c# bug(editor map) Vyřešeno
Napsal: 22 dub 2014 19:03
Zdravím, dělám v c# editor map. Vytvoříte mapu(obsadíte 2d pole hodnotami) a uložíte do xml. Problém nastává, když načtu mapu z xml . Naprosto to nechápu.
Vypíšu si hodnoty z pole Map.Layer0 - jsou správné, tak jak mají být načtené z xml, jenže v editoru to vypadá jak když je celé pole obsazené pouze poslední hodnotou z mapy. Jako by to pole melo ve stejných buňkách více hodnot - což je nemožné, ale vypadá to tak
Další věc co jsem vypozoroval je, že pokud vytvořím kolizní pole a dám do něj hodnoty z xml, pak nefunguje collision brush. Pokud ho zaplním 0(není kolize) a ne z xml(coz by ho melo taky naplnit nulou), pak fugnuje...zřejmě je problém s tím čtením z xml, ale není mi jasné jaký - poněvadž když přečtu naplněná pole, zdají se v pořádku.
Zasílám program i se zdrojákem.
Pokud chcete vytvořit mapu- stačí dát file-new map a pak musíte ještě dát file- load tileset(ten je přiložen ve slože). Vyberete brush, např. scalable brush, kterým označíte tily v tilesetu a přenesete je na mapu....
Doufám, že mi někdo pomůže, děkuji
Ps: Snažím se to debugovat už hodně dlouho, ale stále na nic nepřicházím.
Vypíšu si hodnoty z pole Map.Layer0 - jsou správné, tak jak mají být načtené z xml, jenže v editoru to vypadá jak když je celé pole obsazené pouze poslední hodnotou z mapy. Jako by to pole melo ve stejných buňkách více hodnot - což je nemožné, ale vypadá to tak
Další věc co jsem vypozoroval je, že pokud vytvořím kolizní pole a dám do něj hodnoty z xml, pak nefunguje collision brush. Pokud ho zaplním 0(není kolize) a ne z xml(coz by ho melo taky naplnit nulou), pak fugnuje...zřejmě je problém s tím čtením z xml, ale není mi jasné jaký - poněvadž když přečtu naplněná pole, zdají se v pořádku.
Zasílám program i se zdrojákem.
Pokud chcete vytvořit mapu- stačí dát file-new map a pak musíte ještě dát file- load tileset(ten je přiložen ve slože). Vyberete brush, např. scalable brush, kterým označíte tily v tilesetu a přenesete je na mapu....
Doufám, že mi někdo pomůže, děkuji
Ps: Snažím se to debugovat už hodně dlouho, ale stále na nic nepřicházím.