Začátky programování - jaký jazyk zvolit?
Začátky programování - jaký jazyk zvolit?
Ahoj chtěl bych se zeptat jestli by mi někdo neporadil se začátky programování nic moc o tom nevím zkoušel jsem program Karel a zhruba jsem to pochopil. A o co mi jde jenom jestli by byl měkdo tak hodný a poradil mi jaký jazyk se mám na pro začátek naučit o pár jsem slyšel ale třeba jazyk c++ a ten se mi zdá pro začátek hodně složitý.Kdybyste měli ještě nějaká dobrá videa,články,rady prosím napište děkuji.
Naposledy upravil(a) Ltb dne 13 dub 2013 22:21, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Doplnění nadpisu
Důvod: Doplnění nadpisu
- domitea
- Tvůrce článků
-
Level 4.5
- Příspěvky: 1966
- Registrován: červen 09
- Bydliště: Královehradecký kraj
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: Začátka programování
Pascal, vyvinut na výuku
UNIX je systém jednoduchý, jen musíte být geniální, aby jste tu jednoduchost pochopili. Jedině OSS, vše co napíšu je pod GNU/GPL
Linux je mé koření života. Nikdy nevím, co pokazím! Registered user #550849
Dnešní počítače mi nestačí, pracuji na vlastním
Linux je mé koření života. Nikdy nevím, co pokazím! Registered user #550849
Dnešní počítače mi nestačí, pracuji na vlastním
Re: Začátka programování
A jak dlouho jsi toho Karla "zkoušel"? Podle tvého minulého dotazu tak deset minut?
Tak si zkus vyřešit tohle, přesně podle zadání, s tím bys měl zvládnout základy, tedy algoritmizaci, dekompozici a strukturování.
Napiš program, který naučí Karla stavět různé domy, podle těchhle podmínek:
1. Základní příkazy DOMEK, VILA a PANELÁK vytvoří každý svůj typ domu, přitom používají pomocné příkazy, které jsou společné. Takže nejdřív najdi společné prvky domů - proveď analýzu úlohy.
2. Karel se může na začátku nacházet v libovolném místě města otočený do libovolného směru, takže ho musíš dostat do nějaké výchozí pozice, třeba levého dolního rohu (kde má svůj domov), ze které začne svojí práci. Tak jako první vytvoř příkaz DOMŮ.
3. Po skončení práce se Karel přesune do dveří domu a otočí směrem k uživateli, ale aby dveře mohly být v libovolném místě domu (pro použití v jiné verzi programu, která bude umět navíc i jiné typy domů, třeba SKLADIŠTĚ), musí být Karel schopný dveře detekovat. Proto je v nich jen jedna značka - práh.
4. A jedna podmínka na závěr - žádný z příkazů nesmí mít víc než 12 řádků! Čím méně jich bude mít, tím lépe.
Až to budeš mít, zkus si přidat ten příkaz SKLADIŠTĚ, tak abys využil již existující části a nemusel vůbec nic upravovat!
Druhá úloha je na naučení rekurze, jednoho z nejmocnějších programátorských nástrojů:
Napiš program, který z jakékoliv pozice provede Karla bludištěm, aby našel svůj domeček, umístěný na libovolném místě. Není-li cesta k domečku možná, musí se program ukončit, nesmí běhat donekonečna.
Bludiště si můžeš vymyslet jaké chceš, tohle je jen pro příklad. Dá se to zvládnout jediným příkazem, právě díky rekurzi, ale jinak si to řeš jak uznáš za vhodné. Jestli o procházení bludišť nic nevíš, tak pro inspiraci hledej termín "ariadnina nit".
Očekávám tvá řešení, a mezitím si stáhni a nainstaluj Pascal.
Tak si zkus vyřešit tohle, přesně podle zadání, s tím bys měl zvládnout základy, tedy algoritmizaci, dekompozici a strukturování.
Napiš program, který naučí Karla stavět různé domy, podle těchhle podmínek:
1. Základní příkazy DOMEK, VILA a PANELÁK vytvoří každý svůj typ domu, přitom používají pomocné příkazy, které jsou společné. Takže nejdřív najdi společné prvky domů - proveď analýzu úlohy.
2. Karel se může na začátku nacházet v libovolném místě města otočený do libovolného směru, takže ho musíš dostat do nějaké výchozí pozice, třeba levého dolního rohu (kde má svůj domov), ze které začne svojí práci. Tak jako první vytvoř příkaz DOMŮ.
3. Po skončení práce se Karel přesune do dveří domu a otočí směrem k uživateli, ale aby dveře mohly být v libovolném místě domu (pro použití v jiné verzi programu, která bude umět navíc i jiné typy domů, třeba SKLADIŠTĚ), musí být Karel schopný dveře detekovat. Proto je v nich jen jedna značka - práh.
4. A jedna podmínka na závěr - žádný z příkazů nesmí mít víc než 12 řádků! Čím méně jich bude mít, tím lépe.
Až to budeš mít, zkus si přidat ten příkaz SKLADIŠTĚ, tak abys využil již existující části a nemusel vůbec nic upravovat!
Druhá úloha je na naučení rekurze, jednoho z nejmocnějších programátorských nástrojů:
Napiš program, který z jakékoliv pozice provede Karla bludištěm, aby našel svůj domeček, umístěný na libovolném místě. Není-li cesta k domečku možná, musí se program ukončit, nesmí běhat donekonečna.
Bludiště si můžeš vymyslet jaké chceš, tohle je jen pro příklad. Dá se to zvládnout jediným příkazem, právě díky rekurzi, ale jinak si to řeš jak uznáš za vhodné. Jestli o procházení bludišť nic nevíš, tak pro inspiraci hledej termín "ariadnina nit".
Očekávám tvá řešení, a mezitím si stáhni a nainstaluj Pascal.
"Král Lávra má dlouhé oslí uši, král je ušatec!
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
Re: Začátka programování
Díky moc už jdu na to.
Re: Začátka programování
ahoj,
udělal jsem domek, vilu a panelák, prosím o kontrolu, jestli jsme splnil zadání.
pomocné příkazy:
teď se jdu pustit do řešení labyrintu
--- Doplnění předchozího příspěvku (23 Bře 2013 15:33) ---
udělal jsem domek, vilu a panelák, prosím o kontrolu, jestli jsme splnil zadání.
Kód: Vybrat vše
DOMEK
ZÁKLADY
O-PATRO-VÝŠ
PATRO-S-OKNY
O-PATRO-VÝŠ
PATRO
O-PATRO-VÝŠ
STŘECHA
DO-DVEŘÍ
KONEC
Kód: Vybrat vše
VILA
ZÁKLADY
O-PATRO-VÝŠ
PATRO-S-OKNY
O-PATRO-VÝŠ
PATRO
O-PATRO-VÝŠ
PATRO-S-OKNY
O-PATRO-VÝŠ
PATRO
O-PATRO-VÝŠ
STŘECHA
DO-DVEŘÍ
KONEC
Kód: Vybrat vše
PANELÁK
ZÁKLADY
O-PATRO-VÝŠ
PATRO-S-OKNY
O-PATRO-VÝŠ
PATRO
O-PATRO-VÝŠ
PATRO-S-OKNY
O-PATRO-VÝŠ
PATRO
O-PATRO-VÝŠ
PATRO-S-OKNY
O-PATRO-VÝŠ
PATRO
O-PATRO-VÝŠ
PATRO-S-OKNY
O-PATRO-VÝŠ
PATRO
DO-DVEŘÍ
KONEC
pomocné příkazy:
Kód: Vybrat vše
ZÁKLADY
NA-START
OPAKUJ 3-KRÁT
KROK
VYPLŇ
KONEC
KROK
OPAKUJ 3-KRÁT
KROK
VYPLŇ
KONEC
KONEC
Kód: Vybrat vše
PATRO
OPAKUJ 7-KRÁT
KROK
VYPLŇ
KONEC
KONEC
Kód: Vybrat vše
STŘECHA
DVOJKROK
VYPLŇ
OPAKUJ 4-KRÁT
KROK
KONEC
VYPLŇ
VLEVO-VBOK
KROK
VLEVO-VBOK
KROK
VYPLŇ
DVOJKROK
VYPLŇ
VPRAVO-VBOK
KROK
VPRAVO-VBOK
KROK
VYPLŇ
KONEC
Kód: Vybrat vše
DO-DVEŘÍ
NA-START
KROK
DOKUD JE ZNAČKA
KROK
KONEC
VPRAVO-VBOK
POLOŽ
KONEC
Kód: Vybrat vše
PATRO-S-OKNY
KROK
OPAKUJ 4-KRÁT
VYPLŇ
DVOJKROK
KONEC
KONEC
teď se jdu pustit do řešení labyrintu
--- Doplnění předchozího příspěvku (23 Bře 2013 15:33) ---
Kód: Vybrat vše
HLEDEJ-DOMOV
OPAKUJ 200-KRÁT
KDYŽ NENÍ DOMOV
VPRAVO-VBOK
DOKUD JE ZEĎ
VLEVO-VBOK
KONEC
KROK
KONEC
KONEC
KONEC
Re: Začátka programování
Čau, a co by jsi chtěl v budoucnu tvořit ?
Weby, nebo nějaké desktopové, či konzolové aplikace :-) ?
Weby, nebo nějaké desktopové, či konzolové aplikace :-) ?
Vtípek
Alenka v říši divů : <div> <div><div><div><div>ALENKA</div> </div> </div> </div></div>
Alenka v říši divů : <div> <div><div><div><div>ALENKA</div> </div> </div> </div></div>
Re: Začátka programování
funnyman píše:Kód: Vybrat vše
HLEDEJ-DOMOV
OPAKUJ 200-KRÁT
KDYŽ NENÍ DOMOV
VPRAVO-VBOK
DOKUD JE ZEĎ
VLEVO-VBOK
KONEC
KROK
KONEC
KONEC
KONEC
Tohle najde DOMOV jen když leží u zdi, ale pokud je někde "v prostoru", tak Karel jenom bezradně běhá dokola. Pravidlo pravé(levé) ruky v tomhle případě nefunguje, musíš použít Ariadninu nit, tedy značit si cestu, kterou už jsi prošel, značkami.
A protože tohle je úkol na rekurzi, tak by bylo vhodné ji použít místo počítaného cyklu
Ty domy nejsou špatné, jen by neškodilo je víc rozdrobit, protože třeba přízemí a patro mají společné prvky, které můžeš využít. A práh by měl ve dveřích ležet už během stavby, právě podle toho že je tam jen jedna značka Karel pozná že jde o dveře, také by tam mohl být prázdný prostor, ve kterém ale stát nemá! Co kdyby šlo o příkaz KŮLNA, která bude stát až u pravé zdi a bude obsahovat jen dveře a stěny? To by k ní Karel ani nedošel!
Takhle nějak bych na to šel já:
Kód: Vybrat vše
VILA
PŘÍZEMÍ
PATRO
STŘECHA
DO-DVEŘÍ
KONEC
Jaké společné prvky mají PŘÍZEMÍ a PATRO?
"Král Lávra má dlouhé oslí uši, král je ušatec!
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
Re: Začátka programování
děkuji za odpověď
snažím se přepsat Karlovo hledání prahu v domě. Teď postaví budovu už s prahem, a chci ho nechat najít práh takto:
pokud vím, neumí karel počítat, proto ho nechávám zjišťovat, zda je víc značek tak, aby jednu zvedl a pak zjistil, zda tam je ještě další. Příkaz ale není dopsaný do konce, při testování se program ukončí s chybou: "nelze udělat krok, v cestě je zeď". Proč se Karel snaží dělat krok, když je celý program uzavřený v podmínce Dokud není zeď?
*Příkazu předchází příkaz na-start, karel je tedy vlevo dole otočený na východ
snažím se přepsat Karlovo hledání prahu v domě. Teď postaví budovu už s prahem, a chci ho nechat najít práh takto:
pokud vím, neumí karel počítat, proto ho nechávám zjišťovat, zda je víc značek tak, aby jednu zvedl a pak zjistil, zda tam je ještě další. Příkaz ale není dopsaný do konce, při testování se program ukončí s chybou: "nelze udělat krok, v cestě je zeď". Proč se Karel snaží dělat krok, když je celý program uzavřený v podmínce Dokud není zeď?
*Příkazu předchází příkaz na-start, karel je tedy vlevo dole otočený na východ
Kód: Vybrat vše
DO-DVEŘÍ
DOKUD NENÍ ZEĎ
KDYŽ NENÍ ZNAČKA
KROK
DO-DVEŘÍ
KONEC, JINAK
ZVEDNI
KONEC
KDYŽ NENÍ ZNAČKA
VPRAVO-VBOK
KONEC, JINAK
POLOŽ
KROK
DO-DVEŘÍ
KONEC
KONEC
KONEC
Re: Začátka programování
doplním předchozí příspěvek:
Stále jsem na to nepřišel. Příkaz ke zdi vypadá takto:
Proč tedy o něco složitější příkaz, který je ale také uzavřený v podmínce "Dokud není zeď", nefunguje jak bych očekával a Karel se snaží dělat krok do zdi?
Jsem začátečník, předpokládám, že jsem špatně napsal ten sled příkazů. Prosím vás o nápovědu.
DOPLNĚNO:
je to zvláštní, ale dnes to tu chybu už nedělá, a Karel běhal podél zdi dokola :) příkaz jsem nijak nezměnil, nahrál jsem příkazy z minula a spustil jsem je. Je to tedy vyřešené a já jsem rád, že to nebyla moje chyba, protože mám pocit, že tomu začínám rozumět, a tohle mě dost mátlo.
Pozměnil jsem příkazy pro stavbu budov tak, že příkaz "o-patro-výš" jsem napsal na konec příkazů "přízemí", "patro" a "patro s okny". Příkaz "patro-s-okny" jsem zároveň napsal na konec příkazu patro. Příkaz "přízemí" jsem změnil tak, aby práh karel stavěl už při stavbě přízemí.
Teď už myslím stavění budov odpovídá zadání.
Viz příkazy:
A já si teď jdu lámat hlavu s bludištěm
DOPLNĚNO 2:
tak musím opět napsat, že příkaz "dokud není ..." zlobí. Zkouším to bludiště, a když příkaz uzavřu do "dokud není domov", očekávám, že jakmile bude Karel doma, zastaví se. Jenže on se nezastaví a pokračuje v provádění příkazů, jako by tahle podmínka vůbec neexistovala.
pomohl restart Karla (refresh stránky) a znovunahrání příkazů
DOPLNĚNO 3:
Karel řeší bludiště :)
Stále jsem na to nepřišel. Příkaz ke zdi vypadá takto:
Kód: Vybrat vše
Ke-zdi
dokud není zeď
krok
konec
konec
Proč tedy o něco složitější příkaz, který je ale také uzavřený v podmínce "Dokud není zeď", nefunguje jak bych očekával a Karel se snaží dělat krok do zdi?
Jsem začátečník, předpokládám, že jsem špatně napsal ten sled příkazů. Prosím vás o nápovědu.
DOPLNĚNO:
je to zvláštní, ale dnes to tu chybu už nedělá, a Karel běhal podél zdi dokola :) příkaz jsem nijak nezměnil, nahrál jsem příkazy z minula a spustil jsem je. Je to tedy vyřešené a já jsem rád, že to nebyla moje chyba, protože mám pocit, že tomu začínám rozumět, a tohle mě dost mátlo.
Pozměnil jsem příkazy pro stavbu budov tak, že příkaz "o-patro-výš" jsem napsal na konec příkazů "přízemí", "patro" a "patro s okny". Příkaz "patro-s-okny" jsem zároveň napsal na konec příkazu patro. Příkaz "přízemí" jsem změnil tak, aby práh karel stavěl už při stavbě přízemí.
Teď už myslím stavění budov odpovídá zadání.
Viz příkazy:
Kód: Vybrat vše
PŘÍZEMÍ
NA-START
OPAKUJ 3-KRÁT
KROK
VYPLŇ
KONEC
KROK
POLOŽ
OPAKUJ 3-KRÁT
KROK
VYPLŇ
KONEC
O-PATRO-VÝŠ
KONEC
Kód: Vybrat vše
O-PATRO-VÝŠ
ČELEM-VZAD
DOKUD NENÍ ZEĎ
KROK
KONEC
VPRAVO-VBOK
KROK
VPRAVO-VBOK
KONEC
Kód: Vybrat vše
PATRO-S-OKNY
KROK
OPAKUJ 4-KRÁT
VYPLŇ
DVOJKROK
KONEC
O-PATRO-VÝŠ
PATRO
O-PATRO-VÝŠ
KONEC
Kód: Vybrat vše
PATRO
OPAKUJ 7-KRÁT
KROK
VYPLŇ
KONEC
KONEC
Kód: Vybrat vše
STŘECHA
DVOJKROK
VYPLŇ
OPAKUJ 4-KRÁT
KROK
KONEC
VYPLŇ
VLEVO-VBOK
KROK
VLEVO-VBOK
KROK
VYPLŇ
DVOJKROK
VYPLŇ
VPRAVO-VBOK
KROK
VPRAVO-VBOK
KROK
VYPLŇ
KONEC
Kód: Vybrat vše
DO-DVEŘÍ
NA-START
DOKUD NENÍ ZEĎ
KROK
KDYŽ JE ZNAČKA
ZVEDNI
KONEC
KDYŽ JE ZNAČKA
POLOŽ
KONEC, JINAK
VPRAVO-VBOK
POLOŽ
KONEC
KONEC
KONEC
Kód: Vybrat vše
DOMEK
PŘÍZEMÍ
PATRO-S-OKNY
STŘECHA
DO-DVEŘÍ
KONEC
Kód: Vybrat vše
VILA
PŘÍZEMÍ
PATRO-S-OKNY
PATRO-S-OKNY
STŘECHA
DO-DVEŘÍ
KONEC
Kód: Vybrat vše
PANELÁK
PŘÍZEMÍ
OPAKUJ 4-KRÁT
PATRO-S-OKNY
KONEC
DO-DVEŘÍ
KONEC
A já si teď jdu lámat hlavu s bludištěm
DOPLNĚNO 2:
tak musím opět napsat, že příkaz "dokud není ..." zlobí. Zkouším to bludiště, a když příkaz uzavřu do "dokud není domov", očekávám, že jakmile bude Karel doma, zastaví se. Jenže on se nezastaví a pokračuje v provádění příkazů, jako by tahle podmínka vůbec neexistovala.
pomohl restart Karla (refresh stránky) a znovunahrání příkazů
DOPLNĚNO 3:
Karel řeší bludiště :)
Kód: Vybrat vše
HLEDEJ-DOMOV
KDYŽ JE ZNAČKA
ČELEM-VZAD
KROK
ČELEM-VZAD
KONEC, JINAK
POLOŽ
KDYŽ JE DOMOV
STOP
KONEC, JINAK
VLEVO-VBOK
OPAKUJ 3-KRÁT
KDYŽ NENÍ ZEĎ
KROK
HLEDEJ-DOMOV
KONEC
VPRAVO-VBOK
KONEC
KROK
ČELEM-VZAD
KONEC
KONEC
KONEC
Re: Začátka programování
pustil jsem se do vytváření koně, co navštíví všechny políčka.
psal jsem to dvě hodiny a mělo to přes 200 řádků, než jsem si uvědomil, že jsem to vzal ze špatného konce a nezvážil jsem na začátku, které pohyby se opakují a je tedy vhodné je napsat jako samostatný příkaz :)
psal jsem to dvě hodiny a mělo to přes 200 řádků, než jsem si uvědomil, že jsem to vzal ze špatného konce a nezvážil jsem na začátku, které pohyby se opakují a je tedy vhodné je napsat jako samostatný příkaz :)
Re: Začátka programování
To ses pěkně rozjel, na 200 řádků
Ale dá se to udělat jedním příkazem bez jakéhokoliv příslušenství, pomocí rekurze.
Ale dá se to udělat jedním příkazem bez jakéhokoliv příslušenství, pomocí rekurze.
"Král Lávra má dlouhé oslí uši, král je ušatec!
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
Re: Začátka programování
bludiště je v pořádku?
Všechnu práci na koni jsem zahodil a zkusil to znovu, ale jestli to jde řešit jedním příkazem, tak opět špatně. napsal jsem si 4 příkazy pro 4 různé pohyby (dva kroky rovně a jeden vlevo či vpravo nebo jeden krok rovně a dva vlevo či vpravo) a volám je postupně za sebou. Karel skáče jako kůň docela vesele, ale po chvíli se zasekne u zdi. Není to ještě hotové.
Ale to nepřetržité psaní dlouhatánského příkazu, ač úplně špatné, mělo taky něco do sebe - abych se v tom kódu neztratil (nakonec jsem se samozřejmě ztratil), musel jsem se pořádně soustředit a ty dvě hodiny utekly jako nic...
Psal jsem to v Gedit, nakonec jsem nainstaloval Geany a litoval, že neumí syntaxi Karla :) ale i tak to dost pomohlo a psalo se to mnohem snáz.
Jestli to tedy jde řešit jedním příkazem v rekurzi, tak to zase smažu a budu si lámat hlavu jak má vypadat ten jeden příkaz :)
tady je nejjednodušší příkaz pro koně, jaký umím napsat.
obsahuje všechny čtyři varianty Karlova "skoku" a přidal jsem tam na začátek "polož", aby značkoval stopy. Nevím ale, jak si poradit s tím, aby Karel vynechával už navštívená políčka. Když jsem se to pokoušel vyřešit minule, přidal jsem za ty čtyři rozhodující "když není zeď, krok" ještě "když není značka", a vždy, když byla, napsal jsem další "konec, jinak", kde jsem ale musel vypsat celý zbývající kód.
Předpokládám, že jsem to pořád ještě nepochopil a moje pokusy jsou úplně špatně.
Všechnu práci na koni jsem zahodil a zkusil to znovu, ale jestli to jde řešit jedním příkazem, tak opět špatně. napsal jsem si 4 příkazy pro 4 různé pohyby (dva kroky rovně a jeden vlevo či vpravo nebo jeden krok rovně a dva vlevo či vpravo) a volám je postupně za sebou. Karel skáče jako kůň docela vesele, ale po chvíli se zasekne u zdi. Není to ještě hotové.
Ale to nepřetržité psaní dlouhatánského příkazu, ač úplně špatné, mělo taky něco do sebe - abych se v tom kódu neztratil (nakonec jsem se samozřejmě ztratil), musel jsem se pořádně soustředit a ty dvě hodiny utekly jako nic...
Psal jsem to v Gedit, nakonec jsem nainstaloval Geany a litoval, že neumí syntaxi Karla :) ale i tak to dost pomohlo a psalo se to mnohem snáz.
Jestli to tedy jde řešit jedním příkazem v rekurzi, tak to zase smažu a budu si lámat hlavu jak má vypadat ten jeden příkaz :)
tady je nejjednodušší příkaz pro koně, jaký umím napsat.
Kód: Vybrat vše
JAKO-KŮŇ
POLOŽ
KDYŽ NENÍ ZEĎ
KROK
KDYŽ NENÍ ZEĎ
KROK
VLEVO-VBOK
KDYŽ NENÍ ZEĎ
KROK
JAKO-KŮŇ
KONEC, JINAK
ČELEM-VZAD
KDYŽ NENÍ ZEĎ
KROK
JAKO-KŮŇ
KONEC
KONEC
KONEC, JINAK
VLEVO-VBOK
KDYŽ NENÍ ZEĎ
KROK
KDYŽ NENÍ ZEĎ
KROK
JAKO-KŮŇ
KONEC, JINAK
ČELEM-VZAD
KROK
KDYŽ NENÍ ZEĎ
KROK
KDYŽ NENÍ ZEĎ
KROK
JAKO-KŮŇ
KONEC
KONEC
KONEC
KONEC
KONEC
KONEC
KONEC
obsahuje všechny čtyři varianty Karlova "skoku" a přidal jsem tam na začátek "polož", aby značkoval stopy. Nevím ale, jak si poradit s tím, aby Karel vynechával už navštívená políčka. Když jsem se to pokoušel vyřešit minule, přidal jsem za ty čtyři rozhodující "když není zeď, krok" ještě "když není značka", a vždy, když byla, napsal jsem další "konec, jinak", kde jsem ale musel vypsat celý zbývající kód.
Předpokládám, že jsem to pořád ještě nepochopil a moje pokusy jsou úplně špatně.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1
- 1445
-
od Gerete
Zobrazit poslední příspěvek
31 říj 2023 17:40
-
-
Výběr repasovaného notebooku na programování
od HelFix » 13 bře 2024 10:59 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC - 5
- 1590
-
od Zivan
Zobrazit poslední příspěvek
20 bře 2024 10:51
-
-
-
Programování pro žáky zš - záverečná práce
od AlastorM » 20 dub 2024 21:19 » v Vše ostatní (z oblasti IT) - 0
- 1313
-
od AlastorM
Zobrazit poslední příspěvek
20 dub 2024 21:19
-
-
-
2x 27" IPS vs 34" VA . programování, webdesign
od Hakosuka » 26 úno 2024 13:12 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC - 0
- 579
-
od Hakosuka
Zobrazit poslední příspěvek
26 úno 2024 13:12
-
Zpět na “Programování a tvorba webu”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů