Windows nenabíhá - hlasí Blue Screen Vyřešeno

Sekce pro řešení potíží s BSOD (tedy pády Windows do tzv. modré smrti)

Moderátoři: Mods_senior, BSOD team

Uživatelský avatar
Hastalda
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 286
Registrován: květen 12
Bydliště: Český Šternberk
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Windows nenabíhá - hlasí Blue Screen  Vyřešeno

Příspěvekod Hastalda » 24 črc 2016 12:48

Ahoj,

chtěla bych moc poprosit o pomoc - včera nám vypadl při bouřce proud, než jsem stihla doběhnout a PC odpojit, vypadl a to v běžném pracovním režimu - nechala jsem tedy odpojeno a když proud opět nahodili, zapnula jsem PC, sice po loginu naběhl, ale ihned zobrazil hlášku: "Nelze se připojit ke službě Služba oznamování událostí systému. Tento problém brání standardním uživatelům v přihlášení do systému." (viz příloha 3), naprosto všechno přestalo fungovat a ve správci úloh je téměř vše uvedeno jako "zastaveno, není spuštěno", (viz příloha 3). Chtěla jsem použít (nevím zda správně..) Tun-Up k vyčištění a narovnání Windows, ale jakmile vyčistil prohlížeč a dostal se k registrům, naskočila modrá obrazovka s hláškou "Blue screen" (viz příloha 2) a PC automaticky spadl. Zkusila jsem podle prvních bodů této obrazovky restartovat PC, ale nepomohlo, pořád stejné - PC naběhne, ale naprosto nic nefunguje.. Jsem úplně na prášky.. a nevím co mám dělat, můžu poprosit o pomoc ?

Dodatečně přidáno po 4 minutách 26 vteřinách:
Ještě doplnění - nenabíhá ani internet, takže jsem si musela půjčit notebook, abych vůbec mohla napsat o pomoc na PC-HELP... Po poklikání na ikonu netu, nabehne okno a po pár vteřinách spadne... Takže jsem měla problém s připojením i příloh (chybových hlášek a obrazovek) ,o(((
Přílohy
P7245451.JPG
P7245465.JPG
P7245450.JPG

Reklama
RIKI22
Master Level 8
Master Level 8
Příspěvky: 6464
Registrován: únor 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Windows nenabíhá - hlasí Blue Screen

Příspěvekod RIKI22 » 24 črc 2016 14:37

Ak vieš spustiť Núdzový režim , tak si tam odinštaluj driver na grafiku.

Uživatelský avatar
mmmartin
Moderátor
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9497
Registrován: srpen 04
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Windows nenabíhá - hlasí Blue Screen

Příspěvekod mmmartin » 24 črc 2016 14:44

Hastalda píše: nevím co mám dělat,

Jednak jsi ve špatné sekci - to se dá spravit, přesunu to do ní - a druhak si přečti návod a postupuj podle něj. Je tam ošetřená i situace, kdy se BSOD objeví už při startu systému.
ASUS Prime Z390-P / Hexa Core Intel core i5 Coffee Lake-S / Gigabyte GeForce GTX 650 Ti / FORTRON BlueStorm Bronze 80PLUS / W 11

Uživatelský avatar
Hastalda
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 286
Registrován: květen 12
Bydliště: Český Šternberk
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Windows nenabíhá - hlasí Blue Screen

Příspěvekod Hastalda » 24 črc 2016 15:22

RIKI22:
Chtěla jsem tedy nejprve odinstalovat "driver na grafiku", ale nevím podle názvu, čeho se týká (v seznamu je "driver" několikrát, např. Atheros Driver Installation Manager, HP Webcam Driver, Realtek Ethernet Controller Driver, Synaptics Pointing Device Driver a další), jen se bojím, abych neodinstalovala něco jiného... :-(

mmmartin:
zprvu se omlouvám, i přesto, že jsem se před příspěvkem snažila najít nějaké informace, moudrá jsem z toho nebyla :-( ..stejně při založení téma do správné sekce, jinak

bod 1) písm. a) a b) jsem odkontrolala a je nastaveno podle popisu,
bod 1) písm. c) mám na ploše CCleaner - mám tedy odinstalovat ?
z bodu 2) ohledně minidumpu mi hlásí nedostatečná oprávnění, chtěla jsem tedy bodle písm. a) skopírovat ze složky Windows/Minidump tak jak se popisuje, ale složka je prázdná... ???
z bodu 2) u písmena b) když jdu do ovládacích panelů podle uvedeného postupu: V Ovládací panely->Nástroje pro správu->Prohlížeč událostí->Protokoly systému Windows, Nástroje pro správu nikde nevidím... :-(
k bodu 2) písm. c): Notebook HP ProBook 4520s Intel(R) Core(TM) i3 CPU M350 2.27GHz OP: 32b Windows 7 Home Premium,
bod 2) písm. e) až g) jak mám stáhnout a provést podle popisu, když mi nic nefunguje, ani internet, nemůžu se tak přihlásit na stránka PC-HELP a provést podle postupu - mám vedle půjčený notebook, na kterém jsem přihlášená, abych s vámi mohla komunikovat, jak mám tedy udělat ??? :-(
mám pokračovat v bodě 3) ??? když nemůžu provést předchozí bod písm e) až g) ?

Vážně se moc omlouvám, ale jsem z toho děsně vykulená.. :-(

RIKI22
Master Level 8
Master Level 8
Příspěvky: 6464
Registrován: únor 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Windows nenabíhá - hlasí Blue Screen

Příspěvekod RIKI22 » 24 črc 2016 16:05

Správca zariadení položka - Display adapters a tam po rozkliknutí možno Intel, NVIDIA...

Uživatelský avatar
Hastalda
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 286
Registrován: květen 12
Bydliště: Český Šternberk
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Windows nenabíhá - hlasí Blue Screen

Příspěvekod Hastalda » 24 črc 2016 16:54

Projela jsem všechny záložky ve správci zařízení, ale položku "Display adapters" a následně Intel, NVIDIA, jsem nenašla :-(

Během startu PC k BSOD sice nedochází, ale protože mi nejde nic spustit, ani se přihlásit prohlížečem na internet, nemůžu provést podle postupu: viewtopic.php?f=118&t=129195 bod 2 písm. e) až g), tak teď nevím, jak postupovat dál, co udělat...

Dodatečně přidáno po 2 minutách 2 vteřinách:
(příloha viz odinstalování NVIDIA)

Dodatečně přidáno po 5 hodinách 10 minutách 59 vteřinách:
Tak jsem chtěla udělat podle popisu v bodu 3) písm. a) při zapnutí PC jsem zmáčkla klávesu F8, zobrazila se obrazovka s výběrem, kde jsem vybrala zvolit volbu Poslední známá funkční konfigurace a odentrovala..., ale vůbec nic se nestalo, naběhl PC, ale stav je pořád stejný, nelze prakticky vůbec nic - nic nefunguje, žádná aplikace, systém ani internet... Nic jiného už mi pak nenabídlo, udělala jsem něco špatně ??
Přílohy
P7245466.JPG

Uživatelský avatar
Hastalda
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 286
Registrován: květen 12
Bydliště: Český Šternberk
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Windows nenabíhá - hlasí Blue Screen

Příspěvekod Hastalda » 26 črc 2016 20:33

Prosím, můžu poprosit o nějakou pomoc - vážně jsem z toho hotová a nevím co mám dělat :-( ...jsem totálně odřízlá od práce, netu, všeho... nemůžu naprosto nic na PC dělat, je tedy nějaká možnost nápravy ???

RIKI22
Master Level 8
Master Level 8
Příspěvky: 6464
Registrován: únor 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Windows nenabíhá - hlasí Blue Screen

Příspěvekod RIKI22 » 26 črc 2016 22:27

Skúsila si cez F8 vybrať z ponuky Núdzový režim ?

Uživatelský avatar
mydlin
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 126
Registrován: únor 16
Bydliště: Opava
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Windows nenabíhá - hlasí Blue Screen

Příspěvekod mydlin » 26 črc 2016 22:55

Ahoj.
Máš na tom notebooku nějaké důležité data nebo se to může cele smazat/přeinstalovat?
Byla by to asi nejjednodušší a nejrychlejší oprava tvého problému. Pokud není něco špatně po HW stránce.

