Zdravím,
chtěl bych se zeptat, jak je to se synchronizací dat v kalendáři pokud v týmu máme všichni sice iPhone (zadavatel SE, příjemce 6S a 8plus), ale 6S a 8plus využívá cloudové uložiště od Microsoftu a 8plus klasika od cloudu Apple.
Pokud zadavatel zadá v kalendáři schůzku a k tomu nějaký text a pozve oba příjemce, tak je všechno v pořádku.
Pokud později schůzku jen přesune na jiný den, tak mi přijde do emailu klasické potvrzení o změně termínu, ale když jej dám potvrdit, tak v kalendáři se mi schůzka nepřesune a zůstane na původním termínu.
Co se týká emailu příchozích klientů, tak u příjemce se jedná o email Apple ID, ale u mne odlišný email od Office ID.
Nevíte jak tuto situaci vyřešit?
Synchronizace dat v kalendáři
-
- Level 3.5
- Příspěvky: 813
- Registrován: leden 14
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů