Reklamace notebooku
Moderátoři: Pic, Mods_senior, Mods_junior, HW spec team
Reklamace notebooku
Dobrý den, chtěla bych poradit, jestli mám dát notebooku k reklamaci, zda to má smysl. Mám notebooku Lenovo Ideapad G50-45. Notebook je starý 1 rok a pár měsíců. Dlouho se to nestalo, ale displej má ve zvyku několikrát za sebou probliknout, z toho jsem dvakrát za sebou musela přeinstalovávat ovladače ke grafické kartě, protože nešel zapnout. Za druhé mi často nejde touchpad, vždy začne fungovat až po nějaké sekundě. A naposledy, uspěli jste někdo s reklamaci s opravou pantů po pádu? Případně, opravili by to i za peníze při reklamaci? Nebo má smysl vůbec panty opravovat, když jde notebook bez problémů?
Re: Reklamace notebooku
Trochu si odporuješ, když uvádíš několik problémů. Reklamace může být úspěšná, pokud záruční servis posoudí poškození pantů,jako nezaviněné uživatelem.Nebo má smysl vůbec panty opravovat, když jde notebook bez problémů?
Ještě dotaz - čistíš občas ntb třeba programem Ccleaner a kontroluješ antivirovým programem?
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!
Nic není dokonalé, ani člověk!
Re: Reklamace notebooku
Oprava: Notebook jde bez problémů kromě těch uvedených. Ano, čistím ho vcelku pravidelně, proč? Nesnáším zbytkové soubory, i zaplněnou historii.
Re: Reklamace notebooku
A co kontrola antivirovým programem?
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!
Nic není dokonalé, ani člověk!
Re: Reklamace notebooku
Já bych to viděl tak, že:
1) Problikávání LCD je určitě na reklamaci.
2) 2x nutná reinstalace grafiky, protože nešel zapnout? Jako NB? Na to přece ovladače nemají žádný vliv.
Možná je špatně formulovaný problém :).
3) Problém s touchpadem může být v pomalém načítání ovladače, ale raději bych to do reklamačního protokolu také uvedl jako chybu.
4) Tento problém je otázkou posouzení servisu. Je při pohledu na NB jasné, že spadl?
Jestli ano, servis by vám měl nabídnout placenou opravu.
V případě že ne, měl by panty a ostatní poškozené součástky vyměnit bezplatně.
" Nebo má smysl vůbec panty opravovat, když jde notebook bez problémů? "
Tohle mi ale vážně hlava nebere
. Takže v podstatě NB je naprosto v pořádku, až na ty chyby, které tazatelka uvedla
.
Každopádně pokud servisní technik usoudí, že všechny uvedené problémy souvisí s pádem notebooku, tak jste nahraná.
1) Problikávání LCD je určitě na reklamaci.
2) 2x nutná reinstalace grafiky, protože nešel zapnout? Jako NB? Na to přece ovladače nemají žádný vliv.
Možná je špatně formulovaný problém :).
3) Problém s touchpadem může být v pomalém načítání ovladače, ale raději bych to do reklamačního protokolu také uvedl jako chybu.
4) Tento problém je otázkou posouzení servisu. Je při pohledu na NB jasné, že spadl?
Jestli ano, servis by vám měl nabídnout placenou opravu.
V případě že ne, měl by panty a ostatní poškozené součástky vyměnit bezplatně.
" Nebo má smysl vůbec panty opravovat, když jde notebook bez problémů? "
Tohle mi ale vážně hlava nebere
Každopádně pokud servisní technik usoudí, že všechny uvedené problémy souvisí s pádem notebooku, tak jste nahraná.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 29801 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od petr22
-
- 11 Odpovědi
- 17313 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od meda2016
-
- 3 Odpovědi
- 5802 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od falco_dee
-
- 3 Odpovědi
- 5162 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od falco_dee
-
- 3 Odpovědi
- 4181 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Villentretenmerth


