je beta tedy nedodělaní ovladač,někdy může způsobovat BSOD.. u catalystu se to nestane"

Nic nezpusobuje tak rado modre smrti jako jakekoliv AMD ovladace ke grafice. Graficka karta muze byt take vadna, u 4xxx serie nic neobvykleho.

Chtelo by to komplet log soubor z Minecraftu, tam bude videt na cem to spadlo.

Re: ATI - ovladače

Napsal: 05 dub 2015 15:42
od spini11
---- Minecraft Crash Report ----
// Ouch. That hurt

Time: 5.4.15 13:42
Description: Initializing game

org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:244)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at azd.Z(SourceFile:367)
at azd.e(SourceFile:689)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:103)


A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
---------------------------------------------------------------------------------------

-- Head --
Stacktrace:
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:244)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at azd.Z(SourceFile:367)

-- Initialization --
Details:
Stacktrace:
at azd.e(SourceFile:689)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:103)

-- System Details --
Details:
Minecraft Version: 1.7.2
Operating System: Windows 8.1 (amd64) version 6.3
Java Version: 1.8.0_25, Oracle Corporation
Java VM Version: Java HotSpot(TM) 64-Bit Server VM (mixed mode), Oracle Corporation
Memory: 51836232 bytes (49 MB) / 127139840 bytes (121 MB) up to 1060372480 bytes (1011 MB)
JVM Flags: 6 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx1G -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M
AABB Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used
IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
Launched Version: 1.7.2
LWJGL: 2.9.0
OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
Type: Client (map_client.txt)
Resource Packs: []
Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
Profiler Position: N/A (disabled)
Vec3 Pool Size: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
Anisotropic Filtering: Off (1)