OS - MS Windows 7 Home 32 bit
Nainstalovány 2 programy pro práci s PDF:
Acrobat Reader 9
Acrobat Professional 6 (editor)
Jako výchozí program pro otevírání PDF je nastaven Reader.
Při otevírání z Total Manageru a z Windows (průzkumníku) to funguje správně.
Ale, když to otevřu přímo z poštovního klienta Windows Mail, tak se otevře Professional.
Jde to nějak změnit?
Zkoušel jsem,
Ovládací panely - Programy - Výchozí programy - Nastavit přidružení
ale tam mi nejde nic nastavit, jako výchozí je nastaven Reader.
Výchozí program pro otevírání PDF z Windows Mail
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
Návod jak nastavit výchozí emailový klient. Příloha(y)
od atari » 17 dub 2023 12:27 » v Windows 11, 10, 8... - 4
- 1052
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
17 dub 2023 21:17
-
-
- 1
- 882
-
od X
Zobrazit poslední příspěvek
22 lis 2023 03:33
-
-
Tiskárna HP Deskjet 2130 nelze nastavit jako výchozí v notebooku
od Zabral68 » 24 srp 2023 18:59 » v Problémy s hardwarem - 2
- 792
-
od Zabral68
Zobrazit poslední příspěvek
25 srp 2023 10:11
-
-
-
e-mail s minimálně zaručeným elektronickým podpisem /dpbh@po_msk.cz/
od p3v4x » 13 led 2024 14:16 » v Komunikace na internetu - 18
- 1629
-
od mmmartin
Zobrazit poslední příspěvek
14 led 2024 11:34
-
-
- 6
- 791
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
17 pro 2023 09:11
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů