Stránka 1 z 2

Co dodat při reklamaci HW? záruční doba info

Napsal: 08 zář 2021 02:11
od Ondras66
Potřeboval bych reklamovat jeden komponent, protože mi už končí záruka za cca měsíc a mám podezření, že je něco v nepořádku.
Zajímá mě, jestli musím na reklamaci donést konkrétní věc v originálním balení? Mám špatnou zkušenost, že když jsem reklamoval telefon(nabíječku), chtěli po mě všechno. A po 30 dnech moje krásná bílá krabička přišla špinavá a natržená.

Druhá věc je, jaká záruka se vztahuje na výměnu toho zboží nebo případnou opravu, když by za měsíc třeba skončila záruka a ta opravená/ vyměněná věc se znovu pokazila?

Re: Co dodat při reklamaci HW? záruční doba info

Napsal: 08 zář 2021 07:16
od petr22
To musi rict prodejce co vsechno chce dodat.

Reklamace muze byt resena:
- vymenou za pouzity nebo repasovany komponent
- vymenou za novy komponent pokud je mozne ho sehnat
- vracenim penez

V poslednich dvou pripadech prodejce potrebuje vratit cele baleni (ne ale obal).

V pripade vymeny za novy kus bezi stale puvodni zaruka.

Re: Co dodat při reklamaci HW? záruční doba info

Napsal: 08 zář 2021 07:41
od gogo1963
...bezi stale puvodni zaruka ... prodloužena o dobu, kterou byl produkt v reklamačním řízení ...

Re: Co dodat při reklamaci HW? záruční doba info

Napsal: 08 zář 2021 08:37
od vojak3
Záleží u koho reklamuješ, my v práci bereme ideálně jen zařízení bez nabíječky bez krabice protože servisi to neradi vrací + krabičku třeba ušpiní jak píšeš ty.

Re: Co dodat při reklamaci HW? záruční doba info

Napsal: 08 zář 2021 08:47
od petr22
Originalni baleni vcetne obalu nemuze prodejce z pochopitelnych duvodu vyzadovat.

Muze maximalne chtit i prislusenstvi, kdyz bude vracet penize.

"A po 30 dnech moje krásná bílá krabička přišla špinavá a natržená."

Krabicka je obal zbozi, ktery se vyhazuje, nemuzes chtit po prodejci aby daval pozor
aby se krabicce nic nestalo. Jelikoz prodejce nemuze dodani krabicky vyzadovat,
davej zbozi k reklamaci v jinem obalu.

Re: Co dodat při reklamaci HW? záruční doba info

Napsal: 08 zář 2021 15:59
od Ondras66
Potrebuju reklamovat kartu a je to u Alzy. V tom baleni asi nic navic nebylo. Aha, takze se zaruka prodlouzi o pocet dnu co byla pryc. Jako cekal bych, ze v servisu dodrzuji hygienu a maximalni cistotu, kdyz treba opravuji ruznou elektroniku, jako telefony a ne, ze bilou krabicku vyvali v ruznym bordelu a zaspini.

Takze bude asi lepsi kartu dat minimalne do nejake papirove krabicky, nez ji prinest jenom v sacku, kvuli lepsi ochrane.

Re: Co dodat při reklamaci HW? záruční doba info

Napsal: 08 zář 2021 16:09
od Grander
Mám špatnou zkušenost, že když jsem reklamoval telefon(nabíječku), chtěli po mě všechno.


Na to neměli právo.

https://www.dtest.cz/clanek-4439/reklam ... -i-telefon

Re: Co dodat při reklamaci HW? záruční doba info

Napsal: 08 zář 2021 16:10
od gogo1963
ta bílá ušmudlaná nemusela být tvoje, sejde se tam několik stejných telefonů, krabičky určitě neznačí, která patří ke kterému ... klidně to pošli v originál balení, pro jistotu ... mohou se pak vymlouvat na nevím co ...

Re: Co dodat při reklamaci HW? záruční doba info

Napsal: 08 zář 2021 16:12
od Grander
Na krabičce je už od výroby vždycky nálepka, kde jsou identifikační údaje, včetně výrobního čísla a IMEI, takže se dá velmi dobře identifikovat, ke kterému telefonu patří.

Re: Co dodat při reklamaci HW? záruční doba info

Napsal: 08 zář 2021 16:25
od gogo1963
tak jo, svačili na ní ... nedovolil bych si posílat, nosit produkt na reklamaci bez originál balení ... že se nevrátí v původním stavu, to už je věc prasat, které se na tom procesu podílejí ... taky to dost napoví, kde a co příště nekupovat ...

Re: Co dodat při reklamaci HW? záruční doba info

Napsal: 08 zář 2021 16:42
od Ondras66
Grander píše:
Mám špatnou zkušenost, že když jsem reklamoval telefon(nabíječku), chtěli po mě všechno.


Na to neměli právo.

https://www.dtest.cz/clanek-4439/reklam ... -i-telefon


To bylo už tak před 3-4 rokama ale jestli to platilo i dřív, tak jsou to šmejdi. Bylo to v czc tenkrát.

Re: Co dodat při reklamaci HW? záruční doba info

Napsal: 08 zář 2021 16:48
od ITCrowd
Osobně nosím vždy kompletní, včetně původního obalu. Při poslední reklamaci mobilu u Mironetu prodavač vzal mobil, zkontroloval, zda v něm není sim a sd karta a vzal si jen ten mobil. Krabici i s příslušenstvím mi vrátil.