Jak uschopnit Thunderbird
Napsal: 07 kvě 2011 17:15
V poslední době mě opakovaně "zlobí" THunderbird = nedávno se zobrazovaly okna s informacemi o přeplněností jednotlivých složek /Dor.p., Odesl.p, Koncepty .../ Musel jsem si vytvořit nový profil Thb a pak byl chvíli = cca 1 měsíc - Thb opět funkční ...
Ale od před včerejška se při pokusu o otevření Thb opakovavně zobrazuje okno s textem: "Aplikace Thunderbird je již spuštěna, ale neodpovídá. Pro otevření nového okna musíte nejprve ukončit původní proces Thunderbird, nebo restartovat váš systém."
Nerozumím také "hlášce" o tom, že mám ukončit proces Thb = nevím, kde by se dalo zjistit, že Thb je již či ještě spuštěný ... považuji toto doporučení za výmysl systému či programu ... Restart PC nepomáhá - bohužel !!!
Asi by šlo opět "zprovoznit" Thb možná jeho přeinstalováním neb vytvořením nového profilu - to v krátké době již po druhé /!!!/ - bohužel se před tím nedostanu k exportu Adresáře ve kterém mám od doby nově vytvořeného profilu provedeno hodně změn ... podobná situace = nedostupnost bude pak u odeslané pošty ...
A jen pro doplnění uvádím, že mám OS WIn 7- 64 bit - Professional
Ve fóru Mozilly mi doporučili toto:
Podívejte se do adresáře s profilem (viz článek Umístění dat aplikací Mozilla), zda se v něm nachází soubor parent.lock. Pokud ano, tak tento soubor smažte.
Provedl jsem průzkum, ale ve zmíněné složce - viz: C:\Users\Rene_Negro\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\z2uzo5th.Rene Negro ... soubor parent.lock bohužel - pro mě - není ...
Pro mě je opakovaná nefunkčnost Thb značně nepříjemná = Thb jsem využíval k "vážné prací" a ne jen k zábavě, kde momentální nefunkčnost něčeho je sice také "nasírací," ale nic to neohrožuje ...
Poradíte - uděláte osvětu ??? ... velké díky
Ale od před včerejška se při pokusu o otevření Thb opakovavně zobrazuje okno s textem: "Aplikace Thunderbird je již spuštěna, ale neodpovídá. Pro otevření nového okna musíte nejprve ukončit původní proces Thunderbird, nebo restartovat váš systém."
Nerozumím také "hlášce" o tom, že mám ukončit proces Thb = nevím, kde by se dalo zjistit, že Thb je již či ještě spuštěný ... považuji toto doporučení za výmysl systému či programu ... Restart PC nepomáhá - bohužel !!!
Asi by šlo opět "zprovoznit" Thb možná jeho přeinstalováním neb vytvořením nového profilu - to v krátké době již po druhé /!!!/ - bohužel se před tím nedostanu k exportu Adresáře ve kterém mám od doby nově vytvořeného profilu provedeno hodně změn ... podobná situace = nedostupnost bude pak u odeslané pošty ...
A jen pro doplnění uvádím, že mám OS WIn 7- 64 bit - Professional
Ve fóru Mozilly mi doporučili toto:
Podívejte se do adresáře s profilem (viz článek Umístění dat aplikací Mozilla), zda se v něm nachází soubor parent.lock. Pokud ano, tak tento soubor smažte.
Provedl jsem průzkum, ale ve zmíněné složce - viz: C:\Users\Rene_Negro\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\z2uzo5th.Rene Negro ... soubor parent.lock bohužel - pro mě - není ...
Pro mě je opakovaná nefunkčnost Thb značně nepříjemná = Thb jsem využíval k "vážné prací" a ne jen k zábavě, kde momentální nefunkčnost něčeho je sice také "nasírací," ale nic to neohrožuje ...
Poradíte - uděláte osvětu ??? ... velké díky