Chyba na straně mé, nebo providera?

Routery, modemy, Wifi AP, switche, kabely, konektory…

Moderátoři: Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

oopela
nováček
Příspěvky: 48
Registrován: červenec 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Chyba na straně mé, nebo providera?

Příspěvekod oopela » 25 lis 2015 17:50

Zdravím. Mám už delší dobu celkem závažné problémy s internetem. Potřebuji zjistit, jestli je chyba na straně providera, nebo mé síťové karty. Internet vypadává přibližně od 17:30 do 22:00 každý den. Snažil jsem se to řešit ale bohužel, technici jsou tam pouze do tří a když se dovolám tak mi to zvedne nějaká ženská, která pomalu ani neví, co je to modem. Už jsem tam volal více než desetkrát a snažil jsem se sehnat technika ale nic. Proto se chci prvně ujistit, že chyba není na mé straně než se na ně kompletně obořím. Síťovku mám integrovanou v grafice Gigabyte GA-78LMT-S2P. Výpadky vypadají asi takhle: například během jedné minuty vypadne internet dvakrát na 5 - 10 sekund a pak třeba chvíli klid. Myslím si, že tohle video (https://www.youtube.com/watch?v=7G1OdI9 ... e=youtu.be) to asi vysvětlí nejlépe. Kdykoliv se vpravo nahoře objeví červený trojúhelník jsem odpojený. Snad mi pomůžete jelikož začínám ztrácet s providerem trpělivost. Díky moc!

Edit: Jedno z mých podezření je, že by to mohlo být způsobeno tím, že jsme jakýmsi způsobem se sousedem napojeni na jeden port(?), nejsem si jistý, ale tohle je jediné, co mě napadá.

Reklama
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53597
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Chyba na straně mé, nebo providera?

Příspěvekod petr22 » 25 lis 2015 18:09

Kdyby jen se sousedem, ale s dalsimi desitkami lidi.....

Ta doba presne odpovida tomu, kdy lidi chodi z prace a pouzivaji internet.

Co to je proboha za firmu? Nejaka rodinna, kde mama dela calldesk a tata a dva synove techniky?

oopela
nováček
Příspěvky: 48
Registrován: červenec 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Chyba na straně mé, nebo providera?

Příspěvekod oopela » 25 lis 2015 18:30

Jak nad tím tak uvažuju, tak jsem výpadky měl i na notebooku. Takže síťovka to asi není. Když se mi tu jednou podařilo nahnat technika tak nad tím chvíli koumal, zjistil, že můj router pouští jen 10mb/s (vyměnil jsem ho) a pak si pod nosem zanadával a zaběhl za sousedem že prý je vůl a co se do toho vrtá nebo tak nějak. No... a pak už jsem o nikom neslyšel. Přesně kvůli té doby jsem si domyslel, že to nejspíš je způsobeno těma lidma. Ono je totiž zajímavé, že si nikdo ze vchodu prý nestěžuje. Okay, jdu napsat naštvaný email na heldesk.

Uživatelský avatar
Pic
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 23292
Registrován: září 06
Bydliště: Východní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Chyba na straně mé, nebo providera?

Příspěvekod Pic » 25 lis 2015 22:09

Když už chceš uvádět technická data routeru, uváděj hodnoty ve správných jednotkách.
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!

oopela
nováček
Příspěvky: 48
Registrován: červenec 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Chyba na straně mé, nebo providera?

Příspěvekod oopela » 29 lis 2015 11:52

Co jsem uvedl špatně? MB/s? Mimochodem, pokud je to tím, že to způsobují ti sousedi, co jim mám říct že se děje? Abych je navedl ať už to konečně vyřeší. Protože je poledne v neděli a ono to zase padá.

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53597
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Chyba na straně mé, nebo providera?

Příspěvekod petr22 » 29 lis 2015 12:02

Ani MB/s, ani mb/s ale Mb/s. To jsou tisicinasobne rozdily kdyz se uvede spatna jednotka.

Podle me se deje zkratka to, ze konektivita nestiha pocet uzivatelu - coz je problem poskytovatele.

Uživatelský avatar
Pic
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 23292
Registrován: září 06
Bydliště: Východní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Chyba na straně mé, nebo providera?

Příspěvekod Pic » 29 lis 2015 12:08

Hodnota mb/s - co to je? Jestli dobře rozumím, tak máte všichni v domě stejného poskytovatele připojení. Takže buď obrazně ucpete link k poskytovateli, nebo pokud mluvíš o připojení WiFi, tak se vzájemně rušíte. Bez řešení s providerem nic nejspíše nezlepšíš.
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!

oopela
nováček
Příspěvky: 48
Registrován: červenec 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Chyba na straně mé, nebo providera?

Příspěvekod oopela » 29 lis 2015 12:15

Jo takhle, omlouvám se. Neuvědomil jsem si co píšu. Takže jedině provider. Okay, díky moc za pomoc!


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Nefunkční audio jack na přední straně skříně
    od davsto » 03 črc 2023 19:20 » v Problémy s hardwarem
    4
    855
    od davsto Zobrazit poslední příspěvek
    03 črc 2023 21:00
  • Nejspíš vadné pixely na spodní straně obrazovky které někdy zmizí
    od ParzivaltheTwelfth » 04 čer 2023 14:33 » v Vše ostatní (hw)
    0
    793
    od ParzivaltheTwelfth Zobrazit poslední příspěvek
    04 čer 2023 14:33
  • chyba 0xc0000142
    od Culter » 24 říj 2023 21:59 » v Windows 11, 10, 8...
    1
    1829
    od Roman Tyčka Zobrazit poslední příspěvek
    25 pro 2023 18:41
  • chyba na webu
    od teichmann.ondrej » 04 zář 2023 15:45 » v Programování a tvorba webu
    1
    1967
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    04 zář 2023 16:09
  • Windows 98 chyba při startu ......VXD Příloha(y)
    od Radovan-kocour » 24 říj 2023 18:49 » v Windows 11, 10, 8...
    5
    1428
    od Radovan-kocour Zobrazit poslední příspěvek
    25 říj 2023 15:24

Zpět na “Sítě - hardware”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti