Odeslaná pošta = "nedoručitelné" (vyřešeno)

Programy pro práci v kanceláři (Word, Excel, Access…=>Office)

Moderátor: Mods_senior

Odpovědět
ondrjan
nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 28 čer 2006 11:23

Odeslaná pošta = "nedoručitelné" (vyřešeno)

Příspěvek od ondrjan »

Ahoj,
po napsání mailu v outlooku a odeslání se mi vrátí tato hláška:

Nedoručitelné
Tito příjemci nebyli zastiženi
Relaying temporarily denied. Cannot resolve PTR record for "xxx.xxx.xxx.xxx"

V čem může být chyba?
Díky za nápady
Ondra
Uživatelský avatar
Rimmer
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1171
Registrován: 01 bře 2003 00:04
Bydliště: Červený trpaslík

Příspěvek od Rimmer »

PTR záznam (PTR record) má co dočinění s DNS servery v internetu. Klidně mohlo dojít k tomu, že část emailové adresy (ta za @) nebyla správně rozeznána a proto se stal email nedoručitelným.

Jakým způsobem se připojuješ k internetu? Jaký je tvůj emailový klient a jaké je nastavení smtp a pop3 serveru? Předtím ti pošta fungovala normálně? Aaa poslední dotaz - na jiné emailové adresy ti email funguje či nikoliv?
Rimms
ondrjan
nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 28 čer 2006 11:23

Příspěvek od ondrjan »

Poštu posílám přes seznam.POP3 mám seznam.cz a SMTP je mého poskytovatele netu SMTP.home.nextnet.cz
Při testu účtu všechno proběhne normálně. Ale odesílat z outlooku nemůžu ani na jiné emailové klienty(Zkoušel jsem např. Gmail) Předtím šla pošta normálně.
Připojení mám "bezdrát"
Nevím jestli si tady třeba někdo nehrál a něco nepřenastavil...
Uživatelský avatar
Rimmer
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1171
Registrován: 01 bře 2003 00:04
Bydliště: Červený trpaslík

Příspěvek od Rimmer »

Co se takhle obrátit přímo na poskytovatele nextnet?? Připadá mi, že chyba by mohla být u nich. Být tebou, určitě bych to zkusil nejdříve dotazem u nich. Máš pevnou IP nebo dynamicky přidělovanou?

Test v outlooku ti může fungovat OK, protože outlook posílá "sám sobě" - už několikrát se mi stalo, že jsem nastavoval někomu email - test outlooku proběhl ok, ale na žádnou jinou emailovou adr. jsem nic neodeslal. Chyba byla v smtp serveru poskytovatele.
Rimms
ondrjan
nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 28 čer 2006 11:23

Příspěvek od ondrjan »

Tak si představte. Ti uličníci měnili IP adresy a všemožné nastavení a nedali mně vědět. :evil: Děkuji Rimmerovi za rychlé odpovědi a telepatické schopnosti. PC-help nezklamal. :bigups:
Odpovědět

Zpět na „Kancelářské balíky“