Dobrý den, prosil bych o menší radu.
V exelu mám tabulku (viz obrázek) a chtěl bych ji vložit do wordu, jenže tato tabulka je příliš dlouhá. Jak mohu udělat, aby se tabulka rozdělila na dvě části, které bych vložil pod sebe?
Rozdělení tabulky v excelu
Re: Rozdělení tabulky v excelu
se nevejde ani na šířku do toho wordu?
--- Doplnění předchozího příspěvku (03 Kvě 2015 13:16) ---
jinak si v Excelu označ jen tu část, co se ti do Wordu vejde a tu tam zkopíruj a pod to si zase označ tu druhou část a zkopíruj ji do Wordu pod tu první část
--- Doplnění předchozího příspěvku (03 Kvě 2015 13:16) ---
jinak si v Excelu označ jen tu část, co se ti do Wordu vejde a tu tam zkopíruj a pod to si zase označ tu druhou část a zkopíruj ji do Wordu pod tu první část
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2
- 1226
-
od Myerina
Zobrazit poslední příspěvek
30 led 2024 08:44
-
- 0
- 1011
-
od Funstorm007
Zobrazit poslední příspěvek
19 dub 2024 21:01
-
-
Excel - z jedné tabulky automaticky vytvořené jednotlivé listy Příloha(y)
od yanetta » 09 říj 2023 10:55 » v Kancelářské balíky - 3
- 3697
-
od elninoslov
Zobrazit poslední příspěvek
10 říj 2023 11:38
-
-
- 18
- 3810
-
od luko02420
Zobrazit poslední příspěvek
16 kvě 2023 11:27
-
- 0
- 1068
-
od Jsimi
Zobrazit poslední příspěvek
06 úno 2024 22:43
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů