Výchozí program pro otevírání PDF z Windows Mail
Napsal: 01 zář 2011 08:01
OS - MS Windows 7 Home 32 bit
Nainstalovány 2 programy pro práci s PDF:
Acrobat Reader 9
Acrobat Professional 6 (editor)
Jako výchozí program pro otevírání PDF je nastaven Reader.
Při otevírání z Total Manageru a z Windows (průzkumníku) to funguje správně.
Ale, když to otevřu přímo z poštovního klienta Windows Mail, tak se otevře Professional.
Jde to nějak změnit?
Zkoušel jsem,
Ovládací panely - Programy - Výchozí programy - Nastavit přidružení
ale tam mi nejde nic nastavit, jako výchozí je nastaven Reader.
Nainstalovány 2 programy pro práci s PDF:
Acrobat Reader 9
Acrobat Professional 6 (editor)
Jako výchozí program pro otevírání PDF je nastaven Reader.
Při otevírání z Total Manageru a z Windows (průzkumníku) to funguje správně.
Ale, když to otevřu přímo z poštovního klienta Windows Mail, tak se otevře Professional.
Jde to nějak změnit?
Zkoušel jsem,
Ovládací panely - Programy - Výchozí programy - Nastavit přidružení
ale tam mi nejde nic nastavit, jako výchozí je nastaven Reader.