Zatím ahoj.
mydlin

_vcn
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2420
Registrován: duben 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Windows nenabíhá - hlasí Blue Screen

Příspěvekod _vcn » 27 črc 2016 00:51

Minidump soubory můžeš získat tak, že pevný disk z toho PC dáš do jiného PC (pokud teda nejde ani připojit USB flash disk). A rozhodně si zazálohuj data.
PC: AMD Vishera FX-6300|GA-970A-DS3|8 GB RAM|ASUS STRIX GTX 950 2G|Transcend SSD370S 256 GB & ST Bar. 7200.14 1TB|Seasonic SS-500ET-T3|W10 Pro 64b÷

Uživatelský avatar
Hastalda
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 286
Registrován: květen 12
Bydliště: Český Šternberk
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Windows nenabíhá - hlasí Blue Screen

Příspěvekod Hastalda » 27 črc 2016 21:13

Ahoj a díky všem za rady a snahu pomoct, ale už jsem byla tak zoufalá, protože používám PC i k práci, že jsem poprosila a nechala skouknout kamaráda a:

RIKI22 - protože nešlo naprosto nic a nepomáhala žádná cesta, snažila jsem se veškerá data zálohovat na externí disk (to bylo jediné, co šlo provést) tak, abych použila volbu "nouzový režim", jenže ten popis podle postupu, na který mě odkázal na začátku mmmartin není pro win7, resp. klávesa F8 neměla žádný efekt (jak jsem provedla a popsala zde 24.7.), ale pomohla klávesa F11, sice jsem přišla o všechna nastavení i aplikace, včetně antiviru, z čehož jsem paf, ale win naběhly, dostanu se už i na internet a PC funguje,
mydlin - ano, přesně tak, v podstatě jediné co mi šlo, bylo spuštění a dostání se na plochu, takže jsem na konci, když nešlo naprosto nic a nebyl žádný postup, jak obnovit, data zálohovala a pomocí recovery obnovila (jestli to správně píšu), volbu přeinstalace nakonec nebyla potřeba,
_vcn - mnoo.. v tom popisu byla informace, že by se neměl pořád používat CCleaner, který maže ta data ve složce minidump, a že je potřeba odinstlovat, dotázala jsem se ještě předtím mmmartina, který mě na postup odkázal, ale bohužel bez odpovědi i pomoci, tak jsem pro jistotu odinstalovala (nevím.., snad tedy správně), protože původně ve složce minidump neobsahovalo naprosto nic...

PC funguje - sice teď v základním stavu, plně bez veškerých aplikací, antiviru, malweru ad., ale alespoň že tak... a s tím se teď budu muset ještě poprat.

V každém případě bych vám chtěla moc poděkovat za rady a ochotu, věřte, že lidi jako já - kteří tomu zas tak moc nerozumí - jsou pak za rady a pomoc od vás rádi a jsou s velkým díkem ! kačka


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • notebook - po zapnutí občas nenabíhá displej
    od maiki » 10 kvě 2023 14:40 » v Problémy s hardwarem
    2
    993
    od meda2016 Zobrazit poslední příspěvek
    10 kvě 2023 16:46
  • Kingston NV2 nebo WD SSD Blue SN570
    od kaliban123 » 21 dub 2023 13:42 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    8
    761
    od Zivan Zobrazit poslední příspěvek
    21 dub 2023 18:41
  • Black screen Příloha(y)
    od Elbeckho » 05 led 2024 22:35 » v Problémy s hardwarem
    22
    755
    od Elbeckho Zobrazit poslední příspěvek
    06 led 2024 12:20
  • Náhodný Black Screen
    od milkoss » 14 čer 2023 00:55 » v Problémy s hardwarem
    4
    1222
    od milkoss Zobrazit poslední příspěvek
    15 čer 2023 23:50
  • BIOS hlásí chybu RAM
    od WeryN » 01 dub 2023 23:58 » v Problémy s hardwarem
    7
    999
    od WeryN Zobrazit poslední příspěvek
    02 dub 2023 15:59

Zpět na “BSOD (Blue Screen Of Death)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti