Stránka 1 z 1

Acer Backup Manager a obnova

Napsal: 10 říj 2011 15:07
od Holi-cz
Zdravím. Chtěl jsem napsat na Acer podporu, ale je to něco strašného a tak se raději zeptám zde. PS: Měl jsem to napsané pro Acer podporu takže ..

Dobrý den. Po koupi Notebooku Acer Aspire 5742G jsem použil program Acer Backup manager a zálohoval si ovladače na 1 CD a kompletní zálohu na 3 CD. Dnes jsem chtěl zálohu (RECOVERY DISCK 1,2,3) obnovit. CD jsem nabootoval, spustil se program a vybral jsem si jazyk. Vybral jsem "Úplně obnovit systém do výchozího nastavení z výroby" (druhá možnost ani nebyla přístupná). Přečetl jsem si upozornění a pokračoval jsem dále, kde se mi ukázal název pevného disku (Hitachi ....... ATA Device), jméno oddílu Acer a velikost 0.1 GB. Což je velmi divné (disk má 500GB). Po pokračování dále se objevila hláška "Na disku není dostatek místa pro dočasné soubory nutné pro tuto operaci ( + se vysunula mechanika). Po odkliknutí se počítač restartoval a když jsem nezvolil BOOT menu ohlásil mi, že chybí BOOTMGR a ať zmáčknu ctrl+alt+delete pro restart. Zajímalo by mne tedy, jak obnovit systém do výchozího nastavení, které jsem si přes V8š program zálohoval. Děkuji

Díky všem co poradí :)

Re: Acer Backup Manager a obnova

Napsal: 10 říj 2011 15:11
od tux
Jinej oddíl tam není? Ten 0,1GB je oddíl rezervovanej systémem, tam je BOOTMGR a složka Boot.

Re: Acer Backup Manager a obnova

Napsal: 10 říj 2011 15:15
od Holi-cz
Právě že jiný tam není. Je to jako kdyby mi oznamoval kam to bude dělat.

Re: Acer Backup Manager a obnova  Vyřešeno

Napsal: 10 říj 2011 15:18
od tux
A není tam něco kde se dá vytvořit? IMHO se ten oddíl co tam byl smazal.
Jestli ne tak stáhni nějaký LiveCD, nabootuj z mechaniky a oddíl vytvoř.

Re: Acer Backup Manager a obnova

Napsal: 10 říj 2011 15:28
od Holi-cz
Není. Ted na to koukám přes Mini Windows XP a mám 2 Disky. C:/ 0.1 GB a zbytek se záhadně oddědil na D:/ .. pokusím se je sloučit ..

// Tak děkuji,po spojení disků už se záloha obnovuje. Uvidím jak to dopadne. Jestli blbě, ještě napíšu v opačném případě jen označím za vyřešeno :) Opravdu děkuji moc :)