Poraďte mi prosím laciný, ale jakž takž dobrý nb

Nechte si poradit s výběrem jednotlivých komponent, s návrhem PC sestavy či s koupí notebooku

Moderátoři: Marfy, Mods_senior, Mods_junior, HW spec team

guest

Re: Poraďte mi prosím laciný, ale jakž takž dobrý nb

Příspěvek od guest »

petr22 píše:Podle me zkusenosti s Alzou jsou pri nakupu irelevantni

Prodejce pouze doda zabalenou krabici jejiz obsah nemuze ovlivnit (ten kdo si stezuje ze dostal ksunt si ten ksunt sam objednal a vybral, pripadne to tak poslal vyrobce) a reklamace resi autorizovany servis Lenovo.
Tomu rozumím, ale u jednoho jsem dočetl že je dotykáč, to asi tento není, nebo je?

Nedivte se té spoustě otázek, ale musím koupit ne něco co se mi zrovna líbí, ale aby to vydrželo a nerad bych za měsíc hledal funkce které tam nejsou. Proto si nechám a potřebuji poradit. ;)
Uživatelský avatar
Martab
Moderátor / člen HW týmu
Příspěvky: 28669
Registrován: 02 bře 2011 06:49

Re: Poraďte mi prosím laciný, ale jakž takž dobrý nb

Příspěvek od Martab »

To Blue Spirit: Reklamuješ u toho u koho jsi to koupil (tedy Alza.cz), ten si to pak řeší s výrobcem.
i5-3350P/P8B75-M LX/Kingston DDR3 8GB/GV-N960IXOC/SS-500ET/Seagate VS35.6/Transcend SSD370-128GB/Samsung BX2250 + Dell 1909W
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD

„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)

Neboj se použít SZ a upozornit na své téma ;)

Přehled desktopových socketů a CPU
guest

Re: Poraďte mi prosím laciný, ale jakž takž dobrý nb

Příspěvek od guest »

Ta by ale znamenalo, že si pro to nikdo nepřijede a petr22 tvrdí něco jiného ???
Uživatelský avatar
Martab
Moderátor / člen HW týmu
Příspěvky: 28669
Registrován: 02 bře 2011 06:49

Re: Poraďte mi prosím laciný, ale jakž takž dobrý nb

Příspěvek od Martab »

Základní záruka je, že to odneseš tam kde jsi to koupil (nebo to pošleš poštou na danou adresu) a ono to už nějak vyřídí (kladně nebo záporně). Někteří "prémiový" výrobci u vyšších modelů nabízejí rozšíření záruky (to je třeba, že technik přijede k tobě domů, tam to opraví, popřípadě si to odveze a pak zase doveze), ale to se u těchto "levných" modelů nenabízí.

A k tomu dotykovému ovládání, to má http://www.czc.cz/asus-x551ca-sx013h-ce ... 83/produkt, ale vzhledem k tomu, že se nedá "překlopit" do tabletového režimu, tak je to z ergonomického hlediska k ničemu, ale je to dnes moderní...
i5-3350P/P8B75-M LX/Kingston DDR3 8GB/GV-N960IXOC/SS-500ET/Seagate VS35.6/Transcend SSD370-128GB/Samsung BX2250 + Dell 1909W
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD

„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)

Neboj se použít SZ a upozornit na své téma ;)

Přehled desktopových socketů a CPU
guest

Re: Poraďte mi prosím laciný, ale jakž takž dobrý nb

Příspěvek od guest »

A už jsem z toho jelen. Základní záruka ...... A co je to tedy za záruku, když si pro to třeba HP přijede? To je pro mne moc důležité!
Uživatelský avatar
Martab
Moderátor / člen HW týmu
Příspěvky: 28669
Registrován: 02 bře 2011 06:49

Re: Poraďte mi prosím laciný, ale jakž takž dobrý nb

Příspěvek od Martab »

Když si otevřeš czc.cz, a daný produkt, tak tam máš "Doporučujeme reklamovat v:..." a když na to klikneš, tak tam máš přímo napsané podmínky
http://www.czc.cz/asus-x551ca-sx013h-ce ... 83/produkt
Servisní středisko: Asus Czech s.r.o.

Tento produkt je možné reklamovat přímo v autorizovaném servisu na adrese:
Asus Czech s.r.o.
VMI building
Na Rovince 887
720 00 Ostrava - Hrabová
Tel: +420 596 766 888

Podáním reklamace přímo v autorizovaném servisu je možné dobu reklamace o několik dní zkrátit a také snížit riziko poškození zboží při několikanásobné přepravě. Další výhodou je vyřízení přímo z domova, bez nutnosti nosit poškozené zboží k přepravci nebo na pobočku CZC.cz.

Postup zadání reklamace:
Pokud se na Vašem zařízení projeví závada, můžete reklamaci zboží zadat přímo na internetových stránkách autorizovaného servisu http://rma.asus.de/pick_eu/cz/ K vyplnění jednoduchého formuláře budete potřebovat samotné zařízení a kupní doklad - fakturu, dodací list, kde zjistíte datum nákupu. Po vyplnění a odeslání formuláře jej vytiskněte. Dále bude na Váš email zasláno potvrzení o zadání reklamace společně s informací, jak zajistit přepravu zboží do servisu. Důležitou součástí emailu je servisní číslo, pod kterým je Vaše reklamace vedena. Přímo v emailu je dále odkaz na objednávku přepravní služby. Pokud zadáte požadavek na přepravu do 18.00 hodin, bude Vaše zařízení vyzvednuto následující pracovní den. Po vyplnění formuláře zabalte zařízení tak, aby při přepravě nemohlo dojít k poškození, nejlépe tedy do originálního obalu výrobku. Ke zboží přiložte kopii faktury, kopii dodacího listu a vytištěný formulář. Následující pracovní den si zboží vyzvedne přepravní služba, která Vám předá potvrzení o převzetí zásilky. Po samotném přijetí reklamace v servisní organizaci, bude na Váš email zaslána zpráva potvrzující přijetí zboží k reklamaci. Po vyřízení reklamace budete opět emailem upozorněni, že je zboží odesíláno zpět a následující pracovní den Vám jej doručí přepravní služba. Zařízení dostanete zpět s původními průvodními doklady, navíc bude přiložen servisní list o průběhu reklamace.
Veškerá doprava do servisu i zpět k zákazníkovi je hrazena, zákazník neplatí žádnou část
http://www.czc.cz/lenovo-ideapad-g780-h ... 87/produkt
Servisní středisko: Lenovo Support

Tento produkt je doporučeno reklamovat přímo v autorizovaném servisu Lenovo Support.
800 555 870 je bezplatný telefon kde zaregistrujete svou reklamaci.
Servis Lenovo od Vás reklamovaný produkt na své náklady vyzvedne a na své náklady Vám dopraví opravený zpět!

Podáním reklamace přímo v autorizovaném servisu je možné dobu reklamace o několik dní zkrátit a také snížit riziko poškození zboží při několikanásobné přepravě. Další výhodou je vyřízení přímo z domova, bez nutnosti nosit poškozené zboží k přepravci nebo na pobočku CZC.cz.

Společnost CZC.cz se v žádném případě nevzdává povinnosti řešení reklamací. Tímto nabízeným postupem se zákazníkům pouze snažíme urychlit řešení nepříjemné situace, kdy je třeba reklamovat vadné zařízení. Reklamaci vadného zboží samozřejmě kdykoli přijme reklamační oddělení společnosti CZC.cz s.r.o., a to na kterékoli pobočce v otvírací době pro zákazníky.
http://www.czc.cz/dell-inspiron-15-3521 ... 31/produkt
Servisní středisko: Dell Česká republika

Tento produkt je možné reklamovat přímo autorizovaném servisu s využitím on-site (v místě u zákazníka) záruky:

Telefon:
Inspiron / UltraSharp - 225 772 727
PDA - 225 772 727
Vostro - 225 772 969

Na tento produkt se vztahuje záruka v místě instalace a lze si jej nechat opravit přímo u Vás doma bez starostí. Ušetříte tím nejen starosti s balením a převozem, ale i znatelně urychlíte možnost výrobek opět používat.

Podáním reklamace přímo v autorizovaném servisu je možné dobu reklamace o několik dní zkrátit a také snížit riziko poškození zboží při několikanásobné přepravě. Další výhodou je vyřízení přímo z domova, bez nutnosti nosit poškozené zboží k přepravci nebo na pobočku CZC.cz.

Společnost CZC.cz se v žádném případě nevzdává povinnosti řešení reklamací. Tímto nabízeným postupem se zákazníkům pouze snažíme urychlit řešení nepříjemné situace, kdy je třeba reklamovat vadné zařízení. Reklamaci vadného zboží samozřejmě kdykoli přijme reklamační oddělení společnosti CZC.cz s.r.o., a to na kterékoli pobočce v otvírací době pro zákazníky.

A nebo to můžeš teda reklamovat přímo u CZC.cz (nebo tam kde jsi to koupil).
i5-3350P/P8B75-M LX/Kingston DDR3 8GB/GV-N960IXOC/SS-500ET/Seagate VS35.6/Transcend SSD370-128GB/Samsung BX2250 + Dell 1909W
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD

„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)

Neboj se použít SZ a upozornit na své téma ;)

Přehled desktopových socketů a CPU
guest

Re: Poraďte mi prosím laciný, ale jakž takž dobrý nb

Příspěvek od guest »

Tak mám poslední otázku /snad/ vzhledem k tomu že ještě budu kupovat monitor, rozhodl jsem se pro levnější variantu a vás prosím o názor, pokud byste to měli doma, co by vám u toho chybělo, HW, funkce apod. Díky moc.

http://www.alza.cz/lenovo-ideapad-g580- ... 518301.htm
Naposledy upravil(a) guest dne 29 dub 2014 14:00, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Martab
Moderátor / člen HW týmu
Příspěvky: 28669
Registrován: 02 bře 2011 06:49

Re: Poraďte mi prosím laciný, ale jakž takž dobrý nb

Příspěvek od Martab »

Když budeš k tomu notebooku kupovat monitor, nevyplatí se ti vzít stolní PC? (se stejným výkonem vyjde podstatně levněji)?
i5-3350P/P8B75-M LX/Kingston DDR3 8GB/GV-N960IXOC/SS-500ET/Seagate VS35.6/Transcend SSD370-128GB/Samsung BX2250 + Dell 1909W
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD

„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)

Neboj se použít SZ a upozornit na své téma ;)

Přehled desktopových socketů a CPU
guest

Re: Poraďte mi prosím laciný, ale jakž takž dobrý nb

Příspěvek od guest »

Já ten monitor potřebuji ke svému vraku a levněji by to PC nevyšlo, bylo by asi bez systému. Krom toho jsem starej chcípák. Sice zatím nic nehrozí, ale třeba do nemocnice by se nb hodil.

Stolní PC tu mám 2, sice mizerná ale jakž takž to jde, jenom je to už moc pomalé a jak jsem psal výše, nestíhá skype a prohlížeč najednou.
Uživatelský avatar
Martab
Moderátor / člen HW týmu
Příspěvky: 28669
Registrován: 02 bře 2011 06:49

Re: Poraďte mi prosím laciný, ale jakž takž dobrý nb

Příspěvek od Martab »

Jo tak to pak jo, já to bral tak, že to chceš k tomu notebooku (case s OS by vyšla na nějakých 7K), ale stejně u stolního PC by asi byl problém s tou zárukou, pokud by to bylo složené z komponentů, pro to by si nikdo asi nepřijel...
i5-3350P/P8B75-M LX/Kingston DDR3 8GB/GV-N960IXOC/SS-500ET/Seagate VS35.6/Transcend SSD370-128GB/Samsung BX2250 + Dell 1909W
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD

„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)

Neboj se použít SZ a upozornit na své téma ;)

Přehled desktopových socketů a CPU
guest

Re: Poraďte mi prosím laciný, ale jakž takž dobrý nb

Příspěvek od guest »

Blue Spirit píše:Tak mám poslední otázku /snad/ vzhledem k tomu že ještě budu kupovat monitor, rozhodl jsem se pro levnější variantu a vás prosím o názor, pokud byste to měli doma, co by vám u toho chybělo, HW, funkce apod. Díky moc.

http://www.alza.cz/lenovo-ideapad-g580- ... 518301.htm
Jsem rozhodnutý na 99,9% ,enom by mne zajímala ještě ta odpověď na výše položenou otázku. Co tomu chybí? ;)
Uživatelský avatar
Martab
Moderátor / člen HW týmu
Příspěvky: 28669
Registrován: 02 bře 2011 06:49

Re: Poraďte mi prosím laciný, ale jakž takž dobrý nb

Příspěvek od Martab »

Myslím, že vzhledem k zamýšlenému používání na prohlížení internetu a vzhledem k ceně tomu nic zásadního nechybí (pro někoho můžou bát 3 USB málo, ale v této ceně je to standardní počet, takže tady bych problém taky nehledal).
i5-3350P/P8B75-M LX/Kingston DDR3 8GB/GV-N960IXOC/SS-500ET/Seagate VS35.6/Transcend SSD370-128GB/Samsung BX2250 + Dell 1909W
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD

„Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)

Neboj se použít SZ a upozornit na své téma ;)

Přehled desktopových socketů a CPU
Zamčeno
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • PC nenaběhl - prosím o rady
    od michal84 » » v Problémy s hardwarem
    5 Odpovědi
    4978 Zobrazení
    Poslední příspěvek od michal84
  • Prosím o posouzení sestavy
    od CROS » » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    6 Odpovědi
    10879 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Alferi
  • Prosím o kontrolu sestavy
    od user158 » » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    2 Odpovědi
    5670 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Alferi
  • Prosím o radu se sestavením pc
    od Patrik54321 » » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    5 Odpovědi
    5679 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Patrik54321
  • Prosím o pomoc - Sestava na hry do 20tis
    od jxdm97 » » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    5 Odpovědi
    3352 Zobrazení
    Poslední příspěvek od meda2016

Zpět na „Rady s výběrem hw a sestavením PC“