No právě.
3. reklamace byla řešena tak, že jsem psal na HTC Online podporu, dnes už jsem si všimnul, že ji nejspíše zrušili. A psal jsem tam minule a říkali mi, že vyměnili nějaký kabel od wifi nebo co nevím co přesně, popisoval mi, co se s tím dělalo. Ale už si to nepamatuji.
A byl jsem si jistý, že telefon nebude opraven. A také nejspíše nebyl. A tak mi doporučil DIAGNOSTIKU v ČR a že se na to podívají. Neměl ho už totiž u nich. A tak mi nejspíše udělali fakturu a napsali to jako DIAGNOSTIKU. Ale i ty datumy jsou jiné. Nevím už opravdu.. řeším to už týden a furt nevím kde je chyba..
//EDIT: S tou 1. a 2. reklamací to nevychází?
Reklamace telefonu - MALL.CZ
Moderátoři: Marfy, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team
-
Hybl.Roman
- nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 01 pro 2013 16:45
-
Hybl.Roman
- nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 01 pro 2013 16:45
Re: Reklamace telefonu - MALL.CZ
Psal jsem 16.05.2016 na DTEST a dnes mi bylo odpovězeno. Prý se ZÁRUKA prodlužuje o dobu vyřizování uznaných reklamacích. Tudiž od doby, kterou reklamace probíhala.
Telefon mi při 2. reklamaci byl odvezen 14.01.2016
zpět byl 28.01.2016
Tudiž se prodlužuje o 14dní. Chápu to správně ?
Omlouvám se, že pořád otravuji, ale nechci přijít o své peníze jen tak. A používat telefon, kde "padá" Wi-Fi se mi nechce.
Telefon mi při 2. reklamaci byl odvezen 14.01.2016
zpět byl 28.01.2016
Tudiž se prodlužuje o 14dní. Chápu to správně ?
Omlouvám se, že pořád otravuji, ale nechci přijít o své peníze jen tak. A používat telefon, kde "padá" Wi-Fi se mi nechce.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
