Rozdělení tabulky v excelu

Programy pro práci v kanceláři (Word, Excel, Access…=>Office)

Moderátor: Mods_senior

frai
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 127
Registrován: květen 12
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Rozdělení tabulky v excelu

Příspěvekod frai » 03 kvě 2015 11:48

Dobrý den, prosil bych o menší radu.
V exelu mám tabulku (viz obrázek) a chtěl bych ji vložit do wordu, jenže tato tabulka je příliš dlouhá. Jak mohu udělat, aby se tabulka rozdělila na dvě části, které bych vložil pod sebe?
Přílohy
11117496_1629735050590629_744544281_n.jpg

Reklama
Kanovka
Level 2
Level 2
Příspěvky: 187
Registrován: říjen 13
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Rozdělení tabulky v excelu

Příspěvekod Kanovka » 03 kvě 2015 13:14

se nevejde ani na šířku do toho wordu?

--- Doplnění předchozího příspěvku (03 Kvě 2015 13:16) ---

jinak si v Excelu označ jen tu část, co se ti do Wordu vejde a tu tam zkopíruj a pod to si zase označ tu druhou část a zkopíruj ji do Wordu pod tu první část


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na “Kancelářské balíky”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